Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Міжвагонні високовольтні з’єднання
Очікувана вартість
1 480 703,28 UAH
UA-2019-10-11-001008-b 03dea2d20de64bac943e6e86ee1ba583
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Відділ матеріально технічного

+38044-309-75-09; +38044-309-7 pk_tend@uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:25
Очікувана вартість: 1 480 703,28 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44406 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 15 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Штекер з кабелем для високовольтного з`єднання МВС-Ш-095/4,25-4000/330 (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
70 шт
Тримач кабеля в/вольтного з"єднання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
70 шт
Розетка (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
70 шт
Розетка холоста в/в з`єднання АСО-000-00/В (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 15 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:09
ТД_769-19_нова редакція.doc
29 жовтня 2019 16:09
Перелік змін.docx
29 жовтня 2019 16:09
ТД_769-19_з закр.даними.doc
11 жовтня 2019 11:14
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 11:14
Оголошення_.doc
29 жовтня 2019 16:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 16:09
ТД_769-19_нова редакція.doc
29 жовтня 2019 16:09
Перелік змін.docx
29 жовтня 2019 16:09
ТД_769-19_з закр.даними.doc
11 жовтня 2019 11:14
ТД_769-19_Міжвагонні високовольтні з’єднання.doc
11 жовтня 2019 11:14
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 11:14
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-001008-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 18 жовтня 2019 17:11
вимоги до продукції залізничного призначення
Згідно з ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення» продукцією залізничного призначення є виготовлена або відремонтована, або модернізована продукція, до якої відносяться всі види рухомого складу та його складові, компоненти інфраструктури залізничного транспорту, які призначені для використання в процесі залізничних перевезень. Продукція, яка закуповується за торгами, використовується як комплектуючі обладнання пасажирських вагонів та є продукцією залізничного призначення.

Вимогами ТД не передбачено надання документів, що підтверджують якість та походження продукції залізничного призначення, а саме:
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з
АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.

Відсутність таких вимог може призвести до постачання продукції, яка безпосередньо впливає на безпеку руху, невідповідної якості та це може мати трагічні наслідки під час перевезень.
Для уникнення такої ситуації, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 16:09
Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" 1 434 300,00
UAH з ПДВ
1 434 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" 1 480 248,00
UAH з ПДВ
1 480 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" 1 480 703,28
UAH з ПДВ
1 480 703,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 17:24
Технічна частина.rar
06 листопада 2019 17:24
Технічна частина.rar.p7s
06 листопада 2019 17:24
Ценовая ЕЦП.pdf
06 листопада 2019 17:24
Ценовая ЕЦП.pdf.p7s
06 листопада 2019 17:24
Квалификац_онная часть ЕЦП.rar
06 листопада 2019 17:24
294 ЕЦП.pdf
06 листопада 2019 17:24
294 ЕЦП.pdf.p7s
06 листопада 2019 17:24
294.pdf
06 листопада 2019 17:24
Страхова Гарантія 100-181-000335.rar
06 листопада 2019 17:24
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
06 листопада 2019 17:24
Технічна частина.pdf
06 листопада 2019 17:24
Квалификац_онная часть.pdf
06 листопада 2019 17:24
Ценовая.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 12:14
Електронний підпис
06 листопада 2019 12:13
Пл дор 380.pdf
06 листопада 2019 12:13
9.1. ТУ МВС копія.pdf
06 листопада 2019 12:13
9 ТУ МВС.pdf
06 листопада 2019 12:13
8 Декларація постачальника.pdf
06 листопада 2019 12:13
7 Екологічні норми.pdf
06 листопада 2019 12:13
380.zip
06 листопада 2019 12:13
380_ДУ Трансінвест.pdf.(2).P7S
06 листопада 2019 12:13
380_ДУ Трансінвест.pdf.(1).P7S
06 листопада 2019 12:13
380_ДУ Трансінвест.pdf
06 листопада 2019 12:13
18 Дані на товар.pdf
06 листопада 2019 12:13
17 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 листопада 2019 12:13
16 ISO.pdf
06 листопада 2019 12:13
12 лист про представництво.pdf
06 листопада 2019 12:13
11.зразки паспортів.pdf
06 листопада 2019 12:13
10 Лист про передачу ТУ.pdf
06 листопада 2019 12:13
5.2. Договір.pdf
06 листопада 2019 12:13
5.1. В_дгук транс_нвест.pdf
06 листопада 2019 12:13
5 Аналогічні договори.pdf
06 листопада 2019 12:13
4 Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2019 12:13
2 Рішення.pdf
06 листопада 2019 12:13
2 Протокол.pdf
06 листопада 2019 12:13
2 Наказ.pdf
06 листопада 2019 12:13
1 Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІ1.pdf
06 листопада 2019 13:44
Кваліфікаційна частина.pdf
06 листопада 2019 13:44
387_ДОГОВОР Єлектротех.pdf
06 листопада 2019 13:44
387_Гарантія Єлектротех.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВП "СЕАЛ""

ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
Відхилено 1 434 300,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:30
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
Переможець 1 480 248,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:31

Документи

15 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
15 листопада 2019 16:30
Протокол1.docx
15 листопада 2019 16:30
відхилення1.docx
11 листопада 2019 17:33
Електронний підпис
11 листопада 2019 17:33
Протокол перенос.docx
07 листопада 2019 14:52
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
1 480 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 16:31
18 Звіт Дог. НТП Трансінвест 19925.docx укладений
31 липня 2020 16:31
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 12:03
19925 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:03
Пов 19925 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 12:03
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 15:49
Договір 19925.pdf укладений
29 листопада 2019 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 246 708,00 грн. (двісті сорок шість тисяч сімсот вісім гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 49 341,60 грн. (сорок дев’ять тисяч триста сорок одна гривня 60 коп.), що разом становить 296 049,60 грн. (двісті дев’яносто шість тисяч сорок дев’ять гривень 60 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 246 708,00 грн. (двісті сорок шість тисяч сімсот вісім гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 49 341,60 грн. (сорок дев’ять тисяч триста сорок одна гривня 60 коп.), що разом становить 296 049,60 грн. (двісті дев’яносто шість тисяч сорок дев’ять гривень 60 коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 1480248,00 грн. (один мільйон чотириста вісімдесят тисяч двісті сорок вісім гривень 00 коп.), крім того ПДВ 20% - 296049,60 (двісті дев’яносто шість тисяч сорок дев’ять гривень 60 коп.), що разом становить 1 776 297,60 грн. (один мільйон сімсот сімдесят шість тисяч двісті дев’яносто сім гривень 60 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19925/Ю/ду1 14. Сума договору після внесення змін. 1 776 297,60 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19925/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19925/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 1 775 011,20
UAH (в тому числі ПДВ 295 835,20 UAH)