Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

31440000-2 Акумуляторні батареї
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2019-10-10-003455-b d3daf35642054eeb801c080eb846b5be
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Бакалець Людмила Володимирівна

380445202834 tender49840@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Музей історії міста Києва
Код ЄДРПОУ: 05534195
Вебсайт: http://kyivhistorymuseum.org
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 2
Контактна особа: Бакалець Людмила Володимирівна
380445202834
tender49840@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 11 жовтня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 18:00
Очікувана вартість: 7 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31440000-2: Акумуляторні батареї


відповідно до технічної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
61 штуки
Акумулятори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто Київ, Київ, вул Богдана Хмельницького 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 31440000-2 — Акумуляторні батареї

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:29
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має бути платником ПДВ. В ціновій пропозиції має бути чітко вказана торгова марка. Зміна виробників не допускається.
Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 15:28
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник має право внести зміни або відкликати свою тендерну пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпечення тендерної пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання тендерної пропозиції враховуються в разі, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання тендерних пропозицій.
Ніякі документи подані після закінчення аукціону не розглядатимуться. Після виявлення, електронною системою, переможця аукціону, тендерний комітет розглядатиме тендерні пропозиції Учасників на відповідність вимогам тендерної документації у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 жовтня 2019 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ 7 443,00
UAH з ПДВ
7 443,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:38
технична.pdf
16 жовтня 2019 09:20
ДОВІДКА ЗГІДНО ІЗ СТ.17.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Сканировать1 — копия.PDF
16 жовтня 2019 09:20
Гарантія ЯКОСТІ.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Гарантія на документи.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Vipiska2.PDF
16 жовтня 2019 09:20
Vipiska.PDF
16 жовтня 2019 09:20
Pasport 2ST.PDF
16 жовтня 2019 09:20
Довідка-про досвід.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Vityag.PDF
16 жовтня 2019 09:20
ID KOD.PDF
16 жовтня 2019 09:20
Pasport 1ST.PDF
16 жовтня 2019 09:20
ДОВІДКА документи.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Витяг розширений.pdf
16 жовтня 2019 09:20
Dovidka SCHET.PDF
16 жовтня 2019 09:20
Pasport 12-13ST.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПОДУШКІН ЛЕОНІД ВІКТОРОВИЧ
#3212502058
Відхилено 7 443,00
UAH з ПДВ
17 жовтня 2019 10:00

Документи

17 жовтня 2019 10:00
відхилення 29.pdf

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій