Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель Київського міського пологового будинку № 3 на вул. Василя Кучера, 7 у Святошинському районі»
Очікувана вартість
27 867 291,56 UAH
UA-2019-10-10-003560-b 0abcf049216a49d08d112224a558a55c
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Олександр Валерійович

380442340250 inzhcentr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Інженерний центр" виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 33239981
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, вул. Івана Франка, 12а літ. Б
Контактна особа: Сидоренко Олександр Валерійович
380442340250
inzhcentr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
19.11.2018 було оголошено відкриті торги на закупівлю будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель Київського міського пологового будинку № 3 на вул. Василя Кучера, 7 у Святошинському районі» (UA-2018-11-19-001488-b).
З переможцем процедури Товариством з обмеженою відповідальністю «ПЛУТОН-С» (Надалі – ТОВ «ПЛУТОН-С»), був укладений Договір Підряду № 172/18 – 325 від 19.12.2018 на суму 146 000 000,00 грн. з ПДВ.
Строк дії договору до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому випадку до повного виконання зобов’язань Сторін за цим Договором.
За результатами коригування проєктної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель Київського міського пологового будинку № 3 на вул. Василя Кучера, 7 у Святошинському районі» отримано позитивний експертний звіт №00-1000-19/КД від 30.09.2019
Відповідно до скоригованої проєктної документації передбачено виконання додаткових обсягів робіт, що не були передбачені раніше затвердженою проєктною документацією, а саме:
- Приведено у відповідність об’єми по улаштуванню зовнішніх укосів фасадів – 1323 м2;
- В обсягах робіт по демонтажу віконних блоків не були враховані металопластикові віконні блоки з пластиковими підвіконними дошками;
- Відгориговано обсяги улаштування внутрішніх укосів з урахуванням значних відхилень від створів віконних прорізів як по горизонталі так і по вертикалі;
- Враховано обсяги в частині заміни існуючих конструкцій тамбуру головного входу у осях 22-28 по вісі «А» та приміщенні вестибюлю у вісях 22-27 і А-Е на алюмінієві з розсувними автоматичними дверима. Враховано встановлення вхідної групи з підсиленого профілю;
- Враховано виконання загально будівельних робіт у тамбурі
- Враховано влаштування кронштейнів для кондиціонерів та влаштування екранів для них – 150 шт.;
- Враховано загально будівельні роботи з влаштування входу №10 з влаштуванням композитних панелей на козирку входу;
- Враховано демонтаж та монтаж приямків №1, 2, 3, 5 їх накриття козирками з полікарбонату;
- Враховано загально будівельні роботи з влаштування входу №2 та 10;
- Враховано загально будівельні роботи входу № 1, з облицюванням гранітними плитами, утепленням покрівлі козирка, навішуванням водостічної системи
- Враховано улаштування огорожі з нержавіючої труби з одним поручнем 24 м.п.;
- Відкориговане влаштування вікон з застосуванням паро-гідроізоляційної стрічки, враховано влаштування вікон з розширюючим профілем;
- Враховано відновлювальні роботи в приміщеннях після влаштування вікон та підвіконних дощок
Враховуючи, що додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором, укладеним з ТОВ «ПЛУТОН-С», тому, доцільно в якості виконавця додаткових робіт, обрати саме ТОВ «ПЛУТОН-С», що дозволить:
- Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт);
- Дотриматись якості виконаних робіт в цілому;
- Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт.
Враховуючи вищезазначене, є правові підстави для застосування переговорної процедури закупівлі додаткових робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель Київського міського пологового будинку № 3 на вул. Василя Кучера, 7 у Святошинському районі» з ТОВ «ПЛУТОН-С» у відповідності до пункту 6 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі», тобто у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 11 жовтня 2019 13:39
Оскарження наміру укласти договір: 22 жовтня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Закупівля додаткових будівельних робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт будівель Київського міського пологового будинку № 3 на вул. Василя Кучера, 7 у Святошинському районі»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, місто Київ, Київ, вул. Василя Кучера, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Аванс 15 Банківські 30
Виконання робіт Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

10 жовтня 2019 18:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженною відповідальністю "Плутон-С"
#38150175
Переможець 27 867 291,56
UAH з ПДВ
11 жовтня 2019 13:39

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 жовтня 2019 13:39

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженною відповідальністю "Плутон-С"
#38150175
27 867 291,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 14:25
ДУ 2 до ДОГ.172_19-321.pdf зміни до договору
24 грудня 2019 14:24
Електронний підпис зміни до договору
18 листопада 2019 15:03
ДУ №1 від 15.11.2019.pdf зміни до договору
18 листопада 2019 15:02
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 09:56
Лок.коштор.2-1-5_2-1-7.pdf укладений
05 листопада 2019 09:52
Лок.коштор.2-1-9_Підсумкова відом..pdf укладений
05 листопада 2019 09:52
Договір додаткові БМР 172_19-321 від 04.11.2019.pdf укладений
05 листопада 2019 09:51
Договір додаткові БМР 172_19-321 від 04.11.2019.pdf укладений
05 листопада 2019 09:50
Key-6.dat укладений
05 листопада 2019 09:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
18 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: №172/19-321
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зменшення обсягів закупівлі (додаткових будівельних робіт)
Номер договору про закупівлю: №172/19-321
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 828 530,80
UAH (в тому числі ПДВ 2 471 421,80 UAH)