Міжвагонні високовольтні з’єднання
Очікувана вартість
1 480 703,28 UAH
UA-2019-10-11-001008-b 03dea2d20de64bac943e6e86ee1ba583
Відкриті торги    Пропозиції розглянуті
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 27 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2019 18:00
Початок аукціону: 07 листопада 2019 14:25
Очікувана вартість: 1 480 703,28 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44 406,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 802,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 15 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Штекер з кабелем для високовольтного з`єднання МВС-Ш-095/4,25-4000/330 (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
70 шт
Тримач кабеля в/вольтного з"єднання (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
70 шт
Розетка (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
70 шт
Розетка холоста в/в з`єднання АСО-000-00/В (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 15 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

29 жовтня 2019 16:09
Електронний цифровий підпис
29 жовтня 2019 16:09
ТД_769-19_нова редакція.doc
29 жовтня 2019 16:09
Перелік змін.docx
29 жовтня 2019 16:09
ТД_769-19_з закр.даними.doc
11 жовтня 2019 11:14
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 11:14
Оголошення_.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-001008-b.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:39270330
Дата подання: 18 жовтня 2019 17:11
вимоги до продукції залізничного призначення
Згідно з ДСТУ ГОСТ 32894:2016 «Продукція залізничного призначення. Інспекторський контроль. Загальні положення» продукцією залізничного призначення є виготовлена або відремонтована, або модернізована продукція, до якої відносяться всі види рухомого складу та його складові, компоненти інфраструктури залізничного транспорту, які призначені для використання в процесі залізничних перевезень. Продукція, яка закуповується за торгами, використовується як комплектуючі обладнання пасажирських вагонів та є продукцією залізничного призначення.

Вимогами ТД не передбачено надання документів, що підтверджують якість та походження продукції залізничного призначення, а саме:
Для ТУ (ТЗ) на продукцію залізничного призначення даний документ повинен бути узгоджений в установленому порядку з
АТ «Укрзалізниця», як із основним споживачем, згідно з вимогами пунктів 5.1, 5.2 ГОСТ 2.114-95.
Не потребують узгодження АТ «Укрзалізниця» технічні умови на складові частини кінцевого виробу (для серійної продукції), які входять до повного комплекту конструкторської документації на такий виріб відповідно до ГОСТ 2.102-68 (окрім технічних умов на продукцію залізничного призначення відповідно до п. 3.24 ДСТУ ГОСТ 32894:2016).
ТУ повинні бути розроблені та оформлені відповідно до вимог ГОСТ 2.114-95, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ на продукцію залізничного призначення, затверджені до 10.02.2015 року, повинні обов’язково мати відмітку про реєстрацію в органах Держстандарту.

Відсутність таких вимог може призвести до постачання продукції, яка безпосередньо впливає на безпеку руху, невідповідної якості та це може мати трагічні наслідки під час перевезень.
Для уникнення такої ситуації, просимо внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
29 жовтня 2019 16:09
Уважно розглянувши питання повідомляємо, що будуть внесені зміни.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 листопада 2019 14:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВП "СЕАЛ"" 1 434 300,00
UAH з ПДВ
1 434 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ" 1 480 248,00
UAH з ПДВ
1 480 248,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛЕКТРОТЕХ" 1 480 703,28
UAH з ПДВ
1 480 703,28
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 17:24
Технічна частина.rar
06 листопада 2019 17:24
Технічна частина.rar.p7s
06 листопада 2019 17:24
Ценовая ЕЦП.pdf
06 листопада 2019 17:24
Ценовая ЕЦП.pdf.p7s
06 листопада 2019 17:24
Квалификац_онная часть ЕЦП.rar
06 листопада 2019 17:24
294 ЕЦП.pdf
06 листопада 2019 17:24
294 ЕЦП.pdf.p7s
06 листопада 2019 17:24
294.pdf
06 листопада 2019 17:24
Страхова Гарантія 100-181-000335.rar
06 листопада 2019 17:24
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
06 листопада 2019 17:24
Технічна частина.pdf
06 листопада 2019 17:24
Квалификац_онная часть.pdf
06 листопада 2019 17:24
Ценовая.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 12:14
sign.p7s
06 листопада 2019 12:13
Пл дор 380.pdf
06 листопада 2019 12:13
9.1. ТУ МВС копія.pdf
06 листопада 2019 12:13
9 ТУ МВС.pdf
06 листопада 2019 12:13
8 Декларація постачальника.pdf
06 листопада 2019 12:13
7 Екологічні норми.pdf
06 листопада 2019 12:13
380.zip
06 листопада 2019 12:13
380_ДУ Трансінвест.pdf.(2).P7S
06 листопада 2019 12:13
380_ДУ Трансінвест.pdf.(1).P7S
06 листопада 2019 12:13
380_ДУ Трансінвест.pdf
06 листопада 2019 12:13
18 Дані на товар.pdf
06 листопада 2019 12:13
17 ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 листопада 2019 12:13
16 ISO.pdf
06 листопада 2019 12:13
12 лист про представництво.pdf
06 листопада 2019 12:13
11.зразки паспортів.pdf
06 листопада 2019 12:13
10 Лист про передачу ТУ.pdf
06 листопада 2019 12:13
5.2. Договір.pdf
06 листопада 2019 12:13
5.1. В_дгук транс_нвест.pdf
06 листопада 2019 12:13
5 Аналогічні договори.pdf
06 листопада 2019 12:13
4 Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2019 12:13
2 Рішення.pdf
06 листопада 2019 12:13
2 Протокол.pdf
06 листопада 2019 12:13
2 Наказ.pdf
06 листопада 2019 12:13
1 Довідка про підприємство.pdf

Публічні документи

06 листопада 2019 13:44
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІ1.pdf
06 листопада 2019 13:44
Кваліфікаційна частина.pdf
06 листопада 2019 13:44
387_ДОГОВОР Єлектротех.pdf
06 листопада 2019 13:44
387_Гарантія Єлектротех.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВП "СЕАЛ""
#40526699
Відхилено 1 434 300,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:30
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
Переможець 1 480 248,00
UAH з ПДВ
15 листопада 2019 16:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 листопада 2019 16:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НТП "ТРАНСІНВЕСТ"
#39270330
1 480 248,00
UAH з ПДВ
Документи

Актуальні тендери

До пошуку