Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт ділянки вул.Б.Хмельницького в с.Острів Тернопільської області»
Очікувана вартість
4 968 905,60 UAH
UA-2019-10-11-000621-a 03a6a41828704870bc26cc1fc28b216e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Піщатін Богдан Петрович

+380352404035 radaostriv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Острівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04393580
Місцезнаходження: 47728, Україна , Тернопільська обл., Острів, вул. В.Ярмуша,143
Контактна особа: Піщатін Богдан Петрович
+380352404035
radaostriv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 19:00
Початок аукціону: 13 листопада 2019 13:11
Очікувана вартість: 4 968 905,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 844,53 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Під кількістю 1 робота слід розуміти обсяг відповідно до Технічного завдання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Капітальний ремонт ділянки вул.Б.Хмельницького в с.Острів Тернопільської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47728, Україна, Тернопільська область, с.Острів, вул. В.Ярмуша, 143
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 10%
Визначається на підставі поданої інформації на підтвердження кваліфікаційного критерію оцінки «наявність матеріально-технічної бази» з відповідним підтвердженням копіями технічних паспортів. Техніка повинна, відповідати додатку №1 таблиця «а», вік основних механізмів не повинен перевищувати 5 років.: 10%
Іншим учасникам: 0%
Якість: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання, що вдвічі перевищує очікувану вартість закупівлі за один календарний рік: 10%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів та документальне підтвердження їх виконання за один календарний рік, що перевищує очікувану вартість але не перевищує вдвічі більшу очікувану вартість: 5%
Іншим учасникам: 0%
Якість: 10%
Найвищу кількість балів отримають учасники, які нададуть документальне підтвердження кваліфікації та працевлаштування за основним місцем\сумісництвом (за договором ЦПХ) праці головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці. На підтвердження учасники повинні подати копії дипломів. Кваліфікація спеціаліста, що відповідатиме за охорону праці, підтверджується додатково документом встановленого законодавством взірця (посвідчення та протокол/витяг з протоколу комісії з перевірки знань), що містить інформацію про результати перевірки знань з охорони праці не раніше як за три роки до кінцевого терміну подання пропозицій.: 10%
Іншим учасникам: 0%
05 листопада 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 16:01
Рішення про внесення змін 05.11.docx
05 листопада 2019 16:01
ТД 05.11.doc
29 жовтня 2019 17:39
Рішення про внесення змін 29.10.docx
28 жовтня 2019 16:56
Рішення про внесення змін 28.10.docx
28 жовтня 2019 16:56
Проект Договору 28.10.docx
11 жовтня 2019 16:14
технічні вимоги.docx
05 листопада 2019 16:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2019 17:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2019 16:01
Рішення про внесення змін 05.11.docx
05 листопада 2019 16:01
ТД 05.11.doc
29 жовтня 2019 17:43
ТД 29.10.doc
29 жовтня 2019 17:39
ТД 29.10.doc
28 жовтня 2019 16:56
ТД 28.10.doc
11 жовтня 2019 16:14
ТД.doc
29 жовтня 2019 17:39
Рішення про внесення змін 29.10.docx
28 жовтня 2019 16:56
Рішення про внесення змін 28.10.docx
28 жовтня 2019 16:56
Проект Договору 28.10.docx
11 жовтня 2019 16:14
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 16:14
технічні вимоги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-15-000015 ● 2f8657de746343e2868aceafbc304818
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2019 17:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.10.2019 №74
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 15.10.2019 №74
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2019-10-11-000621-а від 10.11.2019 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі
закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-10-21 11:57:46

Пояснення з власної ініціативи

Замовником отримано звернення у межах проведення закупівлі відкритих торгів на закупівлю «Капітальний ремонт ділянки вул.Б.Хмельницького в с.Острів Тернопільської області» з номером UA-2019-10-11-000621-a, однак, просимо надати роз’яснення, у цій частині зауважень, для того, щоб Замовник зміг підготувати відповідь та в майбутньому діяти в рамках Закону.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь у межах звернення Уповноваженого органу Замовником отримано звернення в межах здійснення процедури відкритих торгів UA-2019-10-11-000621-a, про що повідомляємо, що нами враховані всі зауваження та внесені зміни та приведено у відповідність до чинного законодавства умови оголошення цієї закупівлі,

2019-10-28 16:58:15


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2019-11-05 14:52:39

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2019 13:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 4 726 938,00
UAH з ПДВ
4 726 938,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 3 308 856.60 Документи
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ 4 596 516,68
UAH з ПДВ
3 657 142,85
UAH з ПДВ
1.1428571429 3 199 999.99 Документи
ПП Рома 4 958 500,00
UAH з ПДВ
4 958 500,00
UAH з ПДВ
1 4 958 500 Документи

Публічні документи

21 листопада 2019 10:28
Електронний підпис
21 листопада 2019 10:27
довідка з податкової.pdf
21 листопада 2019 10:27
довідка з міліції.pdf
12 листопада 2019 15:06
Електронний підпис
12 листопада 2019 15:05
якість машини.rar
12 листопада 2019 15:05
якість кваліфікація.rar
12 листопада 2019 15:05
якість досвід.rar
12 листопада 2019 15:05
технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 15:05
таблиця критеріїв оцінки.pdf
12 листопада 2019 15:05
Статут (нова ред).pdf
12 листопада 2019 15:05
Свідоцтво ISO (оригінал).pdf
12 листопада 2019 15:05
Протокол ЗЗУ №7 від 27.09.18.pdf
12 листопада 2019 15:05
проект договору.pdf
12 листопада 2019 15:05
Паспорт і код директора.pdf
12 листопада 2019 15:05
Наказ №448.pdf
12 листопада 2019 15:05
ліцензія.pdf
12 листопада 2019 15:05
Лист НБУ по ліцензії.pdf
12 листопада 2019 15:05
лист гарантія ст. 17.pdf
12 листопада 2019 15:05
копія атестату і протоколу.pdf
12 листопада 2019 15:05
інші довідки і інформація.pdf
12 листопада 2019 15:05
договірна ціна та кошторис.pdf
12 листопада 2019 15:05
довідка роз'яснення.pdf
12 листопада 2019 15:05
довідка лабораторія.pdf
12 листопада 2019 15:05
довідка гарантійний термін.pdf
12 листопада 2019 15:05
довідка АБЗ.pdf
12 листопада 2019 15:05
гаранійні листи.pdf
12 листопада 2019 15:05
Відомості статистики ТБЦ.pdf
12 листопада 2019 15:05
відомості про учасника.pdf
12 листопада 2019 15:05
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2019 15:05
витяг з ЄДР.pdf

Публічні документи

14 листопада 2019 16:30
Електронний підпис
14 листопада 2019 16:23
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:28
Електронний підпис
12 листопада 2019 18:25
якість-машини.rar
12 листопада 2019 18:25
якість-кваліфікація.rar
12 листопада 2019 18:25
якість-досвід.rar
12 листопада 2019 18:25
Технічне завдання.pdf
12 листопада 2019 18:25
свідоцтво.pdf
12 листопада 2019 18:25
Проект договору.pdf
12 листопада 2019 18:25
Лаболаторія.rar
12 листопада 2019 18:25
Кошторис.rar
12 листопада 2019 18:25
Додаток 7.pdf
12 листопада 2019 18:25
Довідки.pdf
12 листопада 2019 18:25
Господарська діяльність.rar
12 листопада 2019 18:25
Гарантійні листи.pdf
12 листопада 2019 18:25
Асфальт.rar
12 листопада 2019 18:25
FW_ ецп.zip

