Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
3 030 000,00 UAH
UA-2019-10-10-003047-b cde205b0d31c4b35b1bcb557d251f2ec
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Свереняк Олександр Тарасович

+380314326147 rayvo.vinogradiv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143301
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., Виноградів, вул. Копанська 10
Контактна особа: Свереняк Олександр Тарасович
+380314326147
rayvo.vinogradiv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 16:14
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 15:19
Очікувана вартість: 3 030 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 150,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1700 комплекти
Стіл учнівський 1-місний з полицею та стілець т-подібний (Джерело фінансування закупівлі - Державна субвенція. Видатки місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
90 шт
Стінка для навчального кабінету (Джерело фінансування закупівлі - Державна субвенція. Видатки місцевого бюджету)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Копанська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 16:14
Додаток 5.doc
10 жовтня 2019 16:14
Додаток 4.doc
10 жовтня 2019 16:14
Додаток 3.doc
10 жовтня 2019 16:14
Додаток 2.doc
10 жовтня 2019 16:14
Додаток 1.doc
10 жовтня 2019 16:14
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-003047-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", Код ЄДРПОУ:41676695
Дата подання: 31 жовтня 2019 14:06
Вимога
Відповідно до додатків
Рішення замовника: Вимога відхилена
11 листопада 2019 16:05
1. Відповідно до пункту 2.1. додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен був надати :
« Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований товар ….»
У складі тендерної пропозиції Рівненського НВП УТОГ (далі – Учасник) наявний документ під назвою «21 Висновок сан.-епідем. експ., меблі для навчальних закладів.pdf» - чинний на дату проведення аукціону.
Окремої вимоги, щодо надання інформації про посилання на номер позиції у додатку до висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи Тендерна документації не містить.

2. Відповідно до пункту 2.2 додатку 3 до Тендерної документації Учасник повинен був надати:
« Копію сертифікату (декларації) відповідності на пропонований товар»
У складі пропозиції Учасника наявні документ під назвою «36 Сертифікат відповідності на меблі для навчальних закладів.pdf» , в якому зазначена інформації щодо сертифікації стола учнівського 1-місного з полицею та стільця Т-подібного. Також Учасником надані наступні документи «34 Довідка не підлягає сертифікації.pdf» та «35 Лист ДП Рівнестандартметрологія.pdf», у яких зазначено, що меблі дошкільні, шкільні, для медичних офісів, побутові меблі, меблі для закладів торгівлі не підлягають обов’язковій сертифікації в Системі УкрСепро на підставі “Переліку продукції, що підлягають обов’язковій сертифікації в Україні” (наказ Держспоживстандарту України від 01.02.2005 р. №28 зі всіма змінами та доповненнями).
Відповідно до пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що «У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі наявності), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів. Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.».
3. Згідно вимог пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати «заповнений проект договору про закупівлю - згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації».
У складі пропозиції Учасника наявний документ під назвою «42 Проект договору.pdf», що складений на фірмовому бланку, заповнений та містить підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника на кожній сторінці.
У п.1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника також зазначена інформація щодо формальних помилок «До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника». Відсутність інформації у п.3.1.1 Проекту договору тендерним комітетом Замовника було віднесено до формальної помилки, оскільки це ніяким чином не впливає на ціну, кількість та технічні характеристики пропонованого товару.
Також Учасником було надано лист-згоду про погодження з виправленнями замовником помилок, пов’язаних з оформленням тендерної пропозиції, які не впливають на зміст пропозиції (файл з назвою «48 Лист-згода на виправлення помилок.pdf».
4. Згідно вимог пункту 1 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника Учасник повинен надати «..документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції….. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі підтверджується: випискою з протоколу засновників або копією наказу про призначення, або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору».
У складі пропозиції Учасника наявні документи під назвою «14 Статуту.pdf», «39 Довідка щодо осіб, які мають право підпису.pdf», «40 Наказ на призначення.pdf», «41 Контракт про затвердження на посаді директора.pdf».
Згідно п. 8.5 Статуту Учасника, «директору підприємства забороняється укладати договори (правочини), визначені у Контракті директора (а саме в Додатку № 1 до Контракту)...».
У п.4 Додатку № 1 до Контракту вказано «Вказані обмеження не застосовуються на всіх етапах проведення тендерної процедури та до угод, які укладаються в разі перемоги Підприємства у тендері».

Отже, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.

