Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ) на енергоблоці №3 Рівненської АЕС (контрольно-вимірювальні прилади підсистеми, технологічний захист, блокування і сигналізація, система автоматичного регулювання і дистанційного управління, обладнання спецкорпусу класу безпеки 3Н" (етап2))
Очікувана вартість
110 300 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000679-c 1ae61f0b66ad4f87811788aaf07e011d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Цап Олег Михайлович

03636-64-8-73 SheYN@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: відокремлений підрозділ "Рівненська АЕС" державного підприємства "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Промзона
Контактна особа: Цап Олег Михайлович
03636-64-8-73
SheYN@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:33
Очікувана вартість: 110 300 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Виконання будівельних робіт по об'єкту: "Технічне переоснащення. Модернізація системи нормальної експлуатації важливої для безпеки реакторного відділення (СНЕ ВБ РВ) на енергоблоці №3 Рівненської АЕС (контрольно-вимірювальні прилади підсистеми, технологічний захист, блокування і сигналізація, система автоматичного регулювання і дистанційного управління, обладнання спецкорпусу класу безпеки 3Н" (етап2))
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2019  —  30 червня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за виконані будівельні роботи здійснюється Замовником на підставі двосторонньо підписаних Актів приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма КБ-2в) та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (примірна форма КБ-3), шляхом перерахування грошових коштів, в розмірі вартості виконаних робіт, на поточний рахунок Підрядника протягом 45 календарних днів з моменту підписання Акту приймання виконаних будівельних робіт, Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, за умови реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН. При застосуванні Підрядником касового метода нарахування ПДВ, у випадку відсутності реєстрації Підрядником податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п.201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Підрядник на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ. У разі неповернення грошових коштів в розмірі суми ПДВ, Підрядник зобов’язаний сплатити штраф за невиконання такого обов’язку в розмірі суми неповерненого ПДВ. Джерело фінансування: кошти підприємства Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 15:33
5160-19-ВТ_ТД.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" 109 990 990,00
UAH
109 990 990,00
UAH
Документи
ПрАТ Юженергобуд 110 011 000,00
UAH
110 011 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 16:35
довідка1.pdf
04 листопада 2019 16:08
довідка.PDF
25 жовтня 2019 13:46
цінова пропозиція.PDF
25 жовтня 2019 13:46
технічна пропозиція.PDF
25 жовтня 2019 13:46
статут.PDF
25 жовтня 2019 13:46
свідоцтво ПДВ.PDF
25 жовтня 2019 13:46
поставщика продукции.PDF
25 жовтня 2019 13:46
наказ упов. АП.PDF
25 жовтня 2019 13:46
Ліцензія пожарн.pdf
25 жовтня 2019 13:46
ліцензія будівельна.pdf
25 жовтня 2019 13:46
лист заява.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв.160.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв.137.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв.058.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв.045.15.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв.045.12.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв.035.PDF
25 жовтня 2019 13:46
дозв. 666.PDF
25 жовтня 2019 13:46
АП.PDF

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:11
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:09
технічна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"

ПрАТ Юженергобуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
Переможець 109 990 990,00
UAH
01 листопада 2019 15:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж" #22555520

№ рішення у справі

72/10-р/к

Дата рішення у справі

20.03.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 15:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Кузнецовське налагоджувально-монтажне підприємство "Електропівденмонтаж"
#22555520
109 990 990,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 жовтня 2021 17:16
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2020 13:08
ДУ № 3 до д 367Ш з НАЕК (1).pdf зміни до договору
23 грудня 2020 13:07
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 15:22
5160-ВТ_ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
14 вересня 2020 15:22
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2020 17:05
5160_ВТ_ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
04 травня 2020 17:05
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 16:35
Договір.pdf укладений
22 листопада 2019 16:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строків виконання робіт (коригування графіку виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-19-08866
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування графіку виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-19-08866
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
Номер договору про закупівлю: 46-122-01-19-08866
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 126 781 384,53
UAH (в тому числі ПДВ 21 130 230,76 UAH)