Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство " Старокостянтинівський центр первинної медико- санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38487677 |
Місцезнаходження: | 31100, Україна , Хмельницька обл., місто, м. Старокостянтинів вул. Пушкіна ,47 |
Контактна особа: |
Кулєшова Юлія Володимирівна +380385431642 pmcd86@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 11:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 11:56 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2019 11:56 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 15:30 |
Очікувана вартість: | 283 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 830,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 11:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 11:52 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ туберкулін.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000019 ● ec34eef6882c4815b012679e9b628a40
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 16:33 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2019 № 51
Хмельницький
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 16.10.2019 № 51
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2019-10-11-001318-b 11.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія ПУШКАР
Надання інформації про усунення порушення замовником
згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» , ч.1 ст.31 а саме: (неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
2019-10-18 14:49:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (додатки до тендерної документації не завантажені окремими файлами, чим не дотримано вимог Наказу №680.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (додатки до тендерної документації не завантажені окремими файлами, чим не дотримано вимог Наказу №680.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Порушення усунуто шляхо відміни процедури закупівлі. Протокол засідання тендерного комітету від 18.10.2019 №73
2019-10-18 15:55:26
Інформація про відміну
Дата відміни: | 18 жовтня 2019 14:55 |
Коментар щодо відміни: | згідно ЗУ «Про публічні закупівлі» , ч.1 ст.31 а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель). |
18 жовтня 2019 14:55
|
протокол |