Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комп'ютерне обладнання (ноутбуки, лазерні принтери)
Очікувана вартість
271 750,00 UAH
UA-2019-10-11-000314-c c21b80d650b241d085f200669b7f3210
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Авдеєнко Ольга Степанфвна

+380322670571 szsh65lviv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Середня загальноосвітня школа № 65 м. Львова
Код ЄДРПОУ: 22350338
Вебсайт: http://65school.at.ua
Місцезнаходження: 79052, Україна , Львівська обл., місто Львів, вул. Роксоляни, 35
Контактна особа: Авдеєнко Ольга Степанфвна
+380322670571
szsh65lviv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 12:06
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 12:10
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 12:10
Очікувана вартість: 271 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 358,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Роксоляни, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
2 шт
лазерний принтер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Роксоляни, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
4 шт
багатофункційний пристрій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79052, Україна, Львівська область, Львів, вул. Роксоляни, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 жовтня 2019  —  30 листопада 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 13 жовтня 2019 16:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:44
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено зміни до тендерної документяції, які є опубліковані, і з якими ви можете ознайомитись на сайті.
Товар повинен бути поставлений переможцем (постачальником) у непошкодженій тарі виробника на адресу:79052 , Львів, вул. Роксоляни, 35., а також монтаж, встановлення підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання здійснюється представником переможця (постачальника) без додаткової оплати
Документація
Дата подання: 13 жовтня 2019 16:02
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:46
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: оброго дня. Враховуючи ваше прохання Замовником внесено зміни до тендерної документяції, які є опубліковані, і з якими ви можете ознайомитись на сайті.
Стосовно попереднього запитання щодо Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:40
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 15:50
Шановний Замовнику! У разі, якщо ви будете вносити зміни у Тендерну документацію стосовно запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо звернути Вашу увагу, щодо слова «якість» - воно неприйнятне та його неможна вживати до продукту інтелектуальної власності, яким є програмне забезпечення, а саме, у даному випадку Windows 10 Pro OEM, оскільки програмне забезпечення ні є товаром. Попереджаємо, що жоден дистриб’ютор Microsof в Україні не надасть Авторизаційний лист-підтвердження, що буде містити слово «якість». Повідомляю, що внесення змін у редакції, що пропонується у попередньому запитанні, провокує учасників до виникнення спорів, що можуть потім призвести до їх вирішення у Антимонопольному комітеті України
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Замовником внесено зміни до тендерної документяції, які є опубліковані, і з якими ви можете ознайомитись на сайті.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:01
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 16:03
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
-Так , якщо вони є за технічною характеристикою рівні ,або кращі
- учасники зобов'язані вказати конкретну назву торгову марку та модель (Додаток 1 до ТД)
3) Допускаються будб-які учасники,незалежно від форм оподаткування,які відповідають кваліфікаційним вимогам.
Замовником внесено зміни до тендерної документяції, які є опубліковані, і з якими ви можете ознайомитись на сайті.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000314-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРПРОМЕКСПЕРТ", Код ЄДРПОУ:31796921
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:08
Шановний замовнику, оскільки вимога "наявність центру гарантійного та сервісного обслуговування фірми постачальника в місті Львів" порушує ст. 3 "Принципи здійснення закупівель" Закону "Про публічні закупівлі", а саме дискримінує учасників та позбавляє можливості добросовісної конкуренції серед учасників, вимагаємо внести зміни, а саме прибрати вимогу стосовно наявності сервісного центру саме постачальника. Також повідомляємо, що доцільніше вимагати наявність авторизованого сервісного центру безпосередньо від виробника обладнання
Дискримінаційна вимога
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 15:13
Доброго дня. Враховуючи вашу вимогу Замовником внесено зміни до тендерної документяції, які є опубліковані, і з якими ви можете ознайомитись на сайті.

Інформація про відміну

Дата відміни
27 жовтня 2019 12:10
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій