Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДВНЗ "Львівський коледж будівництва, архітектури та дизайну" |
Код ЄДРПОУ: | 01275963 |
Місцезнаходження: | 79008, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Пекарська, 1А |
Контактна особа: |
Сенюк Наталія Богданівна +380322756967 lvivbudteh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 20:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 12:20 |
Очікувана вартість: | 598 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 980,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 20:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 20:22 |
ТД-Комп.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
-В технічних вимогах передбачено надання детального опису продукції
-Допускається участь всіх суб'єктів господарювання
-Оцінка відбувається по методу рангування, від найнижчої ціни учасника, не залежно від системи оподаткування.
Вимоги про усунення порушення
Згідно з Додатком №5 учасник повинен надати авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. ТОВ «ІНТЕКС ЦЕНТР» не надано вказаного авторизаційного листа. Замовник у своїй тендерній пропозиції чітко вказав, що потрібно надати саме авторизаційний лист від дистриб’ютора, а не будь-якого іншого партнера Microsoft. У даномувипадку тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Замовника. Вказане підтверджується практикою Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ). Детальніше дивитись рішення АМКУ № 14805-р/пк-пз від 16.10.2019 тощо.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав відеокарту з розрядністю шини не менше 256 біт, тоді як ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" запропонувало відеокарту GF GTX 1050 Ti 4GB
GDDR5 Dual Palit (NE5105T018G1-1071D) GDDR 5 4 GB з розрядністю шини 128 біт (посилання на офіційний сайт виробника http://eu.palit.com/palit/vgapro.php?id=2714&lang=ru&pn=NE5105T018G1-1071D&tab=sp), що є значно меншою та не відповідає вимогам замовника.
Замовник у своїй тендерній документації вимагав клавіатуру з довжиною кабелю не менше ніж 1,8 м, тоді як ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" запропонувало комплект (клавіатура+миша) REALEL Standard 503 Kit Black USB з довжиною кабелю клавіатури 1,4 м, що є значно меншою та не відповідає вимогам замовника.
- Замовник у своїй тендерній документації вимагав клавіатуру з довжиною кабелю не менше ніж 1,8 м, тоді як ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» запропонувало клавіатуру Maxxter KB-109-U з довжиною кабелю 1,2 м (посилання на офіційний сайт виробника https://maxxter.ua/0200243.html), що є значно меншою та не відповідає вимогам замовника.
Вимога щодо дискваліфікації у вкладенні.
Із отриманої інформації Замовником встановлено, що зазначена клавіатура має довжину 1.8 метра.
В підтвердження додаємо фотографію клавіатури.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-03-27-000122 ● 81ff8036654746f4a08715c8a8ce1152
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 27 березня 2020 16:21 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.03.2020 № 60
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 27.03.2020 №
Витяг з переліку
процедур закупівлі
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-10-11-000712-a 11.10.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Щодо проведення моніторингу, повідомляємо наступне. 1) Щодо відсутності джерела фінансування в інформації про наміри, повідомляємо, що МЕРТУ листом від 28.05.2019 року, повідомляв, що технічна можливість внесення таких полів є відсутня на порталі. Таким чином, замовником зазначена інформація була розміщена в оголошенні про проведення закупівлі. 2) Звіт про виконання договору розміщено в електронній системі.
2020-08-26 15:52:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 квітня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 квітня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Рішення про призначення перевірки
UA-I-2020-09-15-000001
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.09.2020 № 168
Львів
Про призначення
перевірки закупівель
Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», абзаців другого та четвертого пункту 4 Порядку проведення перевірок закупівель Державною аудиторською службою, її міжрегіональними територіальними органами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2013 р. № 631, пункту 9 Положення про Західний офіс, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Провести з 16.09.2020 по 25.09.2020 перевірку закупівлі за ID:
UA-2019-10-11-000712-а, здійсненої ДВНЗ «Львівський коледж будівництва, архітектури та дизайну».
2. Призначити відповідального за проведення перевірки – головного державного відділу контролю у галузі освіти та науки Романа ГРИНЯ.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Роман КРОЛЯК
2020-09-15 14:32:08
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" |
540 072,00
UAH з ПДВ
|
540 072,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК |
566 124,00
UAH з ПДВ
|
566 124,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Нео-Іт |
596 999,83
UAH з ПДВ
|
591 019,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
597 444,12
UAH з ПДВ
|
591 464,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Полещук Анатолій Сергійович |
597 740,00
UAH з ПДВ
|
597 740,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" #41675618 |
Відхилено |
540 072,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 18:57
|
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК #20009888 |
Переможець |
566 124,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 18:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2020 17:19
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 22:32
|
Договір | укладений |
13 листопада 2019 22:28
|