Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт вулиці Воїнів-Інтернаціоналістів міста Енергодар Запорізької області»
Очікувана вартість
27 777 745,00 UAH
UA-2019-10-11-000552-c c35db843cf014703aebc7973d3c4010e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соколик Яна Яківна

+380613960766 tk.ukv.emr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління комунальної власності Енергодарської міської ради Запорізької області
Код ЄДРПОУ: 26249961
Місцезнаходження: 71502, Україна , Запорізька обл., місто Енергодар, вул. Набережна, 24
Контактна особа: Соколик Яна Яківна
+380613960766
tk.ukv.emr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 жовтня 2019 15:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:43
Очікувана вартість: 27 777 745,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 138 888,73 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 138888.73 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, ГБН Г.1-218-182:2011
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Капітальний ремонт вулиці Воїнів-Інтернаціоналістів міста Енергодар Запорізької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 71500, Україна, Запорізька область, м.Енергодар, вул. Воїнів-Інтернаціоналістів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник після затвердження бюджетних призначень на 2019, 2020 роки на виконання робіт за цим договором та після отримання рахунку-фактури від Підрядника здійснює передоплату Підряднику. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Аванс 24 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить оплату виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Підрядника протягом 120 днів після підписання актів приймання виконаних робіт. Джерело фінансування - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:34
Тендерна документація.docx
11 жовтня 2019 14:28
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 14:28
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 14:28
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 14:34
Тендерна документація.docx
11 жовтня 2019 14:28
Тендерна документація.docx
11 жовтня 2019 14:28
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 14:28
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 14:28
Додаток 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 27 438 808,54
UAH з ПДВ
27 438 808,54
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 27 593 486,41
UAH з ПДВ
27 593 486,41
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 16:48
Довідки згідно ст 17.pdf
26 жовтня 2019 14:31
Електронний підпис
26 жовтня 2019 14:24
Продовження п. 16.3-2.pdf
26 жовтня 2019 14:24
Продовження п. 16.3.pdf
26 жовтня 2019 09:08
Електронний підпис
26 жовтня 2019 09:06
Лист.pdf
26 жовтня 2019 09:06
7 Договір поставки.pdf
26 жовтня 2019 09:06
6 Атестат виробництва.pdf
26 жовтня 2019 09:06
4 Договір база.pdf
26 жовтня 2019 09:06
37, 38 Гарантійні листи.pdf
26 жовтня 2019 09:06
36 Довіреність.pdf
26 жовтня 2019 09:06
28 Ліцензія Онур.pdf
26 жовтня 2019 09:06
27 Проект Договору.pdf
26 жовтня 2019 09:06
26. Довідка технічна.pdf
26 жовтня 2019 09:06
24 ВИТЯГ з реєстру ПДВ.pdf
26 жовтня 2019 09:06
23 Копія протоколу.pdf
26 жовтня 2019 09:06
22 Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2019 09:06
21 Копія Статуту.pdf
26 жовтня 2019 09:06
20 Баланс.pdf
26 жовтня 2019 09:06
2 Договір.pdf
26 жовтня 2019 09:06
19 Лист-гарантія.pdf
26 жовтня 2019 09:05
16.3 Копія договору 453.rar
26 жовтня 2019 09:05
155.imd
26 жовтня 2019 09:05
15 Копії свідоцтв (1).pdf
26 жовтня 2019 09:05
13. Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2019 09:05
11833-160 Онур К.І. p7s.rar
26 жовтня 2019 09:05
11 labortoriya ZAPORIZZHYA.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 14:55
Електронний підпис
24 жовтня 2019 14:53
Транспортна схема.PDF
24 жовтня 2019 14:53
Рішення Оттема.PDF
24 жовтня 2019 14:53
Проект договору.PDF
24 жовтня 2019 14:53
Новий статут РДС.pdf
24 жовтня 2019 14:53
Лист-гарнтія.PDF
24 жовтня 2019 14:53
Копія Витягу ПДВ.PDF
24 жовтня 2019 14:53
Інформація про АБЗ.PDF
24 жовтня 2019 14:53
Інформація по ст.17.PDF
24 жовтня 2019 14:52
ДС 1 до поставки.pdf
24 жовтня 2019 14:52
Договір ТФ Ескадор-РДС.pdf
24 жовтня 2019 14:52
Договір оренди №1.PDF
24 жовтня 2019 14:52
Договір Лабораторія.pdf
24 жовтня 2019 14:52
Договір з Держдорнді.pdf
24 жовтня 2019 14:52
Дговір Ескадор-РДС.PDF
24 жовтня 2019 14:51
