Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Системні блоки
Очікувана вартість
227 974,00 UAH
UA-2019-10-11-000171-b 7803b2a1de614352a00531d766686404
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Осадчук Анастасія

+380432673368 zakup_drzn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Вінницький обласний спеціалізований клінічний диспансер радіаційного захисту населення Вінницької обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01982270
Місцезнаходження: 21018, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Василя Стуса, 11
Контактна особа: Осадчук Анастасія
+380432673368
zakup_drzn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 08:53
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 10:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 13:49
Очікувана вартість: 227 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 139,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


УТОЧНЕННЯ!!! Всі учасники закупівлі повинні вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 штука
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21018, Україна, Вінницька область, Вінниця, В. Стуса, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:03
опис змін.docx
15 жовтня 2019 10:03
тендерна документація зі змінами.docx
15 жовтня 2019 13:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 жовтня 2019 10:03
опис змін.docx
15 жовтня 2019 10:03
тендерна документація зі змінами.docx
11 жовтня 2019 08:53
тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 10:48
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник не буде розглядати аналоги та еквіваленти на базі процесора AMD, так як параметри предмета закупівлі підібрані для сумісності з вимогами програмного забезпечення, яке буде встановлюватись.
Документація
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:36
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 09:05
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за слушне зауваження, буде внесено зміни до тендерної документації.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 15 жовтня 2019 13:14
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:51
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо першого питання - Замовник обрав параметри товару і буде розглядати тільки пропозиції, які будуть відповідати вимогам Замовника.
На рахунок зобов'язання всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, будуть внесені уточнення у закупівлю, так як Замовник теж зацікавлений отримати відповідний товар.
Замовник є не платником ПДВ, тому до уваги братиметься кінцева ціна з урахуванням податків та витрат.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-11-000171-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:17
Умови
Згідно з частиною третьою статті 5 Закону «Про публічні зікупівлі» замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Проте тендерна документація містить наступну вимогу: «Протягом всього гарантійного терміну, у разі такої потреби, вивіз техніки від Покупця на гарантійне обслуговування чи ремонт, а також повернення її Покупцю, має здійснюватися транспортом Постачальника за власний рахунок.
Заявка щодо необхідного сервісного обслуговування Товару подається Постачальнику Покупцем по телефону. Виконання заявки Постачальником повинна здійснюватися протягом ОДНОГО робочого дня, про що учасник надає гарантійний лист»

Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом ОДНОГО робочого, тож ця вимога не є правомірною. Крім того, для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за один робочий день провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту.

Оскільки частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, просимо Замовника переглянути строки виконання заявки сервісного обслуговування в сторону збільшення з моменту отримання заявки від Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 жовтня 2019 09:47
Під вимогою "Виконання заявки Постачальником повинна здійснюватися протягом одного робочого дня, про що учасник надає гарантійний лист.", Замовник має на увазі виїзд протягом одного робочого дня від отримання заявки, ні яким чином це не стосується самого ремонту техніки чи заміни. Замовник вважає що термін в один робочий день цілком реальний для виконаня за умови наявності сервісного центру у м. Вінниця, про що зазначено в технічних умовах.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-000171-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 листопада 2019 14:31
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Звертаємо увагу на недотримання учасником ФОП Зубарик Олександр Васильович вимог Замовника в частині надання документів для переможця, а саме: «Довідка за визначеною законодавством формою, видана відповідним уповноваженим органом про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів). Документ має бути дійсним станом на дату його подання замовнику», даний документ у 5денний термін надано не було ФОП Зубарик Олександр Васильович
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП Зубарик Олександр Васильович та дискваліфікувати пропозицію ФОП Зубарик Олександр Васильович як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2019 17:03
Добрий день шановний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА». Відповідає на Ваше прохання щодо дискваліфікації пропозиції учасника-переможця торгів ФОП Зубарик О.В. від 7 листопада 2019 року. У час н клас ФОП Зубарик О.В. було надано лист-пояснення щодо надання довідки про відсутність заборгованності з податків і зборів на 1 день пізніше у зв'язку з запізнілою видачею такої довідки з уповноваженого органу її видачі - Вінницької ОДПІ. Сама довідка додана до пропозиції учасника ФОП Зубарик О.В. Вважаємо, недостатньою причиною для дискваліфікації учасника-переможця по причині, що від нього не залежала. Знаємо, що Вінницька ОДПІ зараз сильно завантажена видачею подібних довідок для учасників торгів.
Номер вимоги: UA-2019-10-11-000171-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 07 листопада 2019 14:53
Дискваліфікація
Шановний Замовник! Просимо звернути увагу на ряд не відповідностей у тендерній пропозиції ФОП Зубарик Олександр Васильович, а саме:
1) Цінова пропозиція ФОП Зубарик Олександр Васильович не містить торгівельну назву безпосерньо системного блоку який він планує поставляти, так як у складі своєї пропозиції він надає технічний паспорт на комп’ютера Интеллект, а декларації та сертифікати на ПК EXPERT;
2) Відповдіно до технічного паспорту Учасником планується постачання ПК Інтелект тоді в складі пропозиції відсутні документи, які підтверджують якість і відповідність продукції:
- оригінал чи копію, завірену учасником, сертифікату відповідності або свідоцтва про визнання Системи сертифікації УкрСЕПРО на бланку Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або оригінал чи копію, завірену учасником, сертифікату відповідності виданого іншим органом із сертифікації акредитованим Національним Агентством Акредитації України Міністерства економічного розвитку і торгівлі України;
- або для продукції, яка підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати оригінал або копію, завірену учасником, декларації про відповідність, складену відповідно до вимог технічних регламентів;
- або для продукції, яка не підлягає оцінці відповідності вимогам технічних регламентів надати підтверджуючий лист, виданий органом з оцінки відповідності (органу сертифікації) та оригінал декларації постачальника про відповідність, яка складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IES 17050-1:2006.
Згідно Технічного паспорту ФОП Зубарик Олександр Васильович називає себе виробником: «Виробник -ФОП Зубарик О.В. забезпечує належну роботу системного блоку персонального комп'ютера протягом гарантійного строку за умови використання згідно з цільовим призначенням та втримання умов (вимог, правил, норм), встановлених виробником в експлуатаційній документації.» жодних документів на підтвердження статусу виробника ФОП Зубарик Олександр Васильович – не надав!

3) Якщо ж учасник ФОП Зубарик Олександр Васильович планує надати у складі пропозиції все ж ПК «EXPERT» виробником яких є ТОВ «ДІСІ ЛІНК» на імя якого видані сертифікати, декларації відповідності, що містяться в тендерній пропозиції ФОП Зубарик Олександр Васильович то він повинен був надати :
«Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію листа-підтвердження власника (власників) ТУ (ТЗ) про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником» та «Якщо учасник не є виробником продукції надати скановані копії документів, завірені учасником, які підтверджують стосунки із виробником»!! Вищезазначені документи від виробника не надані!
4) ФОП Зубарик Олександр Васильович не надав у складі пропозиції: Копії нормативних документів, відповідно до яких виготовляється (відповідає) продукція (ДСТУ, ГОСТ, інше).
Просимо переглянути рішення щодо визначення переможцем ФОП Зубарик Олександр Васильович та дискваліфікувати пропозицію ФОП Зубарик Олександр Васильович як таку, що не відповідає вимогам Замовника по ч.1 ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 листопада 2019 17:13
Добрий день шановний учасник Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА». Відповідаємо Вам на Ваше прохання звернути увагу на ряд не відповідностей у тендерній пропозиції ФОП Зубарик Олександр Васильович. 1. В п. 1 пп. 4.1 Загальних положень Тендерної документації (ТД) Замовником вказаний предмет закупівлі відповідно до ДК 021:2015. Предмето закупівлі є як окремі складові системного блоку так системний блок зібраний, що має торгівельну назву. Задля недискримінації учасників торгів і залучення якомога більше учасників, Замовник закуповує системні блоки як зібрані з окремих складових компонентів, так і системні блоки певного виробника, що має торгівельну назву. Тому по п.1 Вашого прохання - Ваші зауваження безпідставні, так як ФОП Зубарик О.В. є професійним збирачем комп'ютерних систем. Учасник ФОП Зубарик О.В. надано документи підтверджуючі досвід виконання подібних договорів. Зокрема, є позитивні листи відгуки від державних установ, що працювали з даним учасником. Є позитивні рекомендації щодо гарантійного і постгарантійного обслуговування техніки даним учасником. Надання учасником паспорту ПК власного складання, сертифікатів якості і декларацій відповідності на складові комплектуючі системних блоків, вважаємо недостатньою причиною дискваліфікації пропозиції, що є значно меньшою Вашої. Досягається значна економія державних коштів. Замовник хоче якомога швидше реалізувати державний бюджет, закупити обладнання, встановити його і запустити в роботу. ФОП Зубарик О.В. має партнерські відносини з срібним партнером компанії Майкрософт в Україні, ТОВ "Софтіко", надав авторизаційний лист про поставку ліцензійного програмного забезпечення. Замовник залишає свій намір укласти договір з учасником-переможцем в силі. Дякуємо Вам, що прийняли участь у наших торгах і чекаємо Вас на майбутніх закупівлях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 14:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович 166 855,00
UAH з ПДВ
166 855,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 176 687,46
UAH з ПДВ
176 687,46
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2019 14:37
Електронний підпис
05 листопада 2019 12:14
Dovidka_19304431160620212427.pdf
30 жовтня 2019 14:18
Електронний підпис
28 жовтня 2019 19:24
Електронний підпис
28 жовтня 2019 19:23
Техпаспорт ПК.pdf
28 жовтня 2019 19:23
Проект Договору.pdf
28 жовтня 2019 19:23
Паспорт-код З.О..pdf
28 жовтня 2019 19:23
Комплектуючі.rar
28 жовтня 2019 19:23
Гарантійний лист З.О..pdf
28 жовтня 2019 19:23
Витяг з ЄДР З.О. 13.09.2019.pdf

Публічні документи

28 жовтня 2019 13:46
Електронний підпис
28 жовтня 2019 13:45
Довідка щодо санкцій.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зубарик Олександр Васильович

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 11:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зубарик Олександр Васильович
#3116106795
166 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2020 09:47
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 11:17
договір 3110_275.docx укладений
11 листопада 2019 11:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 166 855,00
UAH