Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (Витратні матеріали до засобів друку - картриджі, тонер-картридж)
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000925-b f090df990f0c4c36a54a874b1c712912
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Щербак

+380532503548 pl.dfsaho@tax.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДПС У ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43142831
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Європейська, буд. 4
Контактна особа: Юлія Щербак
+380532503548
pl.dfsaho@tax.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:05
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:40
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
96 штука
Витратні матеріали до засобів друку - картриджі, тонер-картридж (кошти державного бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36014, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул. Європейська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 11:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:05
проект договору.doc
11 жовтня 2019 11:05
Тендерна документацiя.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:04
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 15:32
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У додатку 5 тендерної документації Замовником зазначено, що:
«2. Товар повинен відповідати діючим технічним умовам виробника, а також, відповідати заявленій моделі або її еквіваленту (з еквівалентними технічними характеристиками).
4. Якщо учасником пропонується еквівалентний товар, такий учасник у складі своєї пропозиції повинен надати офіційне підтвердження від виробника обладнання (Xerox, Canon, Hewlett Packard, Samsung, Konica Minolta) або його офіційного представництва в Україні (якщо в Україні відсутні офіційні представництва виробників, підтвердження має бути надано офіційними представництвами, що відповідають за регіон) щодо його сумісності з обладнанням та гарантією, що використання запропонованого еквівалентного товару не призведе до погіршення технічних характеристик та ресурсів обладнання, в якому використовуватиметься товар. Таке підтвердження надається на кожну позицію, за якою пропонується еквівалентний товар.
Примітки:
* - будь-яке посилання на торгову марку або виробника слід читати зі словами «або еквівалент». Технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі та/або його складових частин, в тому числі детальний опис товару, у тому числі їх технічні та якісні характеристики, вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі.»

2) У колонці 2 Таблиці 2 Додатку 6 тендерної документації «Форма «Пропозиція» учасники повинні зазначити «Найменування предмета закупівлі, марку».

3) У додатку 4 тендерної документації «Проект договору» Замовником передбачено, що «* вартість визначається з поміткою «з ПДВ» або «у т.ч. ПДВ» у тому випадку, якшо Постачальник є платником податку на додану вартість.».
У Примітках Додатку 6 тендерної документації Замовником зазначено, що «* - вартість пропозиції повинна зазначатись Учасником у комірках з поміткою «з ПДВ» та «без ПДВ» в залежності від системи оподаткування (згідно з Податковим кодексом України), та додатковим виокремленням ставки та вартості ПДВ у відповідній графі…
*** у разі якщо учасником пропозиція подається без урахування податку на додану вартість, - у графах «ПДВ (___%)», та «ВАРТІСТЬ пропозиції з ПДВ (цифрами та літерами)» учасником зазначається « - », що в подальшому свідчить про те що вартість пропозиції не включає податку на додану вартість.».

