Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 24930000-2 – "Фотохімікати" (НК 024:2019: 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см №100); 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см №100); 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см №100); 40979 - Медична рентгенівська плівка, екран (Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см №100); 41009 - Рентгенофільтрова обробка хімічна, автоматична (Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки (20 л)); 41009 - Рентгенофільтрова обробка хімічна, автоматична (Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки (20л)); 63183 - Медична плівка для принтера (Плівка термографічна для сухого друку 20х25см №100); 63183 - Медична плівка для принтера (Плівка термографічна для сухого друку 35х43см №100).
Очікувана вартість
674 200,00 UAH
UA-2019-10-11-000269-c 51361a263d4d4f65b470b4ec0fd0d2ee
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондарчук Ірина Володимирівна

+380487055311 odkbcb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна дитяча клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998532
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Контактна особа: Бондарчук Ірина Володимирівна
+380487055311
odkbcb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 11:43
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 11:43
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:48
Очікувана вартість: 674 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 371,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24930000-2: Фотохімікати


Оскільки на майданчику відсутня одиниця виміру каністра, 1 шт. дорівнює 1 каністра.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 13*18 см №100 (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
120 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 18*24 см №100 (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
75 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 24*30 см №100 (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
80 уп
Плівка радіографічна медична зеленочутлива 30*40 см №100 (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
36 шт
Проявник для автоматичної обробки рентгенівської плівки (20 л) (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
36 шт
Фіксаж для автоматичної обробки рентгенівської плівки (20л) (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
25 уп
Плівка термографічна для сухого друку 20х25см №100 (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати
20 уп
Плівка термографічна для сухого друку 35х43см №100 (кошти обласного бюджету Одеської області)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65031, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Академіка Воробйова, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 24930000-2 — Фотохімікати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата «Замовником» здійснюється згідно з накладної за фактично поставлений товар «Учасником» протягом 30 банківських днів з моменту надходження відповідних бюджетних коштів на рахунок «Замовника». Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відтермінування платежу до 31 грудня 2019 року з моменту поставки товару по мірі фінансування з бюджету (кошти обласного бюджету Одеської області). Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:39
Проект договору.doc
11 жовтня 2019 11:39
Тендерна документація .doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000269-c.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "КРОВЛЕКС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42744598
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:21
Вимога щодо змін в ТД
Шановний Замовнику!
З наполегливістю та ретельністю, які заслуговують на краще застосування Ви продовжуєте порушувати основні принципи здійснення публічних закупівель шляхом організації закупівлі конкретної продукції конкретного виробника, спотворюючи добросовісну конкуренцію!
Попередня спроба штучного розширення предмету закупівлі в процедурі за оголошенням UA-2019-05-15-000309-b знайшла свою оцінку у відповідному рішенні Органу оскарження від 19.06.2019р., яким було встановлено, що у випадку закупівлі рентгенплівки та хімреактивів при наявності в предметі закупівлі такої позиції як «Плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302, або еквівалент», взяти участь у такій процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема, вищезгадану, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання.
Відміняючи згадану процедуру за оголошенням UA-2019-05-15-000309-b Замовник послався на неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Однак, чинна редакція тендерної документації за даною Процедурою дає підґрунтя для висновку про викривлене розуміння Замовником як поняття «порушення законодавства з питань публічних закупівель», так і основних засад здійснення публічних закупівель.
Так, з одного боку, технічні характеристики плівки радіографічної медичної зеленочутливої за позиціями №№ 1-4 є прямим відтворенням усіх відповідних характеристик конкретної продукції, а саме плівки ORTHO CP-GU виробництва Agfa N.V. (Бельгія).
А з іншого боку, предмет закупівлі знов-таки «доповнений» позиціями №№ 7, 8, які просто унеможливлюють прийняття участі в закупівлі будь-яких інших суб’єктів господарювання, аніж тих, що запропонують продукцію конкретного виробника, зокрема, за позиціями №№ 7,8.
Отже, з боку Замовника порушення законодавства з питань публічних закупівель, зокрема, передбачених ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» таких принципів здійснення публічних закупівель як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, не лише не усуваються, а навпаки, тільки примножуються та посилюються.
Це звернення не ставить за мету зайвий раз пояснювати специфіку систем цифрового (сухого) відтворення зображення, доводити унікальність та «закритість» системи DRYSTAR торгівельної марки AGFA, обґрунтовувати наявність лише однієї єдиної продукції, яка може бути запропонована за загаданими позиціями №№ 7, 8 – сухої медичної плівки DRYSTAR виробництва Agfa N.V. (Бельгія), оскільки вся ця інформація досить детально була викладена у вимогах та скаргах за вищезгаданою процедурою UA-2019-05-15-000309-b.
В той же час в даному звернені хотіли б звернути увагу на те, що зміна найменування позиції з «Плівка термографічна Agfa Drystar DT-5.000IB Dry Medical Film для принтеру сухого друку Agfa Drystar 5302, або еквівалент» на «Плівка термографічна для сухого друку» не змінює ані суті самої такої товарної позиції, ані проблематики в цілому.
Єдиною визначальною умовою, яка зводить нанівець усі спроби Замовника приховати той факт, що плівка за позиціями №№ 7, 8 є унікальною та може бути представлена лише продукцією AGFA, є та залишається умова медико-технічних вимог про те, що така плівка повинна бути сумісна з медичними принтерами сухого друку Agfa Drystar 5302.
Шановний Замовнику, зверніться до керівництва з експлуатації зазначеного принтера, в якому ви знайдете чітку і вичерпну інформацію щодо того, яка плівка сумісна з таким принтером, – це плівка виробництва AGFA. Так, це може бути плівка Drystar DT 2B чи Drystar DT 5.000I B, однак в будь-якому випадку це плівка одного і того ж виробника - Agfa N.V. (Бельгія).
З огляду на зазначене, в даній Процедурі, як і в ситуації за закупівлею UA-2019-05-15-000309-b до її вирішення через процедуру оскарження, має місце штучне розширення предмету закупівлі шляхом невиправданого поєднання товару унікальної групи (індивідуально визначеного товару, що не має еквівалента/аналога) за позиціями №№ 7, 8 поряд з товаром іншої групи, що в свою чергу призводить до того, що такі товарні позиції та, відповідно, і весь товар з предмету закупівлі, може бути запропонований фактично лише обмеженою групою господарюючих суб’єктів, що є виробником такої продукції та/або авторизованим представником такого виробника продукції, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання
Отже, дана Процедура є нічим іншим, ніж «завуальованим» продовженням наміру Замовника закупити конкретну продукцію конкретного виробника (чи у конкретного кола суб’єктів господарювання) без будь-якої конкуренції, прозорості, будь-якої економії чи бодай реальної ефективності, що містить усі ознаки корупційного зловживання.
З огляду на зазначене вище, з метою приведення документації у відповідність до вимог чинного законодавства та усунення вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як зазначено вище, задля уникнення зайвого обтяження даної закупівлі процедурами оскарження, просимо виключити згадані товарні позиції № 7 (Плівка термографічна для сухого друку 20х25см №100) та № 8 (Плівка термографічна для сухого друку 35х43см №100) з даної процедури закупівлі, або, щонайменше, виділити її в окремий лот.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 18 жовтня 2019 13:43
Причина: В звязку з недоцільністю участі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ЮНМЕД" 673 436,60
UAH з ПДВ
673 436,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ 674 190,95
UAH з ПДВ
674 190,95
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2019 12:56
3.pdf
01 листопада 2019 15:47
4.pdf
01 листопада 2019 15:47
3.jpg
01 листопада 2019 15:47
2.pdf
01 листопада 2019 15:47
1.pdf
25 жовтня 2019 10:32
Часть 5.pdf
25 жовтня 2019 10:32
Часть 4.pdf
25 жовтня 2019 10:32
Часть 3.pdf
25 жовтня 2019 10:32
Часть 2.pdf
25 жовтня 2019 10:32
Часть 1.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 14:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ЮНМЕД"

ТОВ ВЕСТА МЕДІКЕЛ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 12:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮНМЕД"
#37421238
673 436,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 квітня 2020 11:37
Електронний підпис укладений
21 квітня 2020 13:50
Дод угода 4 від 21.04.2020р до договору 14ВТ від 12.11.19р.PDF зміни до договору
21 квітня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 13:12
Дод.уг.3 від 27.12.2019 р. до Дог.14ВТ від 12.11.2019 р..pdf зміни до договору
28 грудня 2019 13:10
Електронний підпис укладений
23 грудня 2019 13:51
Дод.уг. 2 від 23.12.2019 р. до Договору 14ВТ від 12.11.2019 р..pdf зміни до договору
23 грудня 2019 13:50
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 15:00
Дод. уг. 1 від 09.12.2019 р. до Дог. 14ВТ від 12.11.2019 р..pdf зміни до договору
09 грудня 2019 14:58
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 10:02
Договір укладений
12 листопада 2019 09:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили ввести зміни в преамбулу до договору № 14/ВТ від 12.11.2019 року та внести зміни до розділу ХІІІ. Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін Договору № 14/ВТ від 12.11.2019 року в частині платіжних реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 14/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ Договору «XIII. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити термін дії договору № 14/ВТ від 12.11.2019 року до 30.04.2020 року. Пункт 10.1 розділу Х. «Строк дії Договору» викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 14/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статті 654 Цивільного Кодексу України
Номер договору про закупівлю: 14/ВТ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 листопада 2019 — 30 червня 2020
Сума оплати за договором: 673 436,60
UAH (в тому числі ПДВ 44 056,60 UAH)