Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні дошки)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000766-c d1586f5231854aa993d4dcd98459b88a
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Олександр Тарасович

+380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143301
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Свереняк Олександр Тарасович
+380314326147
rayvo.vinogradiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:17
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
80 комплекти
Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (інтерактивні дошки) (Джерело фінансування закупівлі - залишок державної освітньої субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 16:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:29
Додаток 5.doc
11 жовтня 2019 16:29
Додаток 4.doc
11 жовтня 2019 16:29
Додаток 3.doc
11 жовтня 2019 16:29
Додаток 2.doc
11 жовтня 2019 16:29
Додаток 1.doc
11 жовтня 2019 16:29
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:27
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) В тендерній документації відсутні посилання на конкретну торгову марку.
2) В тендерній документації зазначено, що учасник має надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника (обов‘язково зазначається виробник та модель для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника.
3)Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозиції. Вартість пропозиції повинна включати усі податки та збори. Вартість пропозиції учасників будуть оцінуватись виходячи з тієї ціни, яка буде вказана у пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000766-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 11 листопада 2019 12:33
Керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо дискваліфікувати учасника - переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю
Шановний Замовник, керуючись ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо скасувати Протокол щодо розгляду тендерних пропозицій № 99 від 6 листопада 2019 року та дискваліфікувати учасника переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА в зв’язку з тим, що Тендерна пропозиція вищезазначеного учасника-переможця не відповідає технічним умовам (вимогам) Тендерної документації Замовника Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації:

Відповідно до Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції пункту 1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції, тендерна пропозиція повинна містити реєстр наданих документів. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА у складі поданої тендерної пропозиції надав перелік документів, що не відповідає поданому реєстру у файлі «Реєстр документів.pdf», у складі тендерної пропозиції..
Також відповідно до додатку 3 тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі», програмне забезпечення повинно містити функції створення ВКС зв'язку з учнями, розпізнавання рукописного тексту. Відповідно до документу «Порівняльна таблиця.pdf» наданого учасником, пропонується ПЗ Klassmate Presenter. Так як у складі пропозиції не надано жодних документів (інструкція користувача, лист від виробника тощо) для підтвердження наявності даних функцій у програмного забезпечення Klassmate Presenter, то єдиним джерелом інформації є офіційний сайт виробника. Відповідно до «Керівництва користувача» яке розміщене на офіційному сайті виробника за посиланням http://into-edu.com.ua/sites/default/files/Manual_Klassmate%20Presenter_ukr.pdf, функція створення ВКС зв’язку та функція розпізнавання тексту відсутня. Отже ПЗ Klassmate Presenter запропоноване учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА не відповідає технічним вимогам замовника.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо дискваліфікувати учасника - переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 14:31
Відмінено рішення тендерного комітету № 99 від 6 листопада 2019 року, щодо визначення переможця торгів ФОП ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-000766-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 12 листопада 2019 09:01
керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаємо дискваліфікувати учасника - переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану закупівлю.
Шановний замовнику! Просимо звернути Вашу увагу на наступний аналіз виробника ТОВ «ІНТО»:
Дослідивши та проаналізувавши закупівлі, в яких брали участь з інтерактивними дошками виробника ТОВ «ІНТО», а саме ePresenter EP-84T, та її модифікації EP-84L, дійшли висновку, що перевірити дошку на відповідність технічним вимогам є неможливим, оскільки за наданими нижче посиланнями, можна побачити, що в кожній специфікації наданій учасником, технічні характеристики відрізнялись одне від одного.
Перелік посилань:
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-10-001170-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-10-001643-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-03-27-000448-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-15-000564-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-10-000286-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-02-000057-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-04-10-001589-a
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-23-000261-b
https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-16-000812-b
За першим посиланням, бачимо що діагональ дошки становить 84”
За другим посиланням, бачимо що діагональ дошки становить 80”
За третім посиланням, вказана діагональ активної поверхні 78.8” та розмір активної поверхні 1641*1148, що не збігається з специфікаціями двох попередніх закупівель.
За четвертим посиланням, вказаний розмір активної поверхні 1678 мм х 1195 мм
За п’ятим посилання, вказано Дiагональ активної (робочої) поверхнi 78"/1981дюйм/мм
За шостим посиланням, вказаний розмір активної поверхні 1678мм, висота 1195
За сьомим посилання, діагональ активної поверхні - 79" діагональ проекційної поверхні - 75"
За восьмим посиланням, вказано діагональ 80”, Розмір робочої області : 167,6х119,7 см.
За дев’ятим посиланням, вказано діагональ 78,5”, розмір робочої зони 1596х1197 мм
Тобто відповідно до вище вказаної інформації, ми можемо спостерігати тенденцію участі в закупівлях з однією і тією ж моделлю, але з абсолютно різними діагоналями та розмірами активної поверхні та дизайнами.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що у різних тендерах учасники з продукцією ТОВ «ІНТО» заходили з різними характеристиками та модифікаціями, проте завжди вказували одну й ту ж саму модель