Атестат АБЗ.pdf
24 жовтня 2019 14:51
15941 РДС p7s.7z
24 жовтня 2019 14:51
КБ 68К ч.3.PDF
24 жовтня 2019 14:51
КБ 68К ч.2.pdf
24 жовтня 2019 14:51
КБ 68К ч.1.pdf
24 жовтня 2019 14:51
КБ 42Б ч.4.PDF
24 жовтня 2019 14:51
КБ 42Б ч.3.PDF
24 жовтня 2019 14:51
КБ 42Б ч.2.pdf
24 жовтня 2019 14:51
КБ 42Б ч.2-1.PDF
24 жовтня 2019 14:50
КБ 42Б ч.1.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Дог.№42Б.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Дог.№ 68К.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Відгук.PDF
24 жовтня 2019 14:50
Відгук 2.PDF
24 жовтня 2019 14:50
Відгук 1.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Аналогічний договір ч6.PDF
24 жовтня 2019 14:50
Аналогічний договір ч5.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Аналогічний договір ч4.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Аналогічний договір ч3.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Аналогічний договір ч2.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Аналогічний договір ч1.pdf
24 жовтня 2019 14:50
Договірна ціна ч.2.PDF
24 жовтня 2019 14:50
Договірна ціна ч.1.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
Переможець 27 438 808,54
UAH з ПДВ
30 жовтня 2019 16:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"
#32851616
27 438 808,54
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 11:39
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 14:30
дод.угода_1 до дог.146_19_П.pdf зміни до договору
03 березня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
03 березня 2020 13:53
дод.угода_1 до дог.146_19_П.pdf зміни до договору
03 березня 2020 13:50
Електронний підпис укладений
15 листопада 2019 12:05
договір 146_19_П.pdf укладений
15 листопада 2019 12:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «Відповідно до виділених асигнувань сума бюджетних зобов’язань по договору у 2020 році складає 27 438 808,54 грн (двадцять сім мільйонів чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот вісім гривень 54 коп.)»; Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник після затвердження бюджетних призначень на 2020 рік на виконання робіт за цим договором та після отримання рахунку-фактури від Підрядника згідно до п.4.6. цього Договору на протязі 24 календарних днів здійснює передоплату на підставі п.п.3 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Підряднику у сумі 8 231 642,56 гривень (вісім мільйонів двісті тридцять одна тисяча шістсот сорок дві гривні 56 коп.) у тому числі ПДВ – 1 371 940,43 гривень (один мільйон триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот сорок гривень гривень 43 коп.), що становить не більше 30% від суми виділених асигнувань у 2020 році. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців з дня отримання грошових коштів як передоплати. По закінченні трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику протягом п’яти банківських днів. (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 146-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.2. Договору викласти в наступній редакції: «Відповідно до виділених асигнувань сума бюджетних зобов’язань по договору у 2020 році складає 27 438 808,54 грн (двадцять сім мільйонів чотириста тридцять вісім тисяч вісімсот вісім гривень 54 коп.)»; Пункт 4.2. Договору викласти в наступній редакції: «Замовник після затвердження бюджетних призначень на 2020 рік на виконання робіт за цим договором та після отримання рахунку-фактури від Підрядника згідно до п.4.6. цього Договору на протязі 24 календарних днів здійснює передоплату на підставі п.п.3 п.1 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» Підряднику у сумі 8 231 642,56 гривень (вісім мільйонів двісті тридцять одна тисяча шістсот сорок дві гривні 56 коп.) у тому числі ПДВ – 1 371 940,43 гривень (один мільйон триста сімдесят одна тисяча дев’ятсот сорок гривень гривень 43 коп.), що становить не більше 30% від суми виділених асигнувань у 2020 році. Підрядник зобов'язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів протягом трьох місяців з дня отримання грошових коштів як передоплати. По закінченні трьохмісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику протягом п’яти банківських днів. (1 робота)
Номер договору про закупівлю: 146-19/П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 листопада 2019 — 01 серпня 2020
Сума оплати за договором: 24 971 460,30
UAH (в тому числі ПДВ 4 161 910,05 UAH)