Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Термінали обслуговування електронної черги
Очікувана вартість
96 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000716-c ef52257a4f1442ebb677d8e5f003363d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Богдан Степанович

+380432505098 gu@vn.pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області
Код ЄДРПОУ: 13322403
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
Контактна особа: Козак Богдан Степанович
+380432505098
gu@vn.pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:57
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 16:01
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 16:01
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:52
Очікувана вартість: 96 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 480,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Термінали обслуговування електронної черги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7, каб. 1216
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту поставки Товару на підставі рахунку та накладної. Джерело фінансування закупівлі - Кошти Пенсійного фонду України. Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:58
Термінали Оголошення.pdf
11 жовтня 2019 15:58
ТД ГУ ПФУ 19 Термінали жовтень.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:29
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У зв’язку із надходженням запитань, тендерний комітет головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області повідомляє наступне.
Щодо питання 1. Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2015 №922 «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
Щодо питання 2. Згідно ч. 8 Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», учасник у технічній частині своєї пропозиції, повинен чітко вказати специфікації продукції, які будуть запропоновані замовнику для задоволення технічних вимог та технічних специфікацій тендерної документації. Специфікації товарів повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору. Вказана вимога Замовника узгоджується з принципом відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель за ст. 3 Закону.
Щодо питання 3. Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» 1 Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону, після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН" 95 100,00
UAH з ПДВ
56 520,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ 86 700,00
UAH з ПДВ
58 497,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 17:41
оновлена цінова пропозиція.pdf
01 листопада 2019 17:39
довідка ДФС.PDF
01 листопада 2019 17:39
Довідка ДПС Вінниця.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Протокол.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Наказ про призначення.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Виписка ЕДРПОУ.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Видаткові GIZ.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Довідка ЄДРПОУ.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Витяг ЄДР.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Статут.pdf
27 жовтня 2019 10:09
сертифікат SSI ISO 9001.pdf
27 жовтня 2019 10:09
сертифікат ISO 9001.pdf
27 жовтня 2019 10:09
договір GIZ.pdf
27 жовтня 2019 10:09
договір ощадбанк.pdf
27 жовтня 2019 10:09
договір Укргазбанк.pdf
27 жовтня 2019 10:09
GIZ.pdf
27 жовтня 2019 10:09
ощад лист.pdf
27 жовтня 2019 10:09
укргазбанк лист.pdf
27 жовтня 2019 10:09
форма пропозиції.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Ст 17.pdf
27 жовтня 2019 10:09
лист-довідка.pdf
27 жовтня 2019 10:09
лист-гарантія.pdf
27 жовтня 2019 10:09
Лист ISO.pdf
27 жовтня 2019 10:09
додаток 2 договір.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2019 12:44
Технічний опис.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Лист.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Пояснення Статут.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Лист згода перс..pdf
27 жовтня 2019 12:44
5_Паспорт Куницький.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка бенефіціар.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Виписка.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка довкілля.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Рорівняльна таблиця.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка ст17.pdf
27 жовтня 2019 12:44
3_Витяг з ДФС.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Сертифікат.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка МатТех.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка товар новий.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка кваліф.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Пояснення ПДВ.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Проект Договору.pdf
27 жовтня 2019 12:44
2_ВИТЯГ з ЄДР.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка підпис.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Видаткова накладна.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Dovidka_19266843790190411811.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Довідка ДФС.pdf
27 жовтня 2019 12:44
Dovidka_19266843790190411811.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"

ФОП КУНИЦЬКИЙ КОСТЯНТИН СЕРГІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
Переможець 56 520,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЕРВУС СІСТЕМЗ ІНТЕГРЕЙШН"
#31089403
56 520,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2019 17:43
Звіт укладений
04 грудня 2019 17:42
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 19:46
Договір укладений
14 листопада 2019 19:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 56 520,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 420,00 UAH)