«Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А
Очікувана вартість
2 076 347,80 UAH
UA-2019-10-11-000860-c 3e43c2f50d464c94b7b41fbdc926812a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Опорний КЗ "Михайлівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів - гімназія" імені Героя Радянського Союзу І.А. Найдьонова" Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26290969
Місцезнаходження замовника: 72002, Україна, Запорізька обл., смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143а
Контактна особа замовника: Федорченко Світлана Вікторівна
+380613221620
mihgimnazium16@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 23:52
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 22:52
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 14:07
Очікувана вартість: 2 076 347,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 381,74 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 72002, Україна, Запорізька область, смт Михайлівка,, вул. Шкільна, 143-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт джерело фінансування субвенція та співфінансування з місцевого бюджету Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт джерело фінансування субвенція та співфінансування з місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 жовтня 2019 22:58
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 22:48
Проект Договору.doc
11 жовтня 2019 22:48
ТД.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-05-000002 ● a3a0c1576b804310af9e2ab045b311dd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-05 11:15:31
Рішення про початок моніторингу:

НАКАЗ

05.11.2019 №201

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-10-11-000860-c, «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель», яка проводиться Опорним КЗ «Михайлівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів - гімназія» імені Героя Радянського Союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А оголошення UA-2019-10-11-000860-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 листопада 2019 року. Стосовно зауваження Держаудитслужби України в частині невідповідності учасника торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. 1 Законом визначено, що документальне підтвердження відповідності учасників встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям у відповідності до статті 16 Закону має відповідати вимогам законодавства. Абзацом 3, Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися із документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до вимог, викладених у Додатку 1 ТД). Пунктом 1 додатку 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» до тендерної документації передбачено, що наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази - це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, яка надається за формою згідно таблиці 1. В тендерній документації була передбачена чітка вимога про надання учасником процедури закупівлі документального підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційного критерію (з конкретизацію вимог щодо змісту такого документа), а саме: заповнена довідка за формою таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та в імперативному порядку були виставлені вимоги «Обов’язково в Таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» зазначити наявність: Автомобіль бортовий, та/або автомобіль самоскид, вантажопідйомність не менше 5тн – не менше 1шт; Трактор – не менше 1 шт.;Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10тн – не менше 1шт; Екскаватор одноковшевий, ємність ковша не менше 0,25м.куб. – не менше 1шт; Коток дорожній самохідний, маса не менше 8тн – не менше 1шт; Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – не менше 1шт. Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимог до Учасника, стосовно підтвердження інформації «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яку він зазначив у документах, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі, у Додатку 3 до ТД, про що зазначено у Висновку. 2 Враховуючи вимоги п 3 ст 22Закону України “Про публічні закупівлі” , тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до вимог Тендерної Документації п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, так одним з переліку є «неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі». З огляду на вищевикладене та беручи до уваги, що учасник надав документи та інформацію разом з підтверджуючими документами про наявність транспортних засобів, машин та механізмів чим, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, які чітко вказані в тендерній документації Замовника, а також враховуючи вимоги тендерної документації формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій Рішення про відхилення тендерних пропозицій повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушенням Закону з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-11-11 16:09:31

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 07 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 22 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Опорний КЗ "Михайлівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів - гімназія" імені Героя Радянського Союзу І.А. Найдьонова" Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, 26290969, Україна, смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143а
  2. Інформація про предмет закупівлі: «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А, 2076347.8UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роб
  3. Інформація про оприлюднення: 3e43c2f50d464c94b7b41fbdc926812a, 2019-10-11
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (із змінами), далі – Закон, розгляд та оцінка тендерної пропозиції. Документи, на підставі яких був здійснений моніторинг закупівлі: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ», повідомлення про намір укласти договір, протокол розкриття тендерних пропозицій від 01.11.2019, тендерна документація, затверджена рішенням тендерного комітету від 11.10.2019 № 10. Дослідженням тендерної пропозиції, наданої ТОВ «РСУ-СТРОЙ», встановлено її невідповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону. Так, відповідно пункту 1 «Наявність обладнання та матеріально технічної бази» Додатку 1 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям» ТД Замовника передбачено, що учасником надається заповнена довідка у формі, яка наведена нижче, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника. На підтвердження інформації, учасник надає зокрема інформацію щодо транспортних засобів, машин та механізмів. До довідки включаються машини, механізми та обладнання, які будуть застосовані при виконанні робіт. При цьому, ТОВ «РСУ-СТРОЙ» надано довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.10.2019 № 24/10-1, в якій зазначені наступні транспортні засоби: загальний вантажний самоскид, трактор, загальний вантажний автокран, екскаватор навантажувач, коток дорожній, компресорна станція, бульдозер. Разом з цим, відповідно пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі, у Додатку 3 до ТД. Умовами Додатку 3 до ТД встановлено, що учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. На зазначену вимогу учасником ТОВ «РСУ-СТРОЙ» надано, в тому числі: підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису (файл - Розрахунки ціни тендерної пропозиції, pdf), де зазначено використання наступних машин та механізмів: автомобілі бортові, трактори, крани на автомобільному ходу, електростанції пересувні, установка для зварювання ручного (постійного) струму, компресори пересувні, бульдозери, розчинозмішувачи пересувні, автогрейдери, котки дорожні. Таким чином, в наданій довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 24.10.2019 № 24/10-1 відсутня установка для зварювання ручного (постійного) струму, розчинозмішувачи пересувні та автогрейдери, які відповідно підсумкової відомості ресурсів до локального кошторису будуть застосовані при виконанні робіт, що свідчить про невідповідність учасника кваліфікаційним критеріям установленим статтею 16 Закону, а саме наявності обладнання та матеріально-технічної бази. Відповідно до пункту 1 частини першої статті 30 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «РСУ-СТРОЙ» підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не установлено., 07 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції переможця торгів встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «РСУ-СТРОЙ» підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Ознака оскарження в суді

Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А оголошення UA-2019-10-11-000860-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 листопада 2019 року. Стосовно зауваження Держаудитслужби України в частині невідповідності учасника торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. 1 Законом визначено, що документальне підтвердження відповідності учасників встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям у відповідності до статті 16 Закону має відповідати вимогам законодавства. Абзацом 3, Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися із документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до вимог, викладених у Додатку 1 ТД). Пунктом 1 додатку 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» до тендерної документації передбачено, що наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази - це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, яка надається за формою згідно таблиці 1. В тендерній документації була передбачена чітка вимога про надання учасником процедури закупівлі документального підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційного критерію (з конкретизацію вимог щодо змісту такого документа), а саме: заповнена довідка за формою таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та в імперативному порядку були виставлені вимоги «Обов’язково в Таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» зазначити наявність: Автомобіль бортовий, та/або автомобіль самоскид, вантажопідйомність не менше 5тн – не менше 1шт; Трактор – не менше 1 шт.;Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10тн – не менше 1шт; Екскаватор одноковшевий, ємність ковша не менше 0,25м.куб. – не менше 1шт; Коток дорожній самохідний, маса не менше 8тн – не менше 1шт; Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – не менше 1шт. Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимог до Учасника, стосовно підтвердження інформації «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яку він зазначив у документах, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі, у Додатку 3 до ТД, про що зазначено у Висновку. 2 Враховуючи вимоги п 3 ст 22Закону України “Про публічні закупівлі” , тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до вимог Тендерної Документації п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, так одним з переліку є «неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі». З огляду на вищевикладене та беручи до уваги, що учасник надав документи та інформацію разом з підтверджуючими документами про наявність транспортних засобів, машин та механізмів чим, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, які чітко вказані в тендерній документації Замовника, а також враховуючи вимоги тендерної документації формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій Рішення про відхилення тендерних пропозицій повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушенням Закону з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель.

2019-11-11 16:10:54

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДНІПРОБУД ІНВЕСТ 2 052 004,36
UAH з ПДВ
2 041 622,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" 2 049 855,13
UAH з ПДВ
2 049 855,13
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 17:47
рег18.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег17.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег16.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег15.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег20.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег14.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег19.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег13.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег12.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег11.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег9.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег8.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег7.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег6.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег5.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег4.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег2.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег21.jpg
28 жовтня 2019 17:47
рег1 (1).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (9).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (8).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (7).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (6).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (5).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (4).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (3).jpg
28 жовтня 2019 17:47
Image (2).jpg
28 жовтня 2019 17:47
212_ДЦ_ИВРОБ_2-1.pdf
28 жовтня 2019 17:47
Image.jpg

Публічні документи

04 листопада 2019 08:41
sign.p7s
04 листопада 2019 08:40
Довідка МВС.zip
04 листопада 2019 08:40
Довідка ДПС.pdf
28 жовтня 2019 17:31
sign.p7s
28 жовтня 2019 17:30
8. тендерна пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 17:30
5. Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 17:30
3. Технічна частина.rar
28 жовтня 2019 17:30
1. Кваліфікація (мтб).rar

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДНІПРОБУД ІНВЕСТ
#41686483
Відхилено 2 041 622,62
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:12
ТОВ "РСУ-СТРОЙ"
#35064859
Переможець 2 049 855,13
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 14:15

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 14:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "РСУ-СТРОЙ"
#35064859
2 049 855,13
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
19 листопада 2019 11:21
договір укладений
19 листопада 2019 11:19

Актуальні тендери

До пошуку