Документи подані скаржником

31 жовтня 2019 14:06
Вимога.pdf

Документи

11 листопада 2019 16:04
Протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-10-003047-b.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", Код ЄДРПОУ:41676695
Дата подання: 09 листопада 2019 17:38
Скарга до АМКУ
Згідно додатків
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 листопада 2019 21:32
Рішення від 13.11.2019 №16553 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2019 21:32
Рішення від 26.11.2019 №17401.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2019 00:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення виконано
Дата виконання рішення замовником: 04 грудня 2019 15:01
Номер скарги: UA-2019-10-10-003047-b.b3
Статус:
Задоволено
Скаржник: РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, Код ЄДРПОУ:03972749
Дата подання: 13 грудня 2019 14:19
Неправомірне визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає умовам тендерної документації
Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (скорочена назва – Рівненське НВП УТОГ) відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» подає скаргу до органу оскарження у формі електронного документа через електронну систему закупівель, скориставшись своїм правом на оскарження дій Замовника. Найменування, місцезнаходження суб’єкта оскарження, а також номер засобу зв’язку, адреса електронної пошти: Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (код ЄДРПОУ 03972749), адреса: 33024, м. Рівне, вул. Млинівська, 29, тел.: (03622) 5-23-73, електронна пошта: mebli-utog@ukr.net Найменування, місцезнаходження, поштова адреса замовника, дії або бездіяльність яких оскаржується: Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації, код ЄДРПОУ 02143301, Адреса: 90300, Закарпатська область, м. Виноградів, вул. Копанська, 10. Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2019-10-10-003047-b Закупівля на prozorro.gov.ua Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих (надалі – Скаржник, Учасник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було, - Шкільні меблі (стіл учнівський 1-місний з полицею та стілець т-подібний, стінка для навчального кабінету) ДК 021:2015 - 39160000-1 , що зазначено у оголошенні та ТД. На вищевказані торги були подані пропозиції наступних учасників та оголошено наступні результати аукціону 28 жовтня 2019 року: - РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 1938140,00 грн.; - ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 1 938 150,00 грн.; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 1 938 168,00 грн.; - ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 1 953 900,00 грн.; - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 2 399 980,00 грн.; - ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БОРЕЙ" 2 399 990,00 грн.; - ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 2 400 000,00 грн.; - ТОВ "ФРЕНД ЮА" 2 670 600,00 грн.; - ТОВ Компанія Меблеві Технології 2 717 000,00 грн. Пропозиції всіх вищевказаних учасників брали участь в аукціоні 28 жовтня 2019 року. Замовник - Управління освіти, молоді та спорту Виноградівської районної державної адміністрації (код ЄДРПОУ 02143301) у вищевказаній закупівлі дискваліфікував учасника процедури закупівлі Рівненське навчально-виробниче підприємство Українського товариства глухих згідно протоколу № 107 від 04.12.2019 року. За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку тендерної пропозиції Учасника, що був наступним, на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Повідомлення про намір укласти договір з ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу від 04.12.2019 року (протокол №108 від 04.12.2019 року). Скаржник не погоджується з рішенням Замовника, щодо відповідності тендерної пропозиції Переможця встановленим вимогам тендерної документації, що підтверджується наступним: 1. Відповідно до пункту 1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: ....... - заповненим проектом договору про закупівлю – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації.» У складі тендерної пропозиції Учасника завантажено файл «17. Проект договору. pdf». Наданий проект договору не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить заповнені всі пункти договору та додатків до нього, що передбачено Замовником для заповнення. Учасник не заповнив поле, що визначено Замовником для заповнення пункт 2.1 Проекту договору « 2.1. Ціна Договору визначена на основі Специфікації, що є невід’ємною частиною Договору, та складає _____________________________________________.» . Також незаповнені поля в Специфікації - Додатку 1 до проекту Договору, а саме колонки: «Ціна за од., з ПДВ (грн.)» та «Сума з ПДВ (грн.)». Зазначена позиція, щодо наявності порушення умов тендерної документації у випадку ігнорування Учасником вимог заповнення договору, підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №17401-р/пк-пз від 26.11.2019 року. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Відповідно до пункту 1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника «Усі сторінки (що містять текст) тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (ця вимога не стосується учасників, які здійснюють діяльність без печатки згідно з чинним законодавством), за винятком оригіналів чи нотаріально завірених документів, виданих учаснику іншими організаціями (підприємствами, установами)............. На електронні торги учасник повинен надати документи в електронному (сканованому) вигляді, а при укладанні договору – в паперовому вигляді (оригінали та копії, відповідно до вимог замовника).» Тендерна пропозиція Учасника містить документи, які підписані не власноручним підписом. А саме, чітко видно накладення печатки та підпису одним об’єктом в наступних документах: «0. Реєстр документів.pdf», «1. Довідка про наявність обладнання та МТБ.pdf», «1.1. Довідка про наявність автотранспорту.pdf» , «2. Довідка про наявність працівників.pdf», «3. Довідка виконання аналогічних договорів.pdf», «4. Відсутність підстав згідно ч 1-2 ст.17.pdf», «5 Відомості про учасника.pdf», «6. Витяг з ЄДР.pdf», «8. Ліцензія не подання.pdf», «9. Лист-розяснення щодо неподання окремих документів.pdf», «10. Технічні вимоги.pdf», «11. Гарантійний лист що товар є новим.pdf», «15. Гарантійний лист гарантія 24 місяці.pdf», «16. Право підпису.pdf», «16.1 Підтвердження повноважень (витяг статуту).pdf», «16.4. Кінцевий бенефіціарний власник.pdf», «16.5 Довідка про уповнов особу під час процедури закупівлі.pdf», «16.6 Довідка про відсутність обмежень.pdf», «17. Проект договору.pdf», «18. Довідка гарантія належної якості товару.pdf», «19. Цінова пропозиція.pdf», «20. Лист-згода виправлення помилок.pdf», «22. Довідка щодо захисту довкілля.pdf», «23. Гарантія дотримання принципів добросовісної конкуренції.pdf», «24. Гарантійний лист нормативно-правові акти.pdf» Підтвердженням накладення печатки та підпису є можливість копіювання саме печатки і підпису як окремого фрагменту. Тому вказані документи не являються скан-копіями, виготовленими з оригіналу, що порушує вимогу п.1 Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції. В документі «17. Проект договору.pdf» чітко видно, що на сторінці №7 “Специфікація на поставку товару” фрагмент накладання печатки та підпису закрив частину тексту. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Відповідно до пункту 1. Розділу 3 Тендерної документації Замовника була наявна вимога - «Також, учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання) або копія іншого документу, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI, зі змінами. Вищезазначені документи повинні міститись у складі тендерної пропозиції.» У складі тендерної пропозиції Учасник надав незавірену скан-копію паспорта керівника – Шафар Тетяни Василівни ( «16.7 Паспорт керівника.pdf» ), що суперечить вимогам тендерної документації. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Відповідно до Додатку 1 до Тендерної документації Кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям учасник повинен був надати: «Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: .............. Лист (довідка) в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника завірений печаткою (за наявності) з інформацією про виконання аналогічного договору (не менше одного договору) з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копією договору та копією видаткової накладної та оригіналом листа-відгука контрагента, тощо). Інформація може надаватися про договір, який виконується. Учасник за власним бажанням може надати додаткові матеріали про його відповідність кваліфікаційним критеріям.» У складі тендерної пропозиції Учасника надана довідка про виконання аналогічних договорів («2.Довідка виконання аналогічних договорів.pdf»), два аналогічних договори з додатками та додатковими угодами, накладні та відгуки до них («3.1 Аналогічний Договір №414.pdf», «3.2 Відгук 1.pdf», «3.3 Аналогічний договір №120.pdf», «3.4 Відгук 2.pdf»). Учасником надано Договір № 414 від 27.09.2018 року не в повному обсязі, а саме відсутня Додаткова угода № 2 від 02.11.2018 року до вказаного Договору, що є його невід’ємною частиною (згідно пункту 11.9 Договору № 414 від 27.09.2018 р. «Додаткові угоди та додатки до цього Договору є його невід’ємними частинами і мають юридичну силу у разі, якщо вони викладені у письмовій формі, підписані сторонами та скріплені печатками ( у разі, якщо використання печатки є обов’язковим згідно чинного законодавства)». Оскільки Договір поставки № 414 був укладений в результаті проведеної закупівлі – відкриті торги, ідентифікатор закупівлі UA-2018-08-08-001105-b Закупівля на prozorro.gov.ua, вказаний договір знаходиться у вільному доступі Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі»: Всі договори про публічні закупівлі, які було укладено після 1 серпня 2016 року в обов’язковому порядку мають бути опубліковані в системі ProZorro, а договір, що підпадає під категорію допорогових та був укладений до зазначеної дати необов’язково публікувати в системі. Отже, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої 30 Закону України «Про публічні закупівлі». 5. Відповідно до вимог Додатку Додаток 3до тендерної документації Технічні вимоги до предмета закупівлі «1.1.Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), відповідати стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції, про що учасником надається довідка в довільній формі........... 2.1. Копію чинного на дату проведення аукціону висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на пропонований товар....» У тендерній пропозиції Учасника наданий лист про те, що пропонований товар відповідає ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 («11. Гарантійний лист що товар є новим.pdf»), проте у Висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 07.10.2019 року № 12.2-18-1/22039 на меблі для навчальних закладів вказано, вказано що меблі виготовлені згідно ДСТУ ГОСТ 22046:2004 («13. Висновок СЕС новий.pdf»), що не відповідає умовам тендерної документації Замовника та Вимогам до шкільних меблів для Нової української школи (Обов’язкова відповідність стандартам ДСТУ ГОСТ 22046:2004, ДСТУ ЕN1729-2:2004 та ТУ, що вимагає Закон України про безпечність нехарчової продукції). Тому, Учасником не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі частини першої 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Отже, відповідно до частини четвертої статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" має бути відхилена, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим ЗУ «Про публічні закупівлі» та ДКТ Замовника. Таким чином, Замовник порушив основні Принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. На підставі вищенаведеного та з урахуванням Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник своїми діями вчинив порушення, які вплинули на об’єктивність визначення переможця торгів. Отже, повідомляємо про порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, та ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям тендерної документації Замовника. 3. Відповідно до п.9 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати Замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2019 22:16
рішення від 17.12.2019 № 18704 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 22:15
рішенння від 03.01.2020 № 188.pdf
Дата публікації: 11 січня 2020 00:27
Номер скарги: UA-2019-10-10-003047-b.b4
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ", Код ЄДРПОУ:41676695
Дата подання: 13 грудня 2019 16:48
Клопотання, щодо розгляду скарги
Згідно додатку =-=-=-=-=-=-=-=-=- Не є скаргою, просимо не розглядати в порядку ст. 18
Документи
Рішення Органу оскарження: Залишено без розгляду
рішення від 17.12.2019 №18710.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2019 18:59

Документи подані скаржником

09 листопада 2019 17:38
Оскарження АМКУ переможець.pdf
09 листопада 2019 17:38
Платіжка АМКУ.pdf

Документи подані замовником

14 листопада 2019 15:08
Пояснення
04 грудня 2019 15:00
Протокол

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2019 00:20
Рішення від 26.11.2019 №17401.pdf

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 14:19
Скарга Виноградів.pdf
13 грудня 2019 14:19
17. Проект договору.pdf
13 грудня 2019 14:19
Дод угода 2 договір 414 .pdf
13 грудня 2019 14:19
платіжне доручення.pdf

Документи подані скаржником

13 грудня 2019 16:48
клоп (2).pdf
13 грудня 2019 16:48
клоп (2).pdf

Документи Органу Оскарження

17 грудня 2019 18:59
рішення від 17.12.2019 №18710.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-03-02-000039 ● 40dc3e9c61cc41eb8706f85d34d3ebbc
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 березня 2020 17:51
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

02.03.2020 № 53

Київ

Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.03.2020 № 53



Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
32 UA-2019-10-10-003047-b 10.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-03-04 09:11:50

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі шкільних меблів (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2019-10-10-003047-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1.Чи укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «Фабрика Меблів «Династія»?
2. У разі укладання договору, які причини його неоприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу?
3. У разі не укладання договору з переможцем, чи приймалося рішення про відміну торгів чи визнання їх такими, що не відбулися?
Пояснення надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 березня 2020
Кінцевий строк оскарження: 02 квітня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення законодавства у сфері закупівель (порушення норм частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі") Встановлено порушення законодавства в частині виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 16:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ 2 050 000,00
UAH з ПДВ
1 938 140,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ" 2 178 900,00
UAH з ПДВ
1 938 150,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" 2 359 308,00
UAH з ПДВ
1 938 168,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ" 2 367 000,00
UAH з ПДВ
1 953 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН" 2 417 970,00
UAH з ПДВ
2 399 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БОРЕЙ" 2 560 050,00
UAH з ПДВ
2 399 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА” 2 627 640,00
UAH з ПДВ
2 400 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФРЕНД ЮА" 2 670 600,00
UAH з ПДВ
2 670 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Компанія Меблеві Технології 2 717 000,00
UAH з ПДВ
2 717 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 жовтня 2019 13:18
Довідка МВС.pdf
29 жовтня 2019 10:12
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:46
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:42
47 ІПН Матков В.П..pdf
25 жовтня 2019 13:42
46 Паспорт Матков В.П..pdf
25 жовтня 2019 13:42
45 Розпорядження УТОГ.pdf
25 жовтня 2019 13:42
44 Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 13:42
42 Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 13:42
40 Наказ на призначення.pdf
25 жовтня 2019 13:42
17 Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 13:42
14 Статуту.pdf
25 жовтня 2019 13:42
13 Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 грудня 2019 10:46
Електронний підпис
07 грудня 2019 10:40
Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:25
Електронний підпис
25 жовтня 2019 10:01
16.7. Паспорт керівника.pdf
25 жовтня 2019 10:01
14.1. СЕС на МДФ.pdf
25 жовтня 2019 10:01
13. Висновок СЕС новий.pdf
25 жовтня 2019 10:01
7. Статут + ОПИС.pdf
25 жовтня 2019 10:01
3.4. Відгук 2.pdf
25 жовтня 2019 10:01
3.2. Відгук 1.pdf
25 жовтня 2019 10:01
19. Цінова пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 10:01
17. Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 10:01
16. Право підпису.pdf
25 жовтня 2019 10:01
10. Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 10:01
8. Ліцензія не подання.pdf
25 жовтня 2019 10:01
6. Витяг з ЄДР.pdf
25 жовтня 2019 10:01
0. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

