Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Очікувана вартість
10 685,01 UAH
UA-2019-10-11-000141-a d7a1a59182814930ad106b911da92d02
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Туранська Людмила Олександрівна

+380487500190 Luneva@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Одеська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998526
Місцезнаходження: 65025, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Контактна особа: Туранська Людмила Олександрівна
+380487500190
Luneva@i.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 10:39
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 10:44
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 10:44
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 14:40
Очікувана вартість: 10 685,01 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Повний позачерговий технічний огляд пасажирського ліфту; Експертне обстеження та повний позачерговий технічний огляд лікарняних ліфтів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
Повний позачерговий технічний огляд пасажирського ліфту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
2 шт
Експертне обстеження та повний позачерговий технічний огляд лікарняних ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65025, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Академіка Заболотного, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником наданих послуг, на підставі ст. 49 Бюджетного кодексу України, згідно рахунк(у)ів та актів виконаних робіт наданих послуг, на умовах відстрочки платежу до 30 банківських днів з дня отримання Замовником належним чином оформлених документів (накладних, рахунків, актів тощо). У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за послуги здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування: кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 жовтня 2019 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 жовтня 2019 10:40
Проект Договору про надання послуг.doc
11 жовтня 2019 10:40
1- Кваліфікаційні та технічні вимоги(новое).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва
Дата подання: 16 жовтня 2019 10:12
Доброго дня! У п.5 "Документації для проведення закупівлі..." зазначається, що "Строк поставки (надання послуги) предмету закупівлі поставка (надання послуги) здійснюється у 2019 році, в термін дії договору, протягом 3 (трьох) днів від дати отримання Постачальником заявки Покупця", але у проекті договору у розділі 6, п.6.2. зазначено, що "Виконавець зобов'язаний надати Замовнику послуги якісно та вчасно, а саме строк надання Послуг - на протязі 1-го місяця після отримання Виконавцем заявки Замовника". Просимо уточнити, який саме строк вважати правильним.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 16 жовтня 2019 16:43
Коментар щодо відміни: У зв'язку з технічною неможливістю надати відповідь на загальне запитання щодо оголошення.
Документи:
16 жовтня 2019 16:43
Інформація про скасування закупівлі