Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

папір офісний А4
Очікувана вартість
199 962,00 UAH
UA-2019-10-10-003460-b dd4c9eb8016c4362a6139070de7960d2
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Никитенко

+380442851902 nykytenko@ki.court.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в місті Києві
Код ЄДРПОУ: 26268059
Вебсайт: http://court.gov.ua/tu11/
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м. Київ, Печерський район, вул. Копиленка, буд. 6
Контактна особа: Наталія Никитенко
+380442851902
nykytenko@ki.court.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Довідка №647 від 16.09.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2100 пачка
папір офісний А4 (Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01133, Україна, Київ, м. Київ, бул. Лесі Українки, 26 (місцеві загальні суди м. Києва)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться Покупцем шляхом безготівкового перерахування грошових коштів відповідно до ціни отриманого Товару протягом 3 (трьох) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

10 жовтня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАНЦТОВАРИ-ФПК"
#40047950
Переможець 199 962,00
UAH з ПДВ
10 жовтня 2019 17:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 жовтня 2019 17:59
Підписаний договір № 313-19 від 10.10.2019.pdf укладений
10 жовтня 2019 17:58