Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери, сервер
Очікувана вартість
1 345 000,00 UAH
UA-2019-10-10-003082-b 75346aa1761e445b85eb13dc06fc881b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Ямпольська

+380502851950 slav_zdrav@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНИЙ ЦЕНТР МЕДИЧНОЇ СТАТИСТИКИ ТА БУХГАЛТЕРСЬКОГО ОБЛІКУ М.СЛОВ'ЯНСЬКА"
Код ЄДРПОУ: 26287878
Місцезнаходження: 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, вул. Шевченка, буд. 38
Контактна особа: Олена Ямпольська
+380502851950
slav_zdrav@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 24 жовтня 2019 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2019 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2019 13:48
Очікувана вартість: 1 345 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 725,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевих бюджетів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
55 штука
персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Шевченка, буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 штука
сервер (Джерело фінансування закупівлі. Кошти місцевих бюджетів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84122, Україна, Донецька область, м. Слов’янськ, вул. Шевченка, буд. 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар /партію товару/ здійснюються на підставі Бюджетного кодексу України на умовах відстрочки платежу на протязі 30 днів з моменту прийняття товару /партії товару/. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:27
ТД_ПК, сервер (нова редакція).doc
24 жовтня 2019 15:27
Лист зі змінами ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
ТД_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 5_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 4_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 3_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 2_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 1_ПК, сервер.doc
24 жовтня 2019 15:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2019 15:27
ТД_ПК, сервер (нова редакція).doc
24 жовтня 2019 15:27
Лист зі змінами ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
ТД_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 5_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 4_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 3_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 2_ПК, сервер.doc
10 жовтня 2019 16:19
Додаток 1_ПК, сервер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Питання про погодження предмету закупівлі відповідно до Національної програми інформатизації
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:35
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 15:13
Шановний Замовник! Згідно з абз. 4 ст. 2 Закону України «Про Національну програму інформатизації» програми та проекти (або їх частини), які спрямовані на створення, розвиток та інтеграцію інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій чи передбачають придбання засобів інформатизації з метою забезпечення функціонування державних органів, органів місцевого самоврядування, установ, організацій, що утримуються за рахунок бюджетних коштів, виконуються як складові частини Національної програми інформатизації, якщо інше не передбачено законодавством. Відповідно до абз. 5 ст. 26 Закону України «Про Національну програму інформатизації» державні органи та органи місцевого самоврядування, установи та організації, які утримуються за рахунок бюджетних коштів, подають Генеральному державному замовнику інформацію про створення, розвиток та інтеграцію, незалежно від джерел фінансування, інформаційних систем, мереж, ресурсів та інформаційних технологій, що забезпечують функціонування цих органів, установ, організацій, за винятком інформації, пов'язаної з національною безпекою та обороною держави. Згідно з п. 13 Постанови Кабінету Міністрів України №1352 від 31.08.1998 «Про затвердження Положення про формування та виконання Національної програми інформатизації» під час виконання завдань (проектів) Національної програми інформатизації державні замовники беруть бюджетні зобов’язання та здійснюють платежі за такими завданнями (проектами) після їх погодження з Генеральним державним замовником у разі, коли їх вартість дорівнює або перевищує 100 тис. гривень. Відповідно до п. 10 Постанови Кабінету Міністрів України №1048 від 25.07.2002 р. «Про затвердження Порядку проведення експертизи Національної програми інформатизації та окремих її завдань (проектів) про результати розгляду поданих документів Генеральний державний замовник Програми інформує протягом не більш як 45 календарних днів державного замовника проекту інформатизації З метою уникнення подальших непорозумінь стосовно можливої затримки, у підписанні договору просимо вказати вихідний номер та дату листа з яким Ви як Замовник звертались до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі, а також вихідний номер та дату листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі. Посилання щодо інформації з погодження програми надаємо: https://www.e.gov.ua/ua/projects/nacionalna-programa-informatizaciyi/pogodzhennya-npi?v=5d6f783592a16
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вихідний номер та дата листа яким Замовник звернувся до Державного агентства з питань електронного урядування для погодження предмету закупівлі - від 30.09.2019р. №210/с, вихідний номер та дата листа Державного агентства з питань електронного урядування України, яким погоджено або непогоджено предмет закупівлі на даний момент ще відсутній.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2019 14:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ" 1 107 225,00
UAH з ПДВ
1 107 225,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович 1 300 002,25
UAH з ПДВ
1 300 002,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2019 11:16
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:16
Довідка МВС.rar
04 листопада 2019 15:41
Електронний підпис
02 листопада 2019 17:10
Електронний підпис
02 листопада 2019 17:08
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
02 листопада 2019 17:08
Підписаний_Licenz.pdf
02 листопада 2019 17:08
Підписаний_G1019-8458-GL_zminy 1.pdf
02 листопада 2019 17:08
Підписаний_G1019-8458-GL_tender.pdf
02 листопада 2019 17:08
Лицензия.pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (12).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (11).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (10).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (9).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (8).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (7).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (6).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (5).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (4).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (3).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (2).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи сервер Dell 530 (1).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи монітор Philips (2).pdf
02 листопада 2019 17:08
Документи монітор Philips (1).pdf
02 листопада 2019 17:08
SPT_SPR.pdf
02 листопада 2019 17:08
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf

Публічні документи

01 листопада 2019 18:44
Електронний підпис
01 листопада 2019 18:38
кваліфікаційні.pdf
01 листопада 2019 18:38
договір.pdf
01 листопада 2019 18:38
техничні.pdf
01 листопада 2019 18:38
сервер.pdf
01 листопада 2019 18:38
цінова.pdf
01 листопада 2019 18:38
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
01 листопада 2019 18:38
Підписаний_ЗМІНИ GarLIST 1019-8318.pdf
01 листопада 2019 18:38
Dovir_Mirgorodsky_4334-K-O-verified.pdf
01 листопада 2019 18:38
Підписаний_Гарантія_G1019-8318.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ"

Фізична особа - підприємець Христюк Олександр Вікторович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ"
#3058801371
Переможець 1 107 225,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2019 17:04
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ" #3058801371

№ рішення у справі

70/78-р/к

Дата рішення у справі

17.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2019 17:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАСЛАКОВ ГНАТ ПАВЛОВИЧ"
#3058801371
1 107 225,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
29 листопада 2019 10:45
Договір про закупівлю сервер.pdf укладений
29 листопада 2019 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 107 225,00
UAH