Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

за код ДК 021:2015 – 33160000-9 (НК 024:2019 – 36645 Гнучкий волоконно-оптичний ларингоскоп) (Назофаринголарингоскоп)
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000691-a 3cbce549c61d49e3b149f2b5346b583e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яворська Ольга Іллівна

+380486721164 kodymacrl1@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Кодимська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998785
Місцезнаходження: 66000, Україна , Одеська обл., місто, м.Кодима, вул.Кривенцова,1
Контактна особа: Яворська Ольга Іллівна
+380486721164
kodymacrl1@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 18:09
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:54
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33160000-9: Устаткування для операційних блоків


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 од
за код ДК 021:2015 – 33160000-9 (НК 024:2019 – 36645 Гнучкий волоконно-оптичний ларингоскоп) (Назофаринголарингоскоп) (місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66000, Україна, Одеська область, м. Кодима, вул. Кривенцова, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33160000-9 — Устаткування для операційних блоків
НК 024:2019: 36645 — Ларингоскоп гнучкий оптоволоконний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 18:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 18:09
ТД Кодима ЦРЛ мед обладнання.doc
11 жовтня 2019 18:09
Проект договору Додаток 4.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-20-000035 ● 020dba8c13a84dc3ba6cbd1dbef8a973
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 листопада 2019 17:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
20.11.2019 Одеса № 408

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 20.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 20.11.2019.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 20.11.2019 № 408
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
1. UA-2019-10-11-000691-a 11.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь про усунення порушень

2019-12-03 19:57:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 10 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Усова Марина Юріївна 398 900,00
UAH з ПДВ
398 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Дитинюк Петро Анатолійович 399 850,00
UAH з ПДВ
399 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 09:44
довідка про несудимість
26 жовтня 2019 10:29
34. ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 жовтня 2019 10:28
27. згода персон данні.pdf
26 жовтня 2019 10:28
26. довідка про санкції.pdf
26 жовтня 2019 10:28
20. довідка мат-тех база.pdf
26 жовтня 2019 10:28
16. Витяг з ЄДР.pdf
26 жовтня 2019 10:28
15. Витяг з реєстру ЄП.pdf
26 жовтня 2019 10:28
6. Декларация Pentax.pdf
26 жовтня 2019 10:28
1. цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 10:28
реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 11:44
Договір (проект).pdf
25 жовтня 2019 11:44
кваліфікаційні.pdf
25 жовтня 2019 11:44
паспорт Дитинюк.pdf
25 жовтня 2019 11:44
ІПН Дитинюк.pdf
25 жовтня 2019 11:44
витяг єп Дитинюк.PDF
25 жовтня 2019 11:44
виписка з реєстру.PDF
25 жовтня 2019 11:44
Авторизаційний лист.pdf
25 жовтня 2019 11:44
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Усова Марина Юріївна

ФОП Дитинюк Петро Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Усова Марина Юріївна
#2946014485
Переможець 398 900,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 22:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 22:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Усова Марина Юріївна
#2946014485
398 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 17:57
додаткова угода укладений
22 листопада 2019 17:53
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 13:36
назофаринголарингоскоп.pdf укладений
20 листопада 2019 13:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: за взаємною згодою сторін