Публічні документи

12 листопада 2019 10:47
Електронний підпис
12 листопада 2019 10:45
Статут.pdf
12 листопада 2019 10:45
Ліцензія.pdf
12 листопада 2019 10:45
Копія витягу з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2019 10:45
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2019 10:45
Лабораторія.pdf
12 листопада 2019 10:45
Договір лізингу.pdf
12 листопада 2019 10:45
Договір Демчина. ШРБУ.pdf
12 листопада 2019 10:45
Листи-відгук.pdf
12 листопада 2019 10:45
Аналогічний договір _16.PDF
12 листопада 2019 10:45
Аналогічний договір _15.PDF
12 листопада 2019 10:45
Аналогічний договір _13.PDF
12 листопада 2019 10:45
Гарантійні листи.pdf
12 листопада 2019 10:45
Підписання директор.pdf
12 листопада 2019 10:45
Додаток 5. Проект договору.pdf
12 листопада 2019 10:45
Додаток 4. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ

ПП Рома

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ДОР-БУД ІНВЕСТ СВ
#39794680
Відхилено 3 657 142,85
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:28
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
Переможець 4 726 938,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2019 11:59

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2019 11:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"
#33768346
4 726 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:28
Звіт про виконання договору укладений
06 січня 2021 11:03
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:15
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
10 квітня 2020 13:21
додаткова угода 2.pdf зміни до договору
10 квітня 2020 13:13
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:07
0618_191227085259_001.pdf зміни до договору
27 грудня 2019 09:59
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 11:20
договір рада острів.pdf зміни до договору
09 грудня 2019 11:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3 Ціна договору п.п.3.1 в слідуючій редакції:Договірна ціна становить 4726938,00 (Чотири мільйони сімсот двадцять шість тисячдев'ятсот тридцять вісім грн 00 коп) в т.ч. ПДВ - 787823,00 грн із них: - на 2019 рік -2813484,00 грн (Два мільйони вісімсот тринадцять тисяч чотириста вісімдесят чотири грн 00 коп) в т.ч. ПДВ-468914,00; -на 2020 рік - 1913454,00 грн (Один мільйон дев'ятсот тринадцять тисяч чотириста п'ятдесят чотири грн 00 коп.) в т.ч. ПДВ - 318909,00 грн. п.14 Додатки до договору. 14.1 До Договору додаються і є невід'ємною частиною Договору: -Календарний графік (Додаток 2);-План фінансування робіт (Додаток 3)..
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.3. Ціна договору п.п.3.1 в слідуючій редакції: Договірна ціна становить:4726938,00грн (Чотири мільйони сімсот двадцять шість тисяч дев'ятсот тридцять вісім грн 00 коп) в т.ч. ПДВ -787823,00грн із них: - на 2019 рік-2813484,00грн (Два мільйони вісімсот тринадцять тияч чотириста вісімдесят чотири грн 00коп) в т.ч.ПДВ-468914,00грн, -на 2020рік- 1913454,00грн, (Один мільйон дев'ятсот тринадцять тисяч чотириста п'ятдесят чотири грн00 коп) в т.ч.ПДВ-318909,00. п.14.Додатки до Договору. 14.1.До Договору додаються і є невід'ємною частиною Договору: -Календарний графік (Додаток 2); -План фінансування робіт (Додаток 3). п.15. Юридичні адреси сторін. Замовник: Острівська сільська рада адреса :47728 Тернопільська обл Тернопільський район с.Острів вул.В.Ярмуша 143 тел.404035 код ЄДРПОУ 04393580 Р/р UA558201720344291008100044484 ДКСУ м.Київ МФО 820172; Підрядник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" адреса:46008м.Тернопіль вул.Шептицького 4 тел/факс 432306/435238 код ЄДРПОУ 33768346 ІПН 337683419187 Р/р UA533395000000026003388670001 в АТ "ТАКСОМБАНК" МФО 339500
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгодження зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 9
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 496 346,00
UAH (в тому числі ПДВ 749 391,00 UAH)