Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 22450000-9 – Друкована продукція з елементами захисту (листок непрацездатності)
Очікувана вартість
1 867 958,40 UAH
UA-2019-10-10-003604-b ● e33a6d5c27a2408eb196f037577f3fbc
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00012925 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Валерій Бондар +380442000847 valeriybondar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 18:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 жовтня 2019 20:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 жовтня 2019 20:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 11:59 |
Очікувана вартість: | 1 867 958,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 339,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22450000-9: Друкована продукція з елементами захисту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3891580 одиниця
Листок непрацездатності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 грудня 2019
ДК 021:2015: 22450000-9 — Друкована продукція з елементами захисту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється протягом семи робочих днів після поставки Товару на склад Отримувачів, на підставі Акту про поставку (передачу) Товару та виконання умов Договору (Додаток 3). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 жовтня 2019 16:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 жовтня 2019 16:45 |
perelik_zmin.doc | |
17 жовтня 2019 16:45 |
ТД_бланки зміни.doc | |
10 жовтня 2019 18:40 |
Проект Договору.docx |
17 жовтня 2019 16:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 жовтня 2019 16:45 |
perelik_zmin.doc
|
|||
17 жовтня 2019 16:45 |
ТД_бланки зміни.doc
|
|||
10 жовтня 2019 18:40 |
Проект Договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-10-003604-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДП Поліграфічний комбінат Зоря, Код ЄДРПОУ:32068913
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:21
Вимога щодо кінцевого строку поставки продукції
Дата проведення електронного аукціону – 28 жовтня 2019 року.
Згідно ст. 28. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Згідно ст. 32. Закону - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, мінімально можливий термін укладання договору з переможцем торгів – 15 листопада 2019 року. Кінцевий строк поставки вказаний в оголошенні та тендерній документації – 30 листопада. Хочемо зазначити, що виготовити папір, витримати технологію його виробництва, віддрукувати заявлену кількість бланків в термін 15 календарних днів не здатен ні один виробник. Більш того, Додаток 3 Тендерної документації передбачає Орієнтовний перелік отримувачів у розрізі адміністративно – територіальних одиниць, що потребує додаткових термінів на доставку продукції в регіони. Крім того, проектом договору у складі тендерної документації передбачений значний обсяг штрафних санкцій для Постачальника, і несвоєчасне виконання ним своїх договірних зобов’язань призведе до негативних економічних наслідків та додаткових витрат.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в тендерну документацію та вказати кінцевий строк поставки – до 20 грудня 2019 року.
Розгорнути
Згорнути
Згідно ст. 28. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Строк розгляду тендерної пропозиції може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів.
Згідно ст. 32. Закону - Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, мінімально можливий термін укладання договору з переможцем торгів – 15 листопада 2019 року. Кінцевий строк поставки вказаний в оголошенні та тендерній документації – 30 листопада. Хочемо зазначити, що виготовити папір, витримати технологію його виробництва, віддрукувати заявлену кількість бланків в термін 15 календарних днів не здатен ні один виробник. Більш того, Додаток 3 Тендерної документації передбачає Орієнтовний перелік отримувачів у розрізі адміністративно – територіальних одиниць, що потребує додаткових термінів на доставку продукції в регіони. Крім того, проектом договору у складі тендерної документації передбачений значний обсяг штрафних санкцій для Постачальника, і несвоєчасне виконання ним своїх договірних зобов’язань призведе до негативних економічних наслідків та додаткових витрат.
На підставі вищевикладеного, просимо внести зміни в тендерну документацію та вказати кінцевий строк поставки – до 20 грудня 2019 року.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 жовтня 2019 16:43
За результатами звернення внесено відповідні зміни до Тендерної документації.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ДП Поліграфічний комбінат Зоря #32068913 |
Переможець |
1 844 608,92
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 17:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2019 19:28
|
Дод угода 1.pdf | зміни до договору |
19 листопада 2019 17:34
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2019 17:31
|
Договір №93.pdf | укладений |
18 листопада 2019 17:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Додаток 1 та Додаток 2 до Договору №93 викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 93 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |