Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 32320000-2 – Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (мультимедійне та телевізійне обладнання)
Очікувана вартість
296 817,00 UAH
UA-2019-10-10-003244-b afa79ed163894053a3638f4cb7f3b513
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Іванишина

+380617086970 tender_uon1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37573094
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 39-Б
Контактна особа: Олена Олександрівна Іванишина
+380617086970
tender_uon1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 16:47
Звернення за роз’ясненнями: до 19 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 30 жовтня 2019 12:33
Очікувана вартість: 296 817,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 484,09 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
19 штука
мультимедійне та телевізійне обладнання (кошти місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, навчальні заклади м. Запоріжжя
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 жовтня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:56
Додаток_2 проект договору.docx
21 жовтня 2019 11:56
ЗМІНИ_21.10.2019.docx
21 жовтня 2019 11:56
1-ТД_мультимедійне обладнання.docx
10 жовтня 2019 16:47
Додаток_3_лист-згода.docx
10 жовтня 2019 16:47
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx
21 жовтня 2019 11:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 жовтня 2019 11:56
Додаток_2 проект договору.docx
10 жовтня 2019 16:47
Додаток_2 проект договору.docx
21 жовтня 2019 11:56
ЗМІНИ_21.10.2019.docx
21 жовтня 2019 11:56
1-ТД_мультимедійне обладнання.docx
10 жовтня 2019 16:47
1-ТД_мультимедійне обладнання.docx
10 жовтня 2019 16:47
Додаток_3_лист-згода.docx
10 жовтня 2019 16:47
Додаток_1_кваліфікаційні вимоги.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:35
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 12:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації та ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі якщо матеріали та комплектуючи зазначені у технічному завданні з посиланням на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник, в такому випадку, може запропонувати еквівалент матеріалів та комплектуючих, що мають таке посилання. Крім того відповідно до пп. 2 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовником вимагається надання заповненої у повному обсязі та завіреної підписом уповноваженої особи Учасника Таблиці із зазначенням конкретної моделі ноутбука…. . Приймати участь у закупівлі можуть будь-які зацікавлені особи – Учасники, незалежно від того на якій системі оподаткування знаходиться такі учасники. Відповідно до ч. 1 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до ч. 4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» після оцінки пропозицій Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку Учасників, починаючи з Учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною
Поставка товару
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:47
Дата відповіді: 17 жовтня 2019 12:20
Поставка товару по усіх адресах змовника повинна здійснитися в одинь день, чи у різні дні?
Відповідь: Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та умов тендерної документації постачання товару здійснюється протягом листопаду поточного року. Постачальник повинен виконати обов’язки з постачання всього обсягу товару не пізніше 30.11.2019 року.
Дискримінаційні умови
Дата подання: 16 жовтня 2019 11:16
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 11:49
Шановний замовник в тендерній документації до закупівлі в п 6. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначено такі параметри Інтерактивної дошки: Діагональ активної поверхні: не менше 195 см, але не більше 197 см Ширина дошки:більше 165 см Висота дошки: менше 132 см Ширина активної поверхні: не більше або 156,6 см Висота активної поверхні: менше або 117,5 см Товщина дошки: менш ніж 5,1 см Товщина дошки з лотком: менш ніж 15,5 см Дані умови, а саме фрази “не менше”, “не більше” є не правомірними, та вказують на те, що Замовник нехтуєте принципами добросовісної конкуренції серед Учасників та запроваджує корупційні дії та зловживання. Замовник підготував та застосовує дискримінаційні вимоги в тендерній документації, що є прямим порушенням ст. 3 Закону Украхни “Про публічні закупівлі” - Принципи зійснення закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальне економія та ефективність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; - не дискримінація учасників; - об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; - зопобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вище викладене, з огляду на те, що окремі умови, що встановлені в документації з конкурсних торгів не відповідають вимогам Законодавства з питань здійснення публічних закупівель, а також створив дискримінаційні умови для потенційних учасників, які мають бажання та можливість прийняти участь в вказаній процедурі вимагаємо внести зміни в тендерну документацію, а саме прибрати фрази “не менше”, “не більше”. У випадку незадоволення нашої вимоги, залишаємо за собою право подати скаргу до органу оскарження у відповідності до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник у тендерній документації зазначає - інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Учасник не доводить неможливість постачання товару, з наведеними у тендерній документації технічними параметрами, а також - чим саме обмежується коло потенційних учасників процедури закупівлі. Висновок щодо дискримінаційних вимог технічного завдання тендерної документації є необґрунтованим та безпідставним, у зв’язку з чим вимога про внесення змін до технічних характеристик Інтерактивної дошки не може бути задоволена
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-003244-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БІ-ПРО.ЮА", Код ЄДРПОУ:43080587
Дата подання: 04 листопада 2019 12:17
Неправомірне відхилення
Шановний замовник.
Наша компанія не погоджується з рішенням тендерного комітету з Протоколом відхилення № 110-р/1 від 04.11.2019.
Нами було надано лист роз'яснення №29102019/16 від 29.10.2019 р. що товари, що є предметом закупівлі обов'язковій сертифікації на території України не підлягають.У разі якщо Вам не підходить таке роз'яснення, то звертаємо Вашу Увагу, що жоден з учасників всупереч пп. 3 п. 6 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції відсутні документи, що підтверджують якість товару згідно з чинним законодавством України на запропонований товар, а саме: у ПП "Лібра-Лайн"- Екран Atria TR-NTSC-100D, Екран Logan PRTC4. У ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" - Екран Logan PRT2, Колонки Sven SPS-615, Екран Elite Screens T100UWH. На всі вищеперелічені товару відсутні документи, що підтверджують якість товару згідно з чинним законодавством України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 10:10
Відповідно до ч. 3 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) передбачається, що у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Вимога про усунення порушень UA-2019-10-02-002085-b не містить вимог передбачених ч. 3 ст. 30 Закону.
Абзац 2 ч. 1 ст. 32 Закону передбачає, що учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а Замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Однак, Учасник в даному випадку звертається не зі зверненням, а з вимогою відмінити процедуру закупівлі.
Згідно з ч. 1 ст. 23 Закону, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Строк подання тендерних пропозицій закінчився 29.10.2019 року о 16 год. 00 хв.
Строк на звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі закінчився 19.10.2019 року о 17 год. 00 хв.
Згідно з ст. 19 Конституції України, органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що вимога не містить будь-яких вимог та подана не у спосіб передбачений Законом, а отже така вимога не підлягає розгляду

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 жовтня 2019 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 270 000,00
UAH з ПДВ
270 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Лібра-Лайн" 272 478,00
UAH з ПДВ
272 478,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ" 291 154,80
UAH з ПДВ
291 154,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 жовтня 2019 15:43
Електронний підпис
29 жовтня 2019 15:41
Технічна частина.zip
29 жовтня 2019 15:41
Інші документи.zip

Публічні документи

06 листопада 2019 10:17
Електронний підпис
06 листопада 2019 10:15
Документи переможця.pdf
23 жовтня 2019 12:17
Електронний підпис
23 жовтня 2019 12:17
Технічна частина.zip
23 жовтня 2019 12:17
Інші документи.zip

Публічні документи

25 жовтня 2019 19:03
Електронний підпис
25 жовтня 2019 19:02
Технічна частина.rar
25 жовтня 2019 19:02
Інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

ПП "Лібра-Лайн"

ТОВ "СМІТ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Відхилено 270 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 10:26
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
Переможець 272 478,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 18:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2019 18:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Лібра-Лайн"
#30293779
272 478,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 16:34
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 14:40
3232_4.pdf укладений
26 листопада 2019 14:39

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 272 478,00
UAH (в тому числі ПДВ 45 413,00 UAH)