Оскільки на сайті http://into-edu.com.ua/ у даної моделі, яка є базою для всіх модифікацій, технічні характеристики взагалі відсутні, звернемось на сайти інших дистриб’юторів:
https://omgua.com.ua/p738704865-interaktivnaya-doska-presenter.html – бачимо, що розмір активної поверхності становить 1635х1226 мм, що не відповідає вказаним у тендерній пропозиції учасника і не задовольняє вимог замовника.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись п. 2 ч. 1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
вимагаємо дискваліфікувати учасника - переможця ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ
ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА, як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації
Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до відповідних
органів, а саме – до Антимонопольного комітету України з проханням перевірити дану
закупівлю
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
14 листопада 2019 14:32
Відмінено рішення тендерного комітету № 99 від 6 листопада 2019 року, щодо визначення переможця торгів ФОП ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА.

Документи

14 листопада 2019 14:31
Протокол

Документи

14 листопада 2019 14:32
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА 776 000,00
UAH з ПДВ
776 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 1 310 400,00
UAH з ПДВ
1 049 784,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Туряниця І.В. 1 700 000,00
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Немає
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 1 649 700,00
UAH з ПДВ
1 159 704,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 1 414 000,00
UAH з ПДВ
1 299 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кузьма Іван Іванович 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 23:58
ДФС до 09.11.pdf
06 листопада 2019 23:50
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
06 листопада 2019 23:50
Довідка щодо ліцензування.pdf
06 листопада 2019 23:50
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2019 23:50
МВС 27.10.pdf
06 листопада 2019 23:50
Довідка реєстр.pdf
26 жовтня 2019 15:31
Електронний підпис
26 жовтня 2019 15:27
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 15:27
Сертифікати копії.pdf
26 жовтня 2019 15:27
Реєстр документів.pdf
26 жовтня 2019 15:27
Проект договору.pdf
26 жовтня 2019 15:27
Порівняльна таблиця.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Лист санкції.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Лист про працівників.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Копія паспорту.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Копія ІПН.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Копія Витягу з ЄДРПОУ.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Копія витягу без ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Копія Виписки.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Довідка ст 17.pdf
26 жовтня 2019 15:26
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 16:02
Електронний підпис
24 жовтня 2019 16:01
Реєстр документів.pdf
24 жовтня 2019 16:01
9. Довідка працівники.pdf
24 жовтня 2019 16:01
8. Довідка МТБ.pdf
24 жовтня 2019 16:01
7. Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 жовтня 2019 16:01
6. Витяг з ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 16:01
5. Виписка з ЄДР.pdf
24 жовтня 2019 16:01
4. Статут.pdf
24 жовтня 2019 16:01
38. ISO14001 Intech.pdf
24 жовтня 2019 16:01
37. ISO9001 Intech.pdf
24 жовтня 2019 16:01
36. Тендерна пропозиція.pdf
24 жовтня 2019 16:01
33. Проект договору.pdf
24 жовтня 2019 16:01
32. Авторизаційний лист.pdf
