Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Програмне забезпечення - Microsoft Office
Очікувана вартість
290 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000361-a 748069ec1c3349f984ba256f011f297d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рогальська Ольга

+380574920375 rogalska.olga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ "БАЛАКЛІЙСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ"
Код ЄДРПОУ: 38610896
Місцезнаходження: 64200, Україна , Харківська обл., Балаклія, Харківська обл., вул. Соборна, б. 98
Контактна особа: Рогальська Ольга
+380574920375
rogalska.olga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 13:28
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 11:46
Очікувана вартість: 290 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48310000-4: Пакети програмного забезпечення для створення документів


Згідно тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
50 шт
Програмне забезпечення - Microsoft Office
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64200, Україна, Харківська обл., Балаклія, Соборна, б. 98
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 14 грудня 2019
ДК 021:2015: 48310000-4 — Пакети програмного забезпечення для створення документів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти районного бюджету Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо можливості взяти участь у закупівлі ширшому колу учасників
Дата подання: 14 жовтня 2019 23:10
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:31
Шановний Замовник, відповідно до Ваших вимог викладених у тендерній документації ми, як учасник не маємо змоги взяти участі у даній закупівлі у зв'язку з тим, що ми не є прямим представником компанії виробника Майкрософт і не в змозі виконати пункт 4 Додатку 3 надавши прямий договір з виробником. Дана вимога обмежує коло учасників виключно до участі прямих представників виробника, що не впливає на якість електронного програмного продукту, а лише підвищить закупівельну ціну в умовах обмеженої конкуренції. Тому питання, чи не буде відхилена пропозиція учасника, що надав підтвердження можливості поставки даної програмної продукції на даний тендер від авторизованого партнера чи дистриб'ютора виробника компанії Майкрософт (авторизаційний лист, договір тощо)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Пропозиція Учасника не буде відхилена, якщо Учасник має партнерський статус або є авторизованим представником постачальника Програмного забезпечення. Потрібно підтвердити це документально.
Відповідні зміни внесені в Тендерну документацію.
Щодо участі ФОП і його ціни
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:43
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 14:26
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Дброго дня.
Розгляд пропозицій Учасників починається з пропозиції Учасника, який запропонував найменшу ціну, і не має значення, він платник ПДВ чи ні. Учасник пропонує ціну за яку він згоден поставити товар виконавши вимоги Замовника.
Проект Договору
Дата подання: 17 жовтня 2019 16:21
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 11:59
Доброго дня! Просимо включити в тіло Проекту Договору, розділ 3 "Порядок здійснення оплати" , пунк 3.1 уточнення щодо максимального сроку відтермінування оплати за поставленні товари як зазначено в Тендерній Документації. Дякуємо заздалегіть!
Відповідь: Доброго дня.
Проект договору не є остаточними і вичерпними, і може бути доповнений і скоригований під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Інформація щодо умов оплати договору (порядку здійснення розрахунків) також може бути внесена в Договір про закупівлю товару на етапі узгодження остаточного Договору. Крім того, порядок здійснення розрахунків є в Оголошенні про проведення закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО" 288 000,00
UAH з ПДВ
287 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА" 289 500,00
UAH з ПДВ
287 795,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 12:25
Електронний підпис
31 жовтня 2019 12:23
Dovidka_19294564040260957210.pdf.p7s
31 жовтня 2019 12:23
Dovidka_19294564040260957210.pdf
31 жовтня 2019 12:23
Довідка.pdf.p7s
31 жовтня 2019 12:23
Довідка.pdf
31 жовтня 2019 12:23
ДОВІДКА_ДФС.pdf
31 жовтня 2019 12:23
ДОВІДКА_ДФС.p7s
31 жовтня 2019 12:23
ДОВІДКА_1.pdf
28 жовтня 2019 12:35
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:37
ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
25 жовтня 2019 16:37
ТЕХНІЧНІ_ВИМОГИ.pdf
25 жовтня 2019 16:37
СТАТУТ.pdf
25 жовтня 2019 16:37
ПРОЕКТ_ДОГОВОРУ.pdf
25 жовтня 2019 16:37
ЛИСТ_ЗГОДА.pdf
25 жовтня 2019 16:37
КОПІЯ_ЕКРАНУ_ЗАВІРЕНА.pdf
25 жовтня 2019 16:37
ДОВІДКА_ДОВКІЛЛЯ.pdf
25 жовтня 2019 16:37
ДОВІДКА_17.pdf
25 жовтня 2019 16:37
ГАРАНТИЙНИЙ_ЛИСТ.pdf
25 жовтня 2019 16:36
ВИТЯГ.pdf
25 жовтня 2019 16:36
ВИТЯГ_ПДВ.pdf
25 жовтня 2019 16:36
Виконаний_договір.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНТЕК ПРО"

ТОВ "ТАНГРАМ УКРАЇНА"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 14:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНТЕК ПРО"
#32983765
287 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:25
Договір.pdf укладений
11 листопада 2019 11:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 287 700,00
UAH