Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги у сфері поводження з відпрацьованими люмінесцентними лампами (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Очікувана вартість
56 918,60 UAH
UA-2019-10-11-001290-b 75d03648465f43db8e18bb2c4222c331
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:51
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 11:17
Очікувана вартість: 56 918,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,95%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Бєлашова Наталія Володимирівна – начальник відділу договірної роботи виробничого підрозділу вагонна дільниця станції Київ-Пасажирський АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.317, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-72-73, e-mail відсутній.Вид предмета закупівлі: послуга.Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. 1 (одна) послуга - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги у сфері поводження з відпрацьованими люмінесцентними лампами (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). не менше 30 банківських днів з моменту підписання акту наданих послуг, але не раніше реєстрації податкової накладної.Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:48
Оголошення.doc
11 жовтня 2019 11:48
ТД__766-19_Послуги у сфері поводження з відпрацьованими люмінесцентними лампами.doc
11 жовтня 2019 11:48
Договір.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 11:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВТОРМАГ" 55 407,00
UAH з ПДВ
33 244,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" 47 851,50
UAH з ПДВ
40 212,05
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РЕИ БРОВАРИ" 56 817,36
UAH з ПДВ
56 817,36
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:42
цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 16:42
технічне завдання.pdf
28 жовтня 2019 16:42
довідка про ліцензію.pdf

Публічні документи

12 листопада 2019 14:44
Електронний підпис
12 листопада 2019 14:44
Dovidka_19305620740150660784.pdf
11 листопада 2019 17:30
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:29
оновлена цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 17:16
Електронний підпис
28 жовтня 2019 17:16
9.Статут 20.03.2019 КОПІЯ.pdf
28 жовтня 2019 17:16
31. проект договору.pdf
28 жовтня 2019 17:16
25.3 дозвіл ртуть.pdf
28 жовтня 2019 17:16
25.1 Дозвіл на викиди 2017.pdf
28 жовтня 2019 17:15
21. калькуляція послуг.pdf
28 жовтня 2019 17:15
14.2 Reyestr_licenziativ_ 06092019.xlsx
28 жовтня 2019 17:15
11.Витяз ЄДР 16.10.2019.pdf
28 жовтня 2019 17:15
10.Витяг ПДВ оригінал.pdf
28 жовтня 2019 17:15
30. цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:03
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВТОРМАГ"

ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"

ТОВ "РЕИ БРОВАРИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВТОРМАГ"
#39458830
Відхилено 33 244,20
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:40
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
Переможець 40 212,05
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 12:40

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВТОРМАГ" #39458830

№ рішення у справі

237-р

Дата рішення у справі

03.11.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

АМКУ

Документи

08 листопада 2019 12:39
Електронний підпис
08 листопада 2019 12:39
Протокол1.docx
08 листопада 2019 12:39
відхилення 1.docx
05 листопада 2019 15:55
Електронний підпис
05 листопада 2019 15:54
Протокол перенос.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 листопада 2019 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ"
#39624900
40 212,05
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 17:38
звіт 19923.docx укладений
03 березня 2020 17:38
Електронний підпис зміни до договору
28 листопада 2019 12:37
ДУ-1 УЗ_ЦЛ-19923_Ю від 27.11.2019 (1).pdf зміни до договору
28 листопада 2019 12:37
Повідомлення (1) (1).doc зміни до договору
28 листопада 2019 12:37
Електронний підпис укладений
28 листопада 2019 11:18
УЗ_ЦЛ-19923_Ю від 27.11.2019.pdf укладений
28 листопада 2019 11:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
28 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно вимог Закону «Про публічні закупівлі»: п.п.3 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII «покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі»; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: зміна до назви Додатку №1. 13. Номер додаткової угоди: уз/цл-19923/ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін: Без змін. 40212,05 грн. 15. Кількість товарів або осяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: Без змін. 1 послуга відповідно умов договору.
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19923/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19923/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 32 384,09
UAH (в тому числі ПДВ 5 397,35 UAH)