Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
10 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000604-b 6a799ec4e5b0452da37a309ddedfdc61
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Шинкарьова Марина Миколаївна

380965266209 tendercpmcp@ua.fm

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Маріупольської міської ради "Центр первинної медико-санітарної допомоги №4 м.Маріуполя"
Код ЄДРПОУ: 37885278
Місцезнаходження: 87517, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр.Нахімова,35
Контактна особа: Шинкарьова Марина Миколаївна
380965266209
tendercpmcp@ua.fm
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 10:19
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 11:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:44
Очікувана вартість: 10 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 50,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
жорсткі диски
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87517, Україна, Донецька область, Маріуполь, пр.Нахімова,35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 10:22
додаток №4.doc
11 жовтня 2019 10:21
ТЗ на ЖД для ПК.docx
11 жовтня 2019 10:21
Оголошення с ТЗ2.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:09
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 14:48
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: обрий день, дякуємо за вашу увагу!
1. Продукція, яка наведена з найменуванням торгівельної марки, є найбільш бажаною; але запропоновані еквіваленти з технічними характеристиками не гірше запрошених, будуть розглянуті та подані на узгодження.
2. Замовником у складі тендерної документації завантажено Додаток №2 «Форма тендерної пропозиції», згідно якого учасник вказує найменування запропонованого товару із зазначенням торгової марки та основних характеристик, які мають відповідати Додатку №3 «Технічне завдання». Замовник буде перевіряти пропозиції учасників на відповідність кваліфікаційним та технічним характеристикам.
3. Участь у закупівлі можуть брати як фізичні особи- підприємці, так і юридичні особи. Учасник подає комерційну пропозицію, враховуючи вид власного оподаткування.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 16:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПОЛЬ-ОДЕСА" 8 450,00
UAH з ПДВ
8 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 9 900,00
UAH з ПДВ
9 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 жовтня 2019 19:14
Наказ на директора.pdf
20 жовтня 2019 19:14
Виписка.pdf
20 жовтня 2019 19:14
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
20 жовтня 2019 19:14
Статут нова редакція.pdf
20 жовтня 2019 19:14
КП.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2019 20:50
Паспорт-ІНН.pdf
20 жовтня 2019 20:50
Додаток.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПОЛЬ-ОДЕСА"

ФОП "ШЕРЕМЕТ ЄВГЕНІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПОЛЬ-ОДЕСА"
#42531920
Переможець 8 450,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2019 11:06

Документи

23 жовтня 2019 11:06
протокол ж.д.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 жовтня 2019 11:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОПОЛЬ-ОДЕСА"
#42531920
8 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 жовтня 2019 11:06
протокол ж.д.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор 172.pdf укладений
29 жовтня 2019 12:55