24 жовтня 2019 15:08
Електронний підпис
24 жовтня 2019 15:06
198_15 Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:53
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Статут-ПРОМІНЬ.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Сертифікати ISO.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 12:53
ПДВ Промінь.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Лист про ліцензування.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Документи МТБ ПРОМІНЬ.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Довідка-гарантія.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Висновки ДСЕЕ на товар.pdf
25 жовтня 2019 12:53
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 13:59
Електронний підпис
25 жовтня 2019 13:57
0_Реєстр документів.pdf
25 жовтня 2019 13:57
23_Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 13:57
17_Довідка_стаття 17.pdf
25 жовтня 2019 13:57
15_Довідка_працівники.pdf
25 жовтня 2019 13:57
16_Аналогічні договори.pdf
25 жовтня 2019 13:57
2_Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 13:57
14_Довідка_мат-тех база.pdf
25 жовтня 2019 13:57
1_Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:16
Електронний підпис
25 жовтня 2019 11:54
Реєстр документів.pdf
25 жовтня 2019 11:54
22 Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 11:54
13 Гарантія на товар.pdf
25 жовтня 2019 11:54
10 Копії СЕС на товар.pdf
25 жовтня 2019 11:54
7 СТАТУТ БОРЕЙ.pdf
25 жовтня 2019 11:54
4 Відповідність ст.17.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:27
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:27
9.Реєстр документів.pdf
25 жовтня 2019 16:27
8.Інші документи.pdf
25 жовтня 2019 16:27
7.Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:27
5.Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:27
4.Повноваження.pdf
25 жовтня 2019 16:26
2.Ст 17.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:10
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:08
32.4Статут (Завірений).pdf
25 жовтня 2019 15:08
32. Уставні документи.pdf
25 жовтня 2019 15:08
31.6 Висновок пластик .pdf
25 жовтня 2019 15:08
31.5 Висновок (клеї).pdf
25 жовтня 2019 15:08
31.4 Додаток до висновку.pdf
25 жовтня 2019 15:08
31.3 Висновок СЕС ДСП.pdf
25 жовтня 2019 15:08
31.1 ISO ТОВ ФРЕНД ЮА.pdf
25 жовтня 2019 15:08
31. Сертифікати, СЕС, ТУ.pdf
25 жовтня 2019 15:08
4. Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 15:08
2. Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 15:08
1. Реєстр документів.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:53
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:53
12 Витяг.pdf
25 жовтня 2019 15:53
11 Загальні відомості.pdf
25 жовтня 2019 15:53
8 Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 15:53
7 Гарантійний лист.pdf
25 жовтня 2019 15:52
5 Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 15:52
4.7 Статут.pdf
25 жовтня 2019 15:52
4.6 Лист-згода.pdf
25 жовтня 2019 15:52
4.5 Доручення.pdf
25 жовтня 2019 15:52
4.4 Довіреність.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ

ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП"

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМІНЬ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ "ГАМАЮН"

ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "БОРЕЙ"

ТОВ „ ЛИХАЧОВСЬКА МЕБЛЕВА ФАБРИКА”

ТОВ "ФРЕНД ЮА"

ТОВ Компанія Меблеві Технології

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Рішення скасоване 1 938 140,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:01
РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ
#03972749
Відхилено 1 938 140,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:09
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
Переможець 1 938 150,00
UAH з ПДВ
04 грудня 2019 15:47

Документи

04 грудня 2019 15:09
Електронний