Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б. Д. 1. 1. - 1:2013 Капітальний ремонт інженерної мережі (ГВП) житлового будинку № 5 корпус 1 (ІІІ п.) по вул. Луценка Дмитра у Голосіївському районі міста Києва (код за ДК 021:2015:45453000 - 7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
138 502,80 UAH
UA-2019-10-11-000379-c 36c41fd10d204761bcfb2849a03430cf
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Грицаєнко Ольга Валеріївна

+380445253258 vlad_vlad15@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ГОЛОСІЇВСЬКОГО РАЙОНУ м. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 32375554
Місцезнаходження: 03039, Україна , Київська обл., місто Київ, просп. Голосіївський, 17-Б
Контактна особа: Грицаєнко Ольга Валеріївна
+380445253258
vlad_vlad15@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:56
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 13:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 11:15
Очікувана вартість: 138 502,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 385,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б. Д. 1. 1. - 1:2013 Капітальний ремонт інженерної мережі (ГВП) житлового будинку № 5 корпус 1 (ІІІ п.) по вул. Луценка Дмитра у Голосіївському районі міста Києва (код за ДК 021:2015:45453000 - 7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03193, Україна, Київська область, місто Київ, будинок № 5 корпус 1 (ІІІ п.) по вул. Луценка Дмитра
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Розрахунки за виконані роботи здійснюються з Підрядником за рахунок коштів передбачених у порядку визначеному Положенням «Про співфінансування реконструкції, реставрації, проведення капітальних ремонтів, технічного переоснащення спільного майна у багатоквартирних будинках міста Києва» затвердженого рішенням Київської міської ради від 22.12.2016 р. № 780/1784 в національній валюті України, шляхом спів фінансування вартості виконаних робіт у відсотковому розмірі, а саме: Попередня оплата 15 % (п'ятнадцять відсотків) від вартості робіт здійснюється за рахунок накопичених коштів співвласників багатоквартирного будинку № 9а по вул. Дмитра Луценка, в м. Києві та перерахованих на розрахунковий рахунок Замовника протягом п'яти робочих днів з дати підписання Договору. Оплата 85 % (вісімдесят п’ять відсотків) вартості виконаних робіт здійснюється за рахунок бюджетних коштів на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактом виконання робіт, після підписання актів виконаних робіт. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за виконані роботи здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Замовник не несе відповідальності перед Підрядником за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування. Бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань. Аванс 5 Робочі 15
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Робочі 85

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 12:57
Луценка 5 корп 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 11:36

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ВОДОЛІЙ" 107 210,06
UAH з ПДВ
107 210,06
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Бігма ЛТД" 138 464,58
UAH з ПДВ
138 464,58
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 жовтня 2019 14:49
відкликання.pdf
20 жовтня 2019 20:20
Електронний підпис
20 жовтня 2019 20:19
Кошторис.rar
20 жовтня 2019 20:19
22Пропозиція.pdf
20 жовтня 2019 20:19
13 Кошторис .pdf
20 жовтня 2019 20:19
12ліцензія.pdf
20 жовтня 2019 20:19
11Дозвіл.pdf
20 жовтня 2019 20:19
10фін звіт 2018.pdf
20 жовтня 2019 20:19
9Копія договору № 809.pdf
20 жовтня 2019 20:19
2Витягу платника ПДВ.pdf
20 жовтня 2019 20:19
1 Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

17 жовтня 2019 14:00
кваліфікаційні вимоги.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ВОДОЛІЙ"

ТОВ "Бігма ЛТД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ВОДОЛІЙ"
#21660798
Відхилено 107 210,06
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 15:30
ТОВ "Бігма ЛТД"
#21451652
Переможець 138 464,58
UAH з ПДВ
28 жовтня 2019 15:33

Документи

28 жовтня 2019 15:29
рішення 226.pdf

Документи

28 жовтня 2019 15:32
рішення 227.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 жовтня 2019 15:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Бігма ЛТД"
#21451652
138 464,58
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 жовтня 2019 15:32
рішення 227.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
додаткова угода_2 до договору_473_ від 08_11_2019.pdf зміни до договору
16 грудня 2019 10:01
додаткова угода_1 до договору_473_ від 11_11_2019.pdf зміни до договору
12 листопада 2019 09:29
473_від_8_11.pdf укладений
11 листопада 2019 15:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 473
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 473
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 138 464,50
UAH (в тому числі ПДВ 23 077,42 UAH)