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000925-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА, Код ЄДРПОУ:3394506905
Дата подання: 04 листопада 2019 09:36
Вимога щодо дискваліфікації ФОП Осадча О.Ю.
Ми, ФОП Осадча Олена Юріївна, 40035, м. Суми, вул. Заливна 7, кв. 50, Код ЄДРПОУ – 3394506905.
Нас було дискваліфіковано за таким формулюванням: «Відповідно до п. 1 розділу ІІІ тендерної Вашої документації ,Помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, зокрема:
- надання учасником інформації у зміненій формі або з будь-якими коригуваннями у текстуальній частині встановленої форми (тобто самостійне виправлення учасником встановленої форми), якщо надання такої інформації вимагалось умовами тендерної документації за встановленою формою; встановленою формою замовником вважається зразок документа, у назві якого додано слово "форма";
У зв’язку з названою причиною нашої дискваліфікації у нас є питання до тендерного комітету. Яким чином докумен «Довідка ФОП Осадча Олена Юріївна про досвід виконання аналогічного договору» яка містить всю необхідну інформацію зазначену у Ваших , вимогах, а саме: Дата та номер договору; Найменування замовника (код ЄДРПОУ (або ідентифікаційний код), повна адреса замовника, контактний(і) телефон(и) і П.І.П. відповідальної особи замовника); Предмет договору; строк виконання договору, що подано у таблиці, з трохи зміненим порядком надання інформації може вплинути на зміст тендерної пропозиції.
Стосовно другого аргументу нашої дискваліфікації 6.2.(а не 6.1) надати Гігієнічний висновок, висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або паспорт якості, або сертифікат якості, або сертифікат відповідності. Якщо товар не підлягає обов’язковій сертифікації, надається лист від «Учасника» про те, що дана продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, повідомляємо всі необхідні висновки було надано
Стосовно використання ФОП Осадча О.Ю. Висновку виданого Інститутом проблем математичних машин і систем НАН України УКРСЕРТКОМП’ЮТЕР про несертифікацію картриджів, є публічною інформація, (ст.. 1. Закону України «Про доступ до публічної інформації», (Відомості Верховної Ради України (ВВР), 2011, № 32, ст. 314), так як створена в процесі виконання владних повноважень своїх обов'язків органу із сертифікації Інститутутом проблем математичних машин і систем НАН України УКРСЕРТКОМП’ЮТЕР (Свідоцтво про призначення №UA.P.017 від 28.04.2014 Свідоцтво про уповноваження №UA.PN 017 від 28.04.201403187, адреса м.Київ, пр..Академіка глушкова, 42 тел. (044)526-44-76, 526-44-34).
Відповідно до п 2. Ст. 1. Закону України «Про доступ до публічної інформації»: Публічна інформація є відкритою, згідно п. 2 статті 10 цього Закону «Публічна інформація у формі відкритих даних є дозволеною для її подальшого вільного використання та поширення». Будь-яка особа може вільно копіювати, публікувати, поширювати, використовувати, у тому числі в комерційних цілях, у поєднанні з іншою інформацією або шляхом включення до складу власного продукту, публічну інформацію у формі відкритих даних.
Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації» ФОП Осадча О.Ю не використовував Висновок «Понеділко О. О.», а Висновок «УКРСЕРТКОМП’ЮТЕР», на який Понеділко О. О неправомірно поставив свій підпис і печатку (відповідно до Указу Президії Верховної Ради СРСР від 4 серпня 1983 року „Про порядок видачі та засвідчення підприємствами, установами, організаціями копій документів“, який діє в Україні відповідно до статті 3 Закону України „Про правонаступництво України“ як такий, що не суперечить законодавству України, засвідченню підлягають копії тільки тих документів, що виходять від цих підприємств, організацій та установ). Тому жодних порушень з боку ФОП Осадча О.Ю. Тендерних вимог Замовника та Законів України не виявлено, і тому відхиляти нашу пропозицію немає підстав.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
08 листопада 2019 14:09
Шановний учасник процедури закупівлі витратних матеріалів до засобів друку – картриджів, тонер-картриджа (код ДК 021:2015 (CPV 2008) – 30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку (ідентифікатор закупівлі - UA-2019-10-11-000925-b). Ознайомившись із Вашою вимогою від 04.11.2019, повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 29 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» «тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках».
Перед поданням пропозиції по даній процедурі закупівлі у Вас була можливість ознайомитися з тендерною документацією.
По першому пункту вашої вимоги повідомляємо, що відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» «Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.».
У пункті 1 розділу ІІІ тендерної документації зазначено: «…Помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та впливають на зміст пропозиції, які не вважаються формальними, зокрема:
- надання учасником інформації у зміненій формі або з будь-якими коригуваннями у текстуальній частині встановленої форми (тобто самостійне виправлення учасником встановленої форми), якщо надання такої інформації вимагалось умовами тендерної документації за встановленою формою; встановленою формою замовником вважається зразок документа, у назві якого додано слово "форма";…».
Додатком 1.1. тендерної документації передбачено, що «Учасник, на виконання вимоги п.1.1. Додатку 1 Тендерної документації, повинен подати у складі своєї пропозиції за встановленим нижче зразком (формою) через електронний майданчик у систему Prozorro інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного договору,…».
У складі тендерної пропозиції Вами подано «Довідку про досвід виконання аналогічного договору» у зміненій формі, яка не відповідає формі, яка встановлена Додатком 1.1 тендерної документації.
Крім цього, у складі тендерної пропозиції вами подано копію Листа-роз’яснення Органу з сертифікації технологій і засобів обчислювальної техніки та автоматизації Інституту проблем математичних машин і систем НАН України «Укрсерткомп’ютер» від 04.11.2015 № 0003-67, який всупереч Додатку 3 тендерної документації (Примітки до Додатку) ФОП Осадча О.Ю. не завірено (але при цьому на копії зазначеного листа наявна відмітка про завірення директором КТ фірми «ЕлСит» Понеділко О.О.).
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що «…відповідальність за зміст пропозиції та наданих документів в складі тендерної пропозиції несе учасник відповідно до чинного законодавства;…».
На підставі вищевикладеного та з огляду на ч. 3 ст. 22, п. 4 ч. 1 та ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник залишає Вашу вимогу без задоволення.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 182 682,00
UAH з ПДВ
181 599,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ" 183 621,00
UAH з ПДВ
181 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 18:05
Електронний підпис
26 жовтня 2019 11:58
Електронний підпис
26 жовтня 2019 11:37
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА
#3394506905
Відхилено 181 599,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 17:26
ФОП "ПОНЕДІЛКО ОЛЕКСАНДР ОЛЕКСІЙОВИЧ"
#2328204431
Відхилено 181 600,00
UAH з ПДВ
08 листопада 2019 14:35

Документи

01 листопада 2019 17:26
Електронний підпис
01 листопада 2019 17:23
протокол 10.pdf

Документи

08 листопада 2019 14:35
Електронний підпис
08 листопада 2019 14:33
протокол 17.pdf
04 листопада 2019 09:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
08 листопада 2019 14:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі