Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Міський центр "Благоустрій" |
Код ЄДРПОУ: | 26015743 |
Місцезнаходження: | 67700, Україна , Одеська обл., місто Білгород-Дністровський, вул. Ізмаїльська 178 А |
Контактна особа: |
Бзова Тетяна Сергіївна +380978379488 blagoustriy2008@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 14:15 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2019 14:15 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 14:29 |
Очікувана вартість: | 145 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 725,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється в гривнях з відстрочкою платежу, шляхом безготівкового розрахунку на поточний рахунок Постачальника в строк не пізніше 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з моменту отримання партії Товару (талонів/ смарт/скретч-карток (далі - талонів по 10 л.) | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 жовтня 2019 15:22 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 жовтня 2019 14:12 |
Технічне завдання 11.10.2019.docx | |
11 жовтня 2019 14:12 |
ТЕНДЕРНА документацiя 11.10.2019.doc | |
11 жовтня 2019 14:12 |
Дод. 5. Проект_договору 11.10.2019.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
- При визначенні кваліфікаційних критеріїв у тендерній документації Замовник керується переліком кваліфікаційних критеріїв, зазначених у статті 16 Закону. Замовник вважає, що це є несуттєві помилки, які допущенні очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації, при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності.
(згідно Тендерної документації Розділ 3 п.1, а саме:
«…Технічні помилки та описки будуть сприйматися Замовником, як формальна (несуттєва) помилка в разі, якщо така помилка не призводить до значного спотворення інформації, допущенна очевидно не навмисно та не з метою надання недостовірної інформації та при умові, що при комплексному розгляді документів можливо встановити інформацію, яка відповідає дійсності та встановити, що така помилка не навмисна…» )
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-11-19-000026 ● ab5aee6756454504ada8fbcc5931497b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2019 17:04 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
19.11.2019 Одеса № 405
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 19.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Людмили МИХАЙЛЕНКО від 19.11.2019, службова записка головного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Василя ФЕДОРЯКИ від 19.11.2019, службова записка провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 19.11.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 19.11.2019 № 405
Витяг
з переліку процедур закупівель
4. UA-2019-10-11-000420-a 11.10.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Пояснення щодо моніторингу.
2019-11-20 16:09:27
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТАТ ОЙЛ #42759541 |
Переможець |
126 513,12
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2019 13:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 листопада 2019 08:34
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2019 15:43
|
Договор ПММ №ХБТ-02/11/2019 від 13.11.2019 | укладений |
13 листопада 2019 15:36
|