«Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху, код 34630000-2 за ДК 021:2015 (колодка гальмівна чавунна)»
Очікувана вартість
165 516,00 UAH
UA-2019-10-11-000193-b fa400becb27645e0ae05df6c4a2c2bd6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ МЕТРОПОЛІТЕН"
Код ЄДРПОУ: 03328913
Вебсайт замовника: http://metro.kiev.ua/
Місцезнаходження замовника: 03056, Україна, Київська обл., Київ, ПРОСПЕКТ ПЕРЕМОГИ, будинок 35
Контактна особа замовника: Роженко Тетяна Валеріївна
+38 044 238-58-13
T.Rozhenko@metro.kiev.ua

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 17:00
Очікувана вартість: 165 516,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 828,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Детальний опис закупівлі зазначено в тендерній документації.
Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
210 шт
Колодка гальмівна чавунна (джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02100, Україна, Київська обл., Київ, Червоноткацька, 1-А, матеріальний склад електродепо «Дарниця»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 34630000-2 — Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Розрахунок за товар здійснюється Замовником після направлення замовлення відповідно до п.5.1 Договору шляхом перерахування попередньої оплати у розмірі 50 % від суми Договору. Аванс 35 Календарні 50
Поставка товару Остаточний розрахунок за товар здійснюється Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів від дати підписання Покупцем видаткової накладної. Пiсляоплата 14 Календарні 50

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 жовтня 2019 08:59
Електронний цифровий підпис
11 жовтня 2019 08:58
ТД.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 1.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 3.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 2.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 4.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 5.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 6.docx
11 жовтня 2019 08:58
Додаток 7.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬЯНС-СЕРВІС" 118 404,00
UAH з ПДВ
118 404,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Дата відміни
28 жовтня 2019 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій

Актуальні тендери

До пошуку