Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання (Пристрої введення даних (комп'ютерні миші та клавіатури)
Очікувана вартість
7 100,00 UAH
UA-2019-10-11-000954-b 57dc58ffd24d4d8d92a65d6608f81a1a
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Барабаш Тетяна Олександрівна

380442026081 tender@guekmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 04633423
Вебсайт: http://kievcity.gov.ua/content/69_departament-ekonomiky-ta-investytsij.html
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик,36
Контактна особа: Барабаш Тетяна Олександрівна
380442026081
tender@guekmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:09
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 11:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 11:30
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:17
Очікувана вартість: 7 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
47 штуки
Комп'ютерне обладнання (Пристрої введення даних (комп'ютерні миші та клавіатури)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01044, Україна, місто Київ, Київ, 6 поверх, вул. Хрещатик, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:43
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 15:25
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Всі документи пропозиції Учасника повинні бути додані до кінця періоду подачі пропозицій. Відповідно до пункту 5 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Інструкція) на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в електронній системі закупівель (далі - ЕСЗ) шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
Цінову пропозицію за формою, наведеною у Додатку 3 документації, переможець закупівлі подає після оприлюднення рішення про Переможця Закупівлі з урахування результатів електронного аукціону.
Учаснику у складі своєї пропозиції необхідно зазначити марку та модель запропонованого товару.
Пунктом 4 «Технічні вимоги» (Додаток 1 документації) зазначено, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 1 документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками не гірший, наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 1 документації.
Розгляд пропозицій учасників передбачено пунктом 11 Інструкції, тому, окремого порядку дискваліфікації учасників, Інструкцією, не визначено.
Порядок подання пропозиції учасника встановлено пунктом 6 «Зміст і спосіб подання пропозиції» (файл: 0. Документація для проведення допорогових закупівель), тому, якщо пропозиція Учасника не буде відповідати вимогам Замовника, така пропозиція буде відхилена.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:04
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 16:22
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику!
Пунктом 4 «Технічні вимоги» (Додаток 1 документації) зазначено, якщо Учасник пропонує еквівалент Товару – інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, надається у формі порівняльної таблиці між характеристиками, які визначені Додатком 1 документації, та характеристиками Товару, який пропонує Учасник. Під еквівалентом буде прийнято Товар, який за своїми характеристиками не гірший, наведеного в таблиці технічних характеристик Додатку 1 документації.
Учаснику у складі своєї пропозиції необхідно зазначити марку та модель запропонованого товару.
Характеристики запропонованого Учасниками товару повністю і чітко повинні відповідати технічним вимогам в усіх параметрах.
Також повідомляємо, що неплатники ПДВ допускаються, обмежень не має. У разі надання-пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надають без урахування ПДВ. Учасник самостійно формує цінову пропозицію, враховуючи правовий статус платника податків відповідно законодавства

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ" 5 094,00
UAH з ПДВ
4 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 6 988,00
UAH з ПДВ
4 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 5 955,00
UAH з ПДВ
5 675,82
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД" 5 678,00
UAH з ПДВ
5 678,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 5 969,00
UAH з ПДВ
5 969,00
UAH з ПДВ
Документи
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ 6 875,65
UAH з ПДВ
6 639,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 6 640,00
UAH з ПДВ
6 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 6 863,00
UAH з ПДВ
6 863,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 10:23
Електронний підпис

Публічні документи

18 жовтня 2019 10:54
Згода з договором.pdf
18 жовтня 2019 10:54
ЕКО4540_Договір.pdf
18 жовтня 2019 10:54
ЕКО4540_Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 11:17
Уставні_завірені.zip
18 жовтня 2019 11:17
Довідка .pdf
18 жовтня 2019 11:17
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
18 жовтня 2019 11:17
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 09:12
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
18 жовтня 2019 08:54
Pasport 12-13ST.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Гарантія на документи.pdf
18 жовтня 2019 08:54
Vityag.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Vipiska2.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
18 жовтня 2019 08:54
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
18 жовтня 2019 08:54
Vipiska.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Витяг розширений.pdf
18 жовтня 2019 08:54
Pasport 1ST.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Pasport 2ST.PDF
18 жовтня 2019 08:54
ДОВІДКА документи.pdf
18 жовтня 2019 08:54
ID KOD.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Dovidka SCHET.PDF
18 жовтня 2019 08:54
Довідка-про досвід.pdf
18 жовтня 2019 08:54
Сканировать1 — копия.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛЮР ТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ДРИГА ОЛЕКСАНДР ВІКТОРОВИЧ"
#2755803590
Відхилено 4 997,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:24
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 4 998,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:25
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Переможець 5 675,82
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 14:28

Документи

23 жовтня 2019 14:24
Рішення Дрига ОВ.pdf

Документи

23 жовтня 2019 14:25
Рішення Осадча ОЮ.pdf

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 14:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
5 675,82
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 листопада 2019 16:37
Коментар щодо відміни: зміна технічних характеристик Товару