Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Меблі для дому (Меблі для дому)
Очікувана вартість
680 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000230-c ● 1e913ffab833492c91392fc365892f93
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДИТЯЧИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ САНАТОРІЙ "ОРЛЯТКО" ТЕРИТОРІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ОБ'ЄДНАННЯ "САНАТОРНОГО ЛІКУВАННЯ" У МІСТІ КИЄВІ |
Код ЄДРПОУ: | 19426807 |
Місцезнаходження: | 08296, Україна , Київська обл., смт Ворзель,, ВУЛИЦЯ ВЕЛИКОГО ЖОВТНЯ, будинок 19 |
Контактна особа: |
Грищенко Світлана Володимирівна (04597) 46-387 10198@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 жовтня 2019 11:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 жовтня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 жовтня 2019 18:00 |
Очікувана вартість: | 680 000,00 UAH з ПДВ |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39140000-5: Меблі для дому
Тендерна документація
22 жовтня 2019 12:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
22 жовтня 2019 12:18 |
Перелік змін від 22.10.2019.pdf | |
22 жовтня 2019 12:14 |
Тендерна документація_Меблі для дому_редакція 22.10.2019.docx | |
18 жовтня 2019 10:56 |
Перелік змін до ТД.pdf | |
11 жовтня 2019 11:41 |
Проект ДОГОВОРУ_Меблі для дому.docx |
22 жовтня 2019 12:19 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
22 жовтня 2019 12:18 |
Перелік змін від 22.10.2019.pdf
|
|||||||||
22 жовтня 2019 12:14 |
Тендерна документація_Меблі для дому_редакція 22.10.2019.docx
|
|||||||||
18 жовтня 2019 10:56 |
Перелік змін до ТД.pdf
|
|||||||||
11 жовтня 2019 11:41 |
Проект ДОГОВОРУ_Меблі для дому.docx
|
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 Меблі для дому (Ліжка, тумби) |
Статус: | Торги відмінено |
Очікувана вартість: | 560 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 500,00 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 16500 UAH |
Аукціон
Позиції
360 шт
Меблі для дому (Ліжка, тумби) Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету
ДК 021:2015: 39140000-5 — Меблі для дому
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Відповідно до документації
Дата доставки:
30 листопада 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Усунення дискримінаційних умов в тендерній документації
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:43
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 10:57
У вимогах ТД зазнечено, що Товар повинен бути виготовлений компанією-виробником, яка має сертифікат на систему управління якістю відповідно вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та мати Сертифікат на систему екологічного керування ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015), на підтвердження чого Учасником у складі пропозиції надаються копії відповідних сертифікатів. Про те, така сертифікація носить добровільний характер і не є обов'язковою. Відповідно до п. 4 ст. 16 закону "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником. Тому просимо внести зміни до тендерної документаці шляхом вилучення дискримінаційних вимог, які суттєво обмежують коло учасників. Також в ТД в розділі "Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію" зазночено, що "Єдиний критерій оцінки тендерних пропозицій – ціна з урахуванням ПДВ". Таким чином не зрозуміло як буде оцінюватись пропозиція учасника не платника ПДВ? Це обмежує коло учасників не платників ПДВ. В кваліфікаційних критеріях зазначено, що до документів, що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічних договорів, необхідно надати не менше двох договорів за період 2017р. - 2019 р. Такі вимоги є незаконними та обмежують учасників, які можуть мати лише одну аналогічну поставку. Для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази вимагається надання оригінал свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, яким буде здійснюватися поставка (у разі здійснення поставки власним чи орендованим автотранспортом); - оригінал договору оренди транспортних засобів – у разі здійснення поставки орендованим автотранспортом; - оригінал договору надання транспортних послуг – у разі здійснення поставки із залученням перевізника. Про те, така вимога є необгрунтованою, адже для участі в торгах учаник не зобов'язанний наперед укладати такі договори, т.я. на це не має потреби. Потреба у перевезенні і доставці виникає якщо учаник став переможцем, тоді він самостійно вибирає найбільш вигідний варіант серед запропонованих перевізниками чи власним транспортом, за власний рахунок відповідно до умов договору. Також не законною є вимога надати оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом цієї закупівлі та пропонується учасником, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені Тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Гарантійний лист повинен містити номер оголошення оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, якщо учаник не є виробником товару, що є предметом закупівлі та, відповідно, не може підтвердити кваліфікаційні вимоги, передбачені статтею 16 Закону. Учасник не може вимагати документи не передбачені чинним законодавством (гарантійний лист, який хоче замовник) від третіх осіб, на яких законом не покладено обов'язок видавати подібні документи. Учасник здійснює свою господарську діяльність з третіми особами самостійно і незалежно від замовника, в рамках діючого законодавства, керуючись відповідними кодексами та укладеним з виробником договором. Переможець підписавши договір із замовником, самостійно несе відповідальність та виконує умови договору в частині своїх обов'язків, в тому числі стосовно гарантії, кількості, строками придатності та термінів поставки, не перкладаючи ці зобов'язання на виробника. Таким чином вимагаємо усунути явні порушення та дискримінаційні вимоги в тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
На Вашу запитання щодо дискримінаційних вимог повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 29 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» вказано, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи зазначене, інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, вимоги до учасника, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства вцілому. Разом з тим, Закон не містить жодних обмежень та вказівок щодо способу підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Оскільки закупівля здійснюється для потреб дитячого закладу, замовник визначив вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасника з метою забезпечення поставки якісного, безпечного для дітей товару у встановлені терміни, в повному обсязі.
Подана Вами пропозиція про усунення порушення щодо надання копій аналогічних договорів у кількості не менше двох, надання підтвердження можливості поставки власним чи орендованим транспортом чи за допомогою компанії-перевізника, надання гарантійних листів від виробників товару (у разі якщо учасник не є виробником) не містить жодного нормативного обґрунтування порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, повідомляємо Вам, що пропозиція учасника – не платника ПДВ буде оцінюватись як остаточна.
Разом з тим, інформуємо Вас, що Ваша пропозиція щодо внесення змін до додатку №2 до Тендерної документації «Технічне завдання», а саме вилучення пункту 4 задоволена, тендерним комітетом дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» прийнято рішення щодо внесення змін в Тендерну документацію..
На Вашу запитання щодо дискримінаційних вимог повідомляємо наступне.
Відповідно до п. 29 ч. 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація – документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується Замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до пункту 2 частини 2 статті 22 Закону тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно статті 16 Закону та інформацію про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям. Частиною 2 статті 16 Закону визначено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
У листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06 «Щодо розробки тендерної документації» вказано, що Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та указує у тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити.
Враховуючи зазначене, інформацію про необхідні технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, вимоги до учасника, а також перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства вцілому. Разом з тим, Закон не містить жодних обмежень та вказівок щодо способу підтвердження відповідності Учасників установленим критеріям.
Оскільки закупівля здійснюється для потреб дитячого закладу, замовник визначив вимоги до предмету закупівлі та кваліфікаційні вимоги до учасника з метою забезпечення поставки якісного, безпечного для дітей товару у встановлені терміни, в повному обсязі.
Подана Вами пропозиція про усунення порушення щодо надання копій аналогічних договорів у кількості не менше двох, надання підтвердження можливості поставки власним чи орендованим транспортом чи за допомогою компанії-перевізника, надання гарантійних листів від виробників товару (у разі якщо учасник не є виробником) не містить жодного нормативного обґрунтування порушень Замовником законодавства у сфері публічних закупівель.
Крім того, повідомляємо Вам, що пропозиція учасника – не платника ПДВ буде оцінюватись як остаточна.
Разом з тим, інформуємо Вас, що Ваша пропозиція щодо внесення змін до додатку №2 до Тендерної документації «Технічне завдання», а саме вилучення пункту 4 задоволена, тендерним комітетом дитячого спеціалізованого санаторію «Орлятко» прийнято рішення щодо внесення змін в Тендерну документацію..
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 11:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "М.А.К.А.Р." |
399 660,00
UAH з ПДВ
|
394 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНДАСТРІ" |
437 040,00
UAH з ПДВ
|
395 004,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ |
484 872,00
UAH з ПДВ
|
484 872,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Імпульс" |
504 440,00
UAH з ПДВ
|
504 440,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
514 292,00
UAH з ПДВ
|
514 292,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "М.А.К.А.Р." #40408971 |
Відхилено |
394 800,00
UAH з ПДВ
|
31 жовтня 2019 15:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНДАСТРІ" #23764970 |
Відхилено |
395 004,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 12:22
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КРИКУН ВАДИМ ПЕТРОВИЧ #2858716530 |
Відхилено |
484 872,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 12:24
|
ПрАТ "Імпульс" #14272771 |
Відхилено |
504 440,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 12:26
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Відхилено |
514 292,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 13:48
|
Інформація про відміну
Дата відміни
04 листопада 2019 13:48
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі