Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання технічного нагляду по об’єкту: "Реконструкція системи каналізації центральної частини та очисних споруд каналізації в смт. Славгород Синельниківського району Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
134 997,72 UAH
UA-2019-10-10-003462-b b07840bd2c98408e98dc59f53ef85fb3
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Владислав Грива

+380567428217 tender_jkh@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 38598277
Місцезнаходження: 49004, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2
Контактна особа: Владислав Грива
+380567428217
tender_jkh@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


(Джерело фінансування - місцевий бюджет)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виконання технічного нагляду по об’єкту: "Реконструкція системи каналізації центральної частини та очисних споруд каналізації в смт. Славгород Синельниківського району Дніпропетровської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52500, Україна, Дніпропетровська область, Синельниківський район, смт Славгород
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 жовтня 2019  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71240000-2 — Архітектурні, інженерні та планувальні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунок за виконані Роботи здійснюється на підставі підписаних Сторонами актів виконаних робіт, протягом 10 (десяти) днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок виконавця по мірі надходження бюджетних коштів, призначених на оплату робіт за даним договором на розрахункові рахунки замовника. Джерело фінансування - місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

10 жовтня 2019 18:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУД-ТЕХНАГЛЯД"
#43085962
Переможець 134 997,72
UAH
10 жовтня 2019 18:03

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 15:47
д.у.3.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 15:46
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 17:49
д.у.2.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 17:47
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2019 16:57
д.у.1.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 16:57
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 18:04
118.pdf укладений
10 жовтня 2019 18:04

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Змінено умови п. 2.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: дод. угода №1 до Договору № 118 від 09.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.2.1,8.1 Договору
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 2 до договору №118 від 09.10.2019
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесено зміни до п.2.1 договору
Номер договору про закупівлю: 118
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML