Тени пасажирських вагонів
Очікувана вартість
795 542,40 UAH
UA-2019-10-11-000385-a b1665adf754c4ede9916ee61cbea4c40
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41022900
Місцезнаходження замовника: 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А
Контактна особа замовника: Відділ матеріально технічного
+38044-309-75-09; +38044-309-7
pk_tend@uz.gov.ua
Категорія замовника: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:58
Очікувана вартість: 795 542,40 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 23 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 950,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками.
Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній.
Вид предмета закупівлі: Товари.
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної.
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1760 шт
Елемент нагрівальний(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху
1920 шт
Елемент нагрівальний(Джерело фінансування закупівлі: власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 жовтня 2019 13:41
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 13:41
ТД_771-19_Тени пасажирських вагонів.doc
11 жовтня 2019 13:41
Проект Договору.docx
11 жовтня 2019 13:41
Оголошення_.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО" 656 317,44
UAH з ПДВ
579 990,00
UAH з ПДВ
Документи
Частное предприятие "ДОН" 728 640,00
UAH з ПДВ
580 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ОБЩЕСТВО С ОГРАНИЧЕННОЙ ОТВЕТСТВЕННОСТЬЮ "ЮВИС-ГРУПП" 791 126,40
UAH з ПДВ
791 126,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 13:02
sign.p7s
28 жовтня 2019 13:02
sign.p7s
28 жовтня 2019 13:02
sign.p7s
28 жовтня 2019 13:01
Дані на товар.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Статут копія 21.08.2019.pdf
28 жовтня 2019 13:01
ПРОТОКОЛ.pdf
28 жовтня 2019 13:01
8-Довідка санкції2.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Відгук Трансенерго_ПК.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Лист НБУ по ліцензії (5).pdf
28 жовтня 2019 13:01
Витяг з ПДВ.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Персональні дані.pdf
28 жовтня 2019 13:01
зразки паспортів.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Витяг ЄДР 17 жовтня.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Аналогічний договір.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Сертифікація тени.jpg
28 жовтня 2019 13:01
Довідка з банку 21.08.2019.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Цінова пропозиція.pdf
28 жовтня 2019 13:01
Наказ 2 транс енерго.pdf
28 жовтня 2019 13:01
ГОСТ13268-88.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2019 15:46
sign.p7s
27 жовтня 2019 15:45
sign.p7s
27 жовтня 2019 11:16
цінова пропозиція.pdf
27 жовтня 2019 11:16
Страхування.zip
27 жовтня 2019 11:16
проект договору.pdf
27 жовтня 2019 11:16
платіжне доручення.pdf
27 жовтня 2019 11:16
кваліфікація довідки.pdf
27 жовтня 2019 11:16
довідка рахунок.pdf
27 жовтня 2019 11:16
відгук ХВБЗ.pdf
27 жовтня 2019 11:16
ГОСТ 13268-88.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 16:44
sign.p7s
28 жовтня 2019 16:43
Ліцензія ФінРизик.pdf.rar
28 жовтня 2019 16:43
9. Дані на товар.pdf
28 жовтня 2019 16:43
8.Представництво.pdf
28 жовтня 2019 16:43
7.2. Паспорт 125 (зразок).pdf
28 жовтня 2019 16:43
7.1. Паспорт 67 (зразок).pdf
28 жовтня 2019 16:43
6. Лист еконорми.pdf
28 жовтня 2019 16:43
3.Проект договору.pdf
28 жовтня 2019 16:43
22.Устав ЮВИС2019.pdf
28 жовтня 2019 16:43
19.Антикор + наказ.PDF
28 жовтня 2019 16:43
18.Лист відгук.pdf
28 жовтня 2019 16:43
12. Протокол №2.PDF
28 жовтня 2019 16:43
11. Наказ директора.pdf
28 жовтня 2019 16:43
1. Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО"
#38750092
Переможець 579 990,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 15:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 15:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРАНС ЕНЕРГО"
#38750092
579 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
15 листопада 2019 17:45
19877 Тени 15.11.2019.pdf укладений
15 листопада 2019 17:45
sign.p7s зміни до договору
28 грудня 2019 12:12
19877 ДУ-1 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:12
Пов 19877 (1).docx зміни до договору
28 грудня 2019 12:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору згідно Закону України "Про публічні закупівлі": п. 8 ч.4 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини п’ятої цієї статті; ч. 5 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку; 12. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: Сторони відповідно до ст.ст. 651,653,654 Цивільного кодексу України, п. 8 ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити термін дії Договору, на строк достатній для процедури закупівлі у 2020 році, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, викласти Специфікацію (Додаток № 1 до Договору) у новій редакції та внести відповідні зміни до Договору. При цьому зобов’язання на 2020 рік та сума товару, що підлягає поставці у 2020 році по даній Додатковій угоді становить 96 532,80 грн. (дев’яносто шість тисяч п’ятсот тридцять дві 80 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 19 306,56 грн. (дев’ятнадцять тисяч триста шість гривні 56 коп.), що разом становить 115 839,36 грн. (сто п’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев’ять гривень 36 коп.). Включити до Договору Специфікацію № 2 на суму: 96 532,80 грн. (дев’яносто шість тисяч п’ятсот тридцять дві 80 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 20% 19 306,56 грн. (дев’ятнадцять тисяч триста шість гривні 56 коп.), що разом становить 115 839,36 грн. (сто п’ятнадцять тисяч вісімсот тридцять дев’ять гривень 36 коп.). Внести зміни до п.6.2. розділу VI «Вартість товару та сума Договору», виклавши його в наступній редакції: «6.2. Загальна вартість цього Договору складає 579 857,80 грн. (п’ятсот сімдесят дев’ять тисяч вісімсот п’ятдесят сім гривень 80 коп.), крім того ПДВ 20% - 115 971,56 (сто п’ятнадцять тисяч дев’ятсот сімдесят одна гривень 56 коп.), що разом становить 695 829,36 грн. (шістсот дев’яносто п’ять тисяч вісімсот двадцять дев’ять гривень 36 коп.). Пункт 12.1. розділу XII. «Строк дії Договору» прийняти в наступній редакції: «12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 31.03.2020 року, а в частині оплати та гарантійних зобов’язань – до повного виконання їх Сторонами». 13. Номер додаткової угоди.УЗ/ЦЛ-19877/Ю/ДУ-1 14. Сума договору після внесення змін. 695 829,36 грн. з ПДВ. 15. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: відповідно Додатків до Договорів (Специфікації).
Номер договору про закупівлю: уз/цл-19877/ю
Договір:
Номер додаткової угоди: уз/цл-19877/ю/д
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Актуальні тендери

До пошуку