Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-10-11-000227-a 99172a3fb1994dfd8b295690dab2383a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Васютіна Ірина Олександрівна

+380617010614 sonechko.tender@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Запорізький обласний спеціалізований будинок дитини "Сонечко" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05499139
Місцезнаходження: 69104, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Олімпійська, будинок 6а.
Контактна особа: Васютіна Ірина Олександрівна
+380617010614
sonechko.tender@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:33
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 11:37
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 11:37
Початок аукціону: 23 жовтня 2019 13:39
Очікувана вартість: 11 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15610000-7: Продукція борошномельно-круп'яної промисловості


ДК 021:2015 код 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості) Гречка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Оліміпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
100 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості. Рис оброблений ДК 021:2015 код1 5614000-5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Оліміпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
150 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 Продукція борошномельно-крупяної промисловості. Пластівці вівсяні 15613000-8 - Продукція із зерна зернових культур, 15613380-5 - Вівсяні пластівці
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Оліміпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості
300 кг
ДК 021:2015 код 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп'яної промисловості, код 15612000-1 Борошно зернових та овочевих культур і супутня продукція (Борошно пшеничне)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69104, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Оліміпійська,6а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 15610000-7 — Продукція борошномельно-круп'яної промисловості

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 30 календарних днів після повної поставки товару згідно із рахунками та накладними на розрахунковий рахунок Учасника у разі отримання Замовником бюджетних коштів Пiсляоплата 91 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 жовтня 2019 11:03
Договір 2019р..doc
16 жовтня 2019 11:03
Документація 2019 р..doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

відсутність тендерної документації
Дата подання: 15 жовтня 2019 16:25
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 11:12
Прикрепите тендерную документацію
Відповідь: Документація додана!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 жовтня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Удовиченко Павло Володимирович 10 800,00
UAH з ПДВ
9 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Цяпа Володимир Володимирович 10 195,00
UAH з ПДВ
9 690,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 жовтня 2019 14:11
пропозиція оновлена
17 жовтня 2019 13:50
Якісні.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Техпаспорт.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Свідоцтво.pdf
17 жовтня 2019 13:50
РП.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Пропозиція.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Паспорт.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Лист згода.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Код.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Єдиний.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Додаток 3.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Договор 3 2.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Договір оренди.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Довідка транспорт.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Довідка підприємець.pdf
17 жовтня 2019 13:50
Витяг ЄДР.pdf

Публічні документи

20 жовтня 2019 17:39
якість крупа.pdf
20 жовтня 2019 17:39
ЦП-крупа.pdf
20 жовтня 2019 17:39
ТВ- крупа.pdf
20 жовтня 2019 17:39
сан.паспорт авто.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Потужність.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Мед.книжка-Цяпа В.В. 2019.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Лист згода умов.догов.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Інформац.про учасника.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Договір оренди(склад).pdf
20 жовтня 2019 17:39
Дов.працив.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Дов.авто.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Дов.авто_ приміщен.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Витяг з реєстру ЄП.pdf
20 жовтня 2019 17:39
Висписка ЄДР.pdf
20 жовтня 2019 17:39
10 техпаспорт.pdf
20 жовтня 2019 17:39
4 Довідка ІПН.pdf
20 жовтня 2019 17:39
3 Паспорт 1-11стр.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Удовиченко Павло Володимирович

ФОП Цяпа Володимир Володимирович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Удовиченко Павло Володимирович
#2897322753
Переможець 9 680,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 16:30
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП Удовиченко Павло Володимирович #2897322753

№ рішення у справі

54/66-р/к

Дата рішення у справі

20.08.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-східного міжобласного ТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Удовиченко Павло Володимирович
#2897322753
9 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Звіт про виконання договору укладений
03 січня 2020 13:41
договір укладений
31 жовтня 2019 15:26

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 680,00
UAH