Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Шкільні меблі» (навчально-дидактичний матеріал для організації сучасного освітнього простору Нової української школи в загальноосвітніх закладах Саксаганського району) (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Очікувана вартість
411 628,00 UAH
UA-2019-10-11-000221-c 8d7f50d39a514c8cbb48c00b87271da5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Інга Андріївна

0978942189 tk_vo@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Днiпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Олійник Інга Андріївна
0978942189
tk_vo@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 11:13
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 12:29
Очікувана вартість: 411 628,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 058,14 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
531 шт.
«Шкільні меблі» (навчально-дидактичний матеріал для організації сучасного освітнього простору Нової української школи в загальноосвітніх закладах Саксаганського району) (джерело фінансування - кошти міського бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Днiпропетровська область, КРИВИЙ РІГ, ЦБВО, вул. Космонавтів, 43
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Учасником накладної на оплату кожної партії товару протягом 30 банківських днів з моменту поставки товару за кінцевим місцем призначення. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товари здійснюються протягом 14 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 жовтня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 17:06
Перелік змін до ТД дидактика НУШ (2).docx
18 жовтня 2019 17:06
ТД Дидактика НУШ (3).docx
17 жовтня 2019 15:32
Перелік змін до ТД дидактика НУШ.docx
18 жовтня 2019 17:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 жовтня 2019 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 11:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 жовтня 2019 17:06
Перелік змін до ТД дидактика НУШ (2).docx
18 жовтня 2019 17:06
ТД Дидактика НУШ (3).docx
17 жовтня 2019 15:32
ТД Дидактика НУШ (3).docx
11 жовтня 2019 11:14
ТД Дидактика НУШ (3).docx
17 жовтня 2019 15:32
Перелік змін до ТД дидактика НУШ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000221-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОБЛАДНАННЯ ОПТ", Код ЄДРПОУ:35278414
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:12
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику.
Відповідно до п. 8 додатку 5 вимог тендерної документації Вами передбачено, що Замовник під час розгляду пропозиції має право запросити в Учасника закупівлі зразок товару, для проведення його фактичного (натурального) огляду та перевірки на відповідність технічним вимогам. Учасник зобов’язаний надати у складі своєї пропозиції гарантійний лист, що підтверджує можливість надання такого зразку протягом 2-х робочих днів, з моменту надання вимоги Замовником. В разі відсутності можливості Учасника надати запрошуваний зразок Замовнику, пропозиція може бути відхилена, як така, що не відповідає технічнім вимогам Замовника.
Звертаємо Вашу увагу, що дана вимога є дискримінаційною.
За аналогією, згідно з рішенням постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7710-р/пк-пз від 31.07.2018 та № 6711-р/пк-пз від 06.07.2018, зразки товару не можуть вважатися частиною тендерної пропозиції, оскільки вони можуть бути надані лише поза системою, а отже їх ненадання не може бути підставою для відхилення пропозиції у зв'язку із невідповідністю пропозиції учасника вимогам тендерної документації відповідно до вимог статті 30 Закону.
Просимо внести відповідні зміни до оголошеної тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2019 15:28
Доброго дня, шановний Учаснику! Вашу вимогу було розглянуто тендерним комітетом та прийнято рішення про її задоволення. Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію у найближчий час.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-000221-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА", Код ЄДРПОУ:2959918263
Дата подання: 17 жовтня 2019 15:05
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовнику, в Додатоку 2 до Тендерної документації Перелік документів, які вимагаються від учасника для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям вимагається надання Інформаційної довідки щодо наявності автотранспорту (не менше двох одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі за формою- така вимога є дискримінаційною, адже учаник не зобов'язаний володіти транспортними засобами у кількості не меньше двох. Скажіть будь ласка, а чому саме двох автомобілів а не трьох чи чотирьох? Яким чином вимоги подати "документи, які відповідають вимогам чинного законодавства, та підтверджують надання власником транспортних засобів Учаснику права користування автотранспортом, договір про надання Учаснику відповідних послуг перевезення, укладений відповідно до вимог чинного законодавства; відомості з ЄДРПОУ Перевізника (для перевізників юридичних осіб); довідка про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців)" впливають саме на предмет закупівлі, якщо предметом закупівлі є товар, а не надання послуг з транспортних перевезень? Ст 16 ЗУ “Про державні закупівлі” не передбачені такі кваліфікаційні критерії як наявність не менше двох автотранспортних засобів. Тобто не задоволення даної вимоги не може призвести до дискваліфікації Учасника.
Також поясніть на підставі чого Ви вимагаєте надання Інформаційної довідки про потужності (об’єкти) які задіються Учасником у виробництві та/або в обігу предмету закупівлі за формою, якщо предметом закупівлі є товар? М є підприємством, яке в своїй діяльності займається дистриб’юторською діяльністю в тому числі. І ми не зобов’язані надавати інформацію про потужності власного виробництва, яке не буде залучене для поставки товару, який є предметом закупівлі UA-2019-10-11-000221-c.
В п. 2.4. Розділу 2 Додатку 2 до тендерної документації вимагається надати Інформаційну довідку про наявність працівників (водіїв та експедиторів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за формою, кількість працівників (водіїв та експедитори) повинна бути не меншою ніж кількість одиниць автотранспорту, яким буде здійснюватися перевезення предмету закупівлі, тобто не менше двох. Також потрібно надати медичні довідки щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв автотранспортних засобів, які виконують роботи з перевезення вантажів у кількості, відповідній до кількості транспортних засобів, відповідно до «Положення про медичний огляд кандидатів у водії та водіїв транспортних засобів», затверджене Наказом МОЗ та МВС України № 65/80 від 31.01.2013 р". Знову ж таки нагадуємо, що предметом закупівлі є купівля-продаж товару, а не надання послуг з перевезення. Чи не допускаєте ви можливості вільного вибору учасником (переможцем) найбільш вигідного для нього способу доставки товару, наприклад за допомогою поштових служб? Адже згідно Додатку 6 до тендерної документації Проект договору про закупівлю товарів в Розділі V Поставка товару не міститься жодних умов, яким чином має виконати цю поставку виконавець. Навіщо вимагати абсолютно непотрібні документи в ТД? Навіщо вимагати довідки про працівників, якщо це жодним чином не впливає на предмет договору, так-як у самому проекті договору обов'язки виконавця обмежуються лише п. 5.1. Весь обсяг товару постачається з дня укладання договору та до 10.12.2019, п. 5.2. Приймання товару проводиться згідно із діючими нормативними актами України та умовами Договору. Датою поставки товару вважається дата визначена в акті прийому-передачі товару, який підписується Учасником та Замовником або представником навчального закладу Замовника в день передачі товару, п. 5.3. Ризик випадкового знищення або пошкодження товару до моменту передачі товару навчальному закладу Замовника несе Учасник, п. 5.4. Право власності на товар переходить від Учасника до Замовника тільки після передачі товару Замовнику з дотримання вимог цього Договору.
Також дискримінаційною є вимога щодо надання Трудових книжок (перша сторінка, сторінка з останнім записом про прийняття на роботу, а також сторінки, що підтверджують загальний досвід роботи, визначений у підпункті 2.4 пункту 2 цього додатку ). Ви встановили дискримінаційні умови для тих учасників, які мають найманих працівників за Договорами цивільно-правового характеру.
В п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається Інформація про виконання аналогічного договору (дидактичний матеріал) за 2018-2019 роки за наступною формою з трьома різними замовниками, що, в свою чергу, також є дискримінаційними вимогами. Адже Ви не надаєте можливості приймати участь у Закупівлі організаціям, які були створені лише у 2019 році або ті, що не мають трьох аналогічних договорів, а лише два чи один.
В пп 3.3 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагається до кожного договору потрібно надати підтверджуючі документи їх виконання (скановану копію актів прийому-передачі), що не є законним так-як Акти прийому-передачі оформляються при наданні послуг, а не прикупівлі-продажу товарів.
Хочу звернути Вашу увагу на те, що Документи, які не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
Враховуючи все вищезазначене, просимо Вас внести зміни до Тендерної документації та прибрати всі дискримінаційні вимоги щодо даної Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 10:17
Шановний Учаснику!
Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є дискримінаційними.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації
Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції.
Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів.
Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо із дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальшого навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції.
Окремо зауважуємо, що Замовником буде внесено зміни в пп 3.3 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині документів, які вимагаються для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-000221-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАБІНЕТУС ПЛЮС", Код ЄДРПОУ:42269220
Дата подання: 17 жовтня 2019 18:15
ВИМОГА про усунення порушення (в порядку ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі»)
В системі публічних закупівель Prozorro підприємство ознайомилось з тендерною документацією (надалі – ТД) на закупівлю товару по предмету «Шкільні меблі» (навчально-дидактичний матеріал для організації сучасного освітнього простору Нової української школи в загальноосвітніх закладах Саксаганського району) ДК 021:2015 - (39160000-1)».
Проаналізувавши зміст вимог ТД, обґрунтованим є твердження про наявність в умовах ТД дискримінаційних вимог та вимог, що свідчать про порушення вимог законодавства. Зазначене свідчить про наявність підстав для звернення до замовника про усунення порушень.
Зокрема, в додатку 2 до ТД замовником зазначено вимоги до матеріально-технічної бази у вигляді надання в складі пропозиції копії діючих договорів з усіма додатками до них (договори повинні діяти під час виконання договору, що є предметом даної закупівлі); у разі, якщо матеріально - технічна база та обладнання є власним - надати витяг з оборотно-сальдової відомості по рахунку 10, 11, 22 бухгалтерського обліку (підписану головним бухгалтером (за умови наявності) або уповноваженою особою учасника та скріпленою печаткою).
Також в цій частині вимога замовника полягає у наданні довідки щодо наявності автотранспорту (не менше 2 одиниць) необхідного для постачання предмету закупівлі.
Вказані вимоги є такими, що порушують права учасників та можуть свідчити про складення ТД в інтересах зацікавленого учасника.
Доцільність подання вказаних документів бухгалтерського обліку в аспекті намірів прийняття участь в закупівлі не ґрунтується на нормах чинного законодавства. Аналогічно, безпідставною є вимога замовника щодо наявності в учасника 2 одиниць транспортних засобів, оскільки способи поставки товару не обов’язково є в залежності навіть від наявності власного транспорту.
Аналогічно формалізованою та безпідставною є вимога замовника щодо подання документів на підтвердження «власником транспортних засобів Учаснику права користування спеціалізованим автотранспортом» з поданням «договору про надання послуг перевезення», «рішення про державне реєстрацію потужностей Перевізника», «відомості з ЄДРПОУ Перевізника (для перевізників юридичних осіб)», «довідка про визначення класифікаційних даних Головного управління статистики щодо перевізника (для перевізників фізичних осіб-підприємців)».
Вказані вимоги замовника не є свідченням забезпечення кваліфікаційних вимог, а спрямовані лише на створення додаткових перешкод потенційним учасникам в підготовці до участі в закупівлі та визначають безпідставні перешкоди для такої участі.

Також безпідставними є вимоги замовника у вигляді надання документів на підтвердження «потужностей виробника» (п.1.7.) додатку 2.
Очевидно, що виконання вимоги про надання таких документів відносно «використання потужностей, які належать іншим особам» є проблемною з точки зору отримання таких документів, в т.ч. з причини дотримання комерційної таємниці.
Безпідставною є вимога замовника про надання копії форми №1ДФ, що жодним чином не має відношення до кваліфікаційних вимог. Крім цього, окремо замовник вимагає оригінал довідки з ДФС від Переможця про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, яка є дійсною на дату подання, у електронній/або паперовій формі.
Також безпідставною є вимога, що може бути підставою для дискваліфікації про надання довідки про наявність працівників (водіїв та експедитори) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та будуть залучені для постачання предмету закупівлі за відповідною формою (із визначенням кількості водіїв та експедиторів та поданням медичних довідок щодо придатності до керування транспортними засобами водіїв).
Крім цього, вимога замовника про надання інформації про виконання аналогічного договору (дидактичний матеріал) за 2018-2019 роки за визначеною формою з трьома різними замовниками є незаконною.
Згідно ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість вимоги про надання інформації про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (не більше одного).
Подання відгуку про виконання аналогічного договору в зазначений замовником спосіб свідчить про створення потенційним учасникам перешкод для підготовки документів для участі в закупівлі.

Відповідно до ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право звернення до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Враховуючи викладене,
прошу:
1. Усунути зазначені вище порушення та дискримінаційні положення тендерної документації.
2. Внести зміни до тендерної документації шляхом зміни умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
18 жовтня 2019 10:16
Шановний Учаснику!
Щодо Вашого звернення надаємо пояснення щодо умов тендерної документації, які за Вашою суб’єктивною думкою є дискримінаційними.
Відповідно до ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації
Згідно п.2 ч. 2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація повинна містити, серед іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Таким чином, Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії у відповідності до загальних норм Закону з огляду на необхідність забезпечення належного постачання продукції.
Зазначені Вами кваліфікаційні критерії в жодному випадку не є дискримінуючими, а покликані забезпечити своєчасне, безперебійне та належне постачання продукції до освітніх закладів.
Повідомляємо, що ці умови є однаковими для всіх учасників закупівлі без виключення. Хочемо зауважити, що ми працюємо із дітьми, здоров’я яких є важливішим понад усе. Основним завданням Замовника в даній ситуації є забезпечення належного процесу постачання продукції і, відповідно, подальшого навчального процесу. Відсутність у учасника запитуваних критеріїв ставить під загрозу можливу закупівлю продукції.
Окремо зауважуємо, що Замовником буде внесено зміни в пп 3.3 п. 3 Додатку 2 до тендерної документації в частині документів, які вимагаються для підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ СКАДІ РК 410 640,00
UAH з ПДВ
410 640,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "САНДУЛ ВІКТОР ПАВЛОВИЧ" 411 627,66
UAH з ПДВ
411 627,66
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 15:34
Електронний підпис
30 жовтня 2019 15:33
Оновлені документи 2
28 жовтня 2019 15:20
Електронний підпис
28 жовтня 2019 15:19
Оновлені документи
25 жовтня 2019 21:51
Електронний підпис
25 жовтня 2019 21:50
Підписаний_G1019-8530-GL_tender.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2019 20:47
ттх.pdf
27 жовтня 2019 20:47
тендерна пропозиція.pdf
27 жовтня 2019 20:47
ст 17.pdf
27 жовтня 2019 20:47
повноваження.pdf
27 жовтня 2019 20:47
лист згода.pdf
27 жовтня 2019 20:47
договор.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідки.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідка про санкції.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідка про пакування.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідка про зразки.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідка про довкілля.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідка про гарантію.pdf
27 жовтня 2019 20:47
довідка про 5 днів.pdf
27 жовтня 2019 20:47
відповідність по ст16.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ СКАДІ РК

ФОП "САНДУЛ ВІКТОР ПАВЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ СКАДІ РК
#35860136
Переможець 410 640,00
UAH з ПДВ
29 жовтня 2019 11:52

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 жовтня 2019 11:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ СКАДІ РК
#35860136
410 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:49
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 09:45
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:22
договір 85ВТ.pdf укладений
11 листопада 2019 11:22

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 410 640,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 440,00 UAH)