Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з сервісно-технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) MINI (власні кошти)
Очікувана вартість
38 458,33 UAH
UA-2019-10-11-000207-b 11eb7ead483a45659be55ccfa9807bcd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Служба організації та проведення закупівель

+380443096909
+380443096906
+380443096911
+380443096929
+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія "Південно-Західна залізниця" АТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081221
Вебсайт: http://swrailway.gov.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Лисенка, 6
Контактна особа: Служба організації та проведення закупівель
+380443096909,+380443096906,+380443096911,+380443096929,+380443096908
nkv_sergey@sw.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 09:04
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 12:29
Очікувана вартість: 38 458,33 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 384,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з сервісно-технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій (РРО) MINI (власні кошти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надання послуг з сервісно-технічного обслуговування РРО проводяться Замовником протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання акту здачі-приймання наданих послуг з сервісно-технічного обслуговування РРО, що оформляється протягом 3 (трьох) календарних днів від дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг та надання рахунків на оплату, шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Виконавця, але не раніше реєстрації податкової накладної. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 09:04
ТД послуги з то РРО.doc
11 жовтня 2019 11:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 09:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 09:04
ТД послуги з то РРО.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Різниця умов тендерної документації з умовами договору.
Дата подання: 16 жовтня 2019 13:39
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 16:04
1. Добрий день. Умови ТД не співпадають з умовами договору, а саме в тексті договору заначена одна послуга - "Послуги з сервісно-технічного обслуговування касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО)", а в ТД - "Перелік послуг з технічного обслуговування реєстраторів розрахункових операцій на об’єктах виробничого підрозділу Конотопська дирекція залізничних перевезень № п/п Найменування робіт Одиниці виміру Кількість РРО РРО MINI-T400 ME 1 Введення РРО в експлуатацію шт. 1 2 Щорічна перевірка РРО з опломбуванням шт. 14 3 Щомісячне технічне обслуговування РРО шт. 15 4 Відновлення працездатності РРО шт. 5 5 Відновлення працездатності РРО із заміною акумулятора шт. 1 6 Зміна статусу облікового запису у еквайера шт. 1 7 Скасування реєстрації РРО шт. 1 8 Навчання персоналу «Користувача» програмуванню та роботі на РРО шт. 2 9 Опломбування та засоби контролю (2шт.) шт. 10 10 Засіб контролю встановлений на РРО Дод.1 шт. 30". Як це розуміти? 2.В п. 1.1. договору зазначені послуги, які не входять до технічного обслуговуванн РРО, відповідно до чинного законодавства України. а саме - змащування друкуючого механізму РРО, заміна чи заправка картриджа (витратні матеріали забезпечуються Виконавцем); програмування РРО по номенклатурі товару; навчання програмуванню. Ці послуги мають додатково сплачуватися. Чи можливо змінити данний пункт? 3. Додаток 2 Договору. В цьому додатку йде мова про якісь "гідравлічні установки ". Вважаємо, що це треба виправити. 4. чи можливо додати до договору пункт про його розірвання з боку Виконавця, у разі затримки оплати наданих послуг Замовником, більш ніж 2 місяці?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Послуги з сервісно-технічного обслуговування касових апаратів реєстраторів розрахункових операцій (РРО) проводяться згідно чинного законодавства України та інструкції з експлуатації даних апаратів. В тендерній документації вказаний перелік можливих несправностей, з якими може зустрітися Виконавець. Враховувати їх необхідно задля непорозумінь при подальшому наданні послуг, оплата за які буде проводитись згідно акту наданих послуг. Під навчанням, мається на увазі ознайомлення (в разі необхідності), нових робітників з особливостями роботи самого апарату, передачі даних у фіскальну службу тощо.
У п.1 Додатку 2 до Договору, через технічну несправність, виникла помилка у вигляді "гідравлічні установки ", яку, згідно контексту Договору, слід розуміти, як «надання послуг з сервісно-технічного обслуговування РРО»
Додати до Договору пункт про його розірвання з боку Виконавця, у разі затримки оплати наданих послуг Замовником, більш ніж 2 місяці не вважається можливим, згідно п.4 та п. 7 даного Договору.
Ремонт РРО
Дата подання: 17 жовтня 2019 09:26
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 13:42
Яким чином проводити ремонт РРО з заміною комплектуючих, якщо це не передбачено умовами вашого договору.
Відповідь: Ремонт РРО з заміною комплектуючих має проводитись в межах запланованого сервісно-технічного обслуговування РРО (у разі необхідності ремонту). Передбачити можливі ремонти – неможливо, адже проводиться не плановий або інший вид ремонту, а технічне обслуговування.
Ремонт РРО
Дата подання: 18 жовтня 2019 14:47
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 14:09
Чи ознайомлювалися ви зі змістом П О С Т А Н О ВИ КАБІНЕТА МІНІСТРІВ УКРАЇНИ N 601 від 12 травня 2004 р. Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій, а саме з розділами "Технічне обслуговування" та "Гарантійний (післягарантійний) ремонт". Так ТО реєстратора повинне здійснюватися без порушення пломб виробника, якщо інше не передбачено експлуатаційними документами. яким чином ви пропонуєте проводити ремонт РРО з заміною комплектуючих, не порушуючи данну норму. І як бути, якщо ТО зроблено, а РРО через день два вийшов з ладу, наприклад з вини користувача або таке інше.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В Постанові Кабінету Міністрів N 601 від 12 травня 2004 р. «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій» вказано, що технічне обслуговування реєстратора повинне здійснюватися без порушення пломб виробника, якщо інше не передбачено експлуатаційними документами. Також існує пункт 5 у редакції постанови КМУ від 13.06.2018 р. №496. В даному випадку, ТО проводиться згідно «Посібника з експлуатації електроного контрольно - касового апарату МINI-T 400МЕ». В розділі 8 «Технічне обслуговування» вказаний перелік та періодичність проведення ТО, де мова йдеться про виконання робіт які пов’язані з розпломбуванням ЕККА, а також без нього. В даному посібнику також вказано, що під час експлуатації ЕККА потребують технічного обслуговування , яке пов’язане з недопусканням виникнення несправностей, а у разі їх виникнення-поточного ремонту та відновлення працездатності приладу.
Про гарантії після виконання робіт (надання послуг), мова йдеться у Постанові Кабінету Міністрів N 601 від 12 травня 2004 р. «Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій».
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МБП "ДЕЛОТА" 38 428,33
UAH
38 428,33
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ" 38 458,33
UAH
38 458,33
UAH
Документи

Публічні документи

24 жовтня 2019 13:16
Електронний підпис
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2. 5л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2 7 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2 6л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2 4л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2 3 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2 2 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод.5 п.2 1л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Статут 5 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Статут 4л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Статут 3 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Статут 2 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Статут 1л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Протокол директор л 2.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Протокол директор л 1.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Наказ директор.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Лист згода Дод. 6.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Лист відгук Дод. 2 п. 1.2..pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод. 5 тех. опис 1 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод. 5 Тех опис 4 л..pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод. 5 Тех опис 3 л..pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод. 5 Тех опис 2 л.pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод. 3 ст. 17 2 стор..pdf
24 жовтня 2019 13:06
Дод. 3 ст. 17 1 стор..pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 10:48
Електронний підпис
28 жовтня 2019 10:26
п.1.1. Дод. 2.pdf
28 жовтня 2019 10:26
Дод.3.pdf
28 жовтня 2019 10:26
Дод. 7.pdf
28 жовтня 2019 10:26
Дод. 6.pdf
28 жовтня 2019 10:26
Дод. 3.pdf
28 жовтня 2019 10:26
9 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
8 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
7 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
6 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
5 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
4 стор. Дод. 1.pdf
28 жовтня 2019 10:26
4 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
3 стор. дод. 1.pdf
28 жовтня 2019 10:26
3 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
2 стор. Дод. 1.pdf
28 жовтня 2019 10:26
2 ст. статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
2 ст. протокол.pdf
28 жовтня 2019 10:26
1ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
12 ст. статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
11 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
10 ст. Статут.pdf
28 жовтня 2019 10:26
1 стор. Дод.1.pdf
28 жовтня 2019 10:26
1 ст. Протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МБП "ДЕЛОТА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПВЕЛДІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
#35068282
Переможець 38 428,33
UAH
05 листопада 2019 16:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 16:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МБП "ДЕЛОТА"
#35068282
38 428,33
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 15:17
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:42
ДН-5 ТОВ МБП Делота.pdf зміни до договору
28 грудня 2019 12:50
Електронний підпис укладений
21 листопада 2019 13:09
Договір Делота.pdf укладений
21 листопада 2019 10:54

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни умов у зв’язку із продовженням строку дії договору, достатнього для проведення процедури закупівлі на початок наступного року, в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Внесено в п.3.2, 11.1 та додаток 3 договору.
Номер договору про закупівлю: ПЗ/ДН-5-191327/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: ПЗ/ДН-5-191327/НЮ-Д-1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2019 — 31 січня 2020
Сума оплати за договором: 53 799,64
UAH (в тому числі ПДВ 8 966,61 UAH)