24 жовтня 2019 16:01
31. Лист-пояснення.pdf
24 жовтня 2019 16:01
30. Довідка печатка.pdf
24 жовтня 2019 16:01
3. Витяг ПДВ.pdf
24 жовтня 2019 16:00
22. Довідка витрати.pdf
24 жовтня 2019 16:00
19. Лист конкуренція.pdf
24 жовтня 2019 16:00
13. Довідка довкілля.pdf
24 жовтня 2019 16:00
11. Довідка стаття 17.pdf
24 жовтня 2019 16:00
10. Довідка досвід.pdf
24 жовтня 2019 16:00
1. Уповноважена особа.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 18:12
Електронний підпис
25 жовтня 2019 18:08
45. ГРИФ.pdf
25 жовтня 2019 18:08
41. Лист-підтвердження.pdf
25 жовтня 2019 18:08
39. Лист-погодження.pdf
25 жовтня 2019 18:08
35. Лист про відхилення.pdf
25 жовтня 2019 18:08
29. Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 18:08
23.НАКАЗ.pdf
25 жовтня 2019 18:08
20. Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 18:08
14. Порівняльна таблиця.pdf
25 жовтня 2019 18:07
10. Статут.pdf
25 жовтня 2019 18:07
8. Інфо про учасника.pdf
25 жовтня 2019 18:07
7. Стаття 17.pdf
25 жовтня 2019 18:07
6. Довідка досвід 2.pdf
25 жовтня 2019 18:07
5. Аналогічні договори.pdf
25 жовтня 2019 18:07
3. Довідка-досвід.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 18:54
Електронний підпис
25 жовтня 2019 17:45
Сертифікати_Newline.pdf
25 жовтня 2019 17:45
Новий штатний розпис.pdf
25 жовтня 2019 17:45
Наказ (директор).pdf
25 жовтня 2019 17:44
Витяг (ПДВ) 2019 рік.pdf
25 жовтня 2019 17:44
Авторизація AV-PRO.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 16:25
Електронний підпис
26 жовтня 2019 16:24
Сангиг_NewLine_доски_1(1).jpg
26 жовтня 2019 16:24
Витяг_EДР.pdf
26 жовтня 2019 16:24
Паспорт.pdf
26 жовтня 2019 16:24
28._Проект_договору.pdf
26 жовтня 2019 16:24
Сангиг_NewLine_доски_2(2).jpg
26 жовтня 2019 16:24
3.1.2_Договiр.pdf
26 жовтня 2019 16:24
4._Стаття_17.pdf
26 жовтня 2019 16:24
3.1.1. Договір.pdf
26 жовтня 2019 16:24
Авторизаційний лист.pdf
26 жовтня 2019 16:24
27._Тендерна_пропозицiя.pdf
26 жовтня 2019 16:24
Код.pdf
26 жовтня 2019 16:24
5._Захист_довкiлля.pdf
26 жовтня 2019 16:24
Витяг.jpg
26 жовтня 2019 16:24
16._Про_санкцii.pdf
26 жовтня 2019 16:24
22._Анкета_учасника.pdf
26 жовтня 2019 16:24
3.2.2_Накладна.pdf
26 жовтня 2019 16:24
3._Аналогiчнi_договора.pdf
26 жовтня 2019 16:24
3.3.1 Відгук.jpg
26 жовтня 2019 16:24
13._Про_вiдхилення_ТП.pdf
26 жовтня 2019 16:24
10._Дотримання_ТП.pdf
26 жовтня 2019 16:24
29._Про_надання_зразку.pdf
26 жовтня 2019 16:24
18._Строки_договору.pdf
26 жовтня 2019 16:23
23._Гарантiйний_термiн.pdf
26 жовтня 2019 16:23
2._Працiвники.pdf
26 жовтня 2019 16:23
25._Неплатник_ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 16:23
3.3.2_Вiдгук.pdf
26 жовтня 2019 16:23
14._Про_поставку_товару.pdf
26 жовтня 2019 16:23
9._Невстановлення_ТЗ.pdf
26 жовтня 2019 16:23
1._МТБ.pdf
26 жовтня 2019 16:23
7._Виправлення_помилок.pdf
26 жовтня 2019 16:23
3.2.1. Накладна.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ФОП Туряниця І.В.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ФОП Кузьма Іван Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Рішення скасоване 776 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 14:31
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"
#37653216
Очікує рішення 1 049 784,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:30
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗДОРЕНКО АННА ВАЛЕРІЇВНА
#3352514548
Відхилено 776 000,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 16:30

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 05 грудня 2019 11:01
Коментар щодо відміни: На виконання вимог абзацу 2, частини1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Документи:
05 грудня 2019 11:01
Протокол