Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний КЗ "Михайлівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів - гімназія" імені Героя Радянського Союзу І.А. Найдьонова" Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області |
Код ЄДРПОУ: | 26290969 |
Місцезнаходження: | 72002, Україна , Запорізька обл., смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143а |
Контактна особа: |
Федорченко Світлана Вікторівна +380613221620 mihgimnazium16@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 22:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 22:52 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 22:52 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 14:07 |
Очікувана вартість: | 2 076 347,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 381,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | джерело фінансування субвенція та співфінансування з місцевого бюджету | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | джерело фінансування субвенція та співфінансування з місцевого бюджету | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 22:58 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 22:48 |
Проект Договору.doc | |
11 жовтня 2019 22:48 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-05-000002 ● a3a0c1576b804310af9e2ab045b311dd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 листопада 2019 11:15 |
НАКАЗ
05.11.2019 №201
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі: UA-2019-10-11-000860-c, «ДК 021:2015: 45210000-2 - Будівництво будівель», яка проводиться Опорним КЗ «Михайлівський навчально-виховний комплекс загальноосвітня школа I-III ступенів - гімназія» імені Героя Радянського Союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А оголошення UA-2019-10-11-000860-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 листопада 2019 року. Стосовно зауваження Держаудитслужби України в частині невідповідності учасника торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. 1 Законом визначено, що документальне підтвердження відповідності учасників встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям у відповідності до статті 16 Закону має відповідати вимогам законодавства. Абзацом 3, Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися із документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до вимог, викладених у Додатку 1 ТД). Пунктом 1 додатку 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» до тендерної документації передбачено, що наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази - це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, яка надається за формою згідно таблиці 1. В тендерній документації була передбачена чітка вимога про надання учасником процедури закупівлі документального підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційного критерію (з конкретизацію вимог щодо змісту такого документа), а саме: заповнена довідка за формою таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та в імперативному порядку були виставлені вимоги «Обов’язково в Таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» зазначити наявність: Автомобіль бортовий, та/або автомобіль самоскид, вантажопідйомність не менше 5тн – не менше 1шт; Трактор – не менше 1 шт.;Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10тн – не менше 1шт; Екскаватор одноковшевий, ємність ковша не менше 0,25м.куб. – не менше 1шт; Коток дорожній самохідний, маса не менше 8тн – не менше 1шт; Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – не менше 1шт. Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимог до Учасника, стосовно підтвердження інформації «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яку він зазначив у документах, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі, у Додатку 3 до ТД, про що зазначено у Висновку. 2 Враховуючи вимоги п 3 ст 22Закону України “Про публічні закупівлі” , тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до вимог Тендерної Документації п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, так одним з переліку є «неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі». З огляду на вищевикладене та беручи до уваги, що учасник надав документи та інформацію разом з підтверджуючими документами про наявність транспортних засобів, машин та механізмів чим, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, які чітко вказані в тендерній документації Замовника, а також враховуючи вимоги тендерної документації формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій Рішення про відхилення тендерних пропозицій повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушенням Закону з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель.
2019-11-11 16:09:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Заперечення до висновку про результати моніторингу закупівлі Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку Держаудитслужби України про результати моніторингу закупівлі «Будівництво мультифункціонального майданчика для занять ігровими видами спорту на території Опорного комунального закладу «Михайлівський навчально-виховний комплекс «загальноосвітня школа I-III ст. – гімназія» ім. Героя Радянського союзу І.А. Найдьонова» Михайлівської селищної ради Михайлівського району Запорізької області, за адресою: смт Михайлівка, вул. Шкільна, 143-А оголошення UA-2019-10-11-000860-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 07 листопада 2019 року. Стосовно зауваження Держаудитслужби України в частині невідповідності учасника торгів ТОВ «РСУ-СТРОЙ» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону Замовник заперечує вищезазначений висновок Держаудитслужби з огляду на таке. 1 Законом визначено, що документальне підтвердження відповідності учасників встановленим у тендерній документації кваліфікаційним критеріям у відповідності до статті 16 Закону має відповідати вимогам законодавства. Абзацом 3, Розділу 3 "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерною документацією встановлено, що тендерна пропозиція, яка подається учасником процедури закупівлі, повинна складатися із документально підтвердженої інформації про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону (відповідно до вимог, викладених у Додатку 1 ТД). Пунктом 1 додатку 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» до тендерної документації передбачено, що наявність техніки, обладнання та матеріально-технічної бази - це довідка, в якій зазначено наявність транспортних засобів, машин, механізмів та обладнання, перелік власної техніки, орендованої техніки, техніки згідно договору лізингу, техніки субпідрядних організацій (у разі їх залучення), необхідних для виконання будівельних робіт, яка надається за формою згідно таблиці 1. В тендерній документації була передбачена чітка вимога про надання учасником процедури закупівлі документального підтвердження відповідності встановленому у тендерній документації кваліфікаційного критерію (з конкретизацію вимог щодо змісту такого документа), а саме: заповнена довідка за формою таблиці 1, що містить інформацію про наявність обладнання та матеріально-технічної бази Учасника та в імперативному порядку були виставлені вимоги «Обов’язково в Таблиці 1 «Транспортні засоби, машини та механізми» зазначити наявність: Автомобіль бортовий, та/або автомобіль самоскид, вантажопідйомність не менше 5тн – не менше 1шт; Трактор – не менше 1 шт.;Кран на автомобільному ходу, вантажопідйомність не менше 10тн – не менше 1шт; Екскаватор одноковшевий, ємність ковша не менше 0,25м.куб. – не менше 1шт; Коток дорожній самохідний, маса не менше 8тн – не менше 1шт; Компресор пересувний з двигуном внутрішнього згоряння – не менше 1шт. Слід зазначити, що тендерна документація не містить вимог до Учасника, стосовно підтвердження інформації «про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», яку він зазначив у документах, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником, в тому числі, у Додатку 3 до ТД, про що зазначено у Висновку. 2 Враховуючи вимоги п 3 ст 22Закону України “Про публічні закупівлі” , тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Відповідно до вимог Тендерної Документації п 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Замовником передбачений опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких Учасниками в тендерних пропозиціях не призведе до відхилення їх пропозицій, так одним з переліку є «неповний перелік інформації в певному документі, усупереч вимогам тендерної документації, у разі якщо така інформація повністю відображена в іншому документі». З огляду на вищевикладене та беручи до уваги, що учасник надав документи та інформацію разом з підтверджуючими документами про наявність транспортних засобів, машин та механізмів чим, підтвердив відповідність кваліфікаційним критеріям, які чітко вказані в тендерній документації Замовника, а також враховуючи вимоги тендерної документації формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій Рішення про відхилення тендерних пропозицій повинно базуватись на невідповідності лише тим вимогам, які чітко і однозначно були прописані в документації. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які чітко не випливають з вимог тендерної документації є порушенням Закону з боку Замовника. Адже тендерна документація, це документ яким керується Учасник під час підготовки тендерної пропозиції. Тому відхиляти пропозицію, керуючись своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру, Замовник не має права. Таким чином, Замовником дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель. |
Дата публікації: | 11 листопада 2019 |
Документи:
11 листопада 2019 16:23
|
Електронний підпис |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ДНІПРОБУД ІНВЕСТ #41686483 |
Відхилено |
2 041 622,62
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 14:12
|
ТОВ "РСУ-СТРОЙ" #35064859 |
Переможець |
2 049 855,13
UAH з ПДВ
|
01 листопада 2019 14:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 13:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 листопада 2019 11:21
|
договір | укладений |
19 листопада 2019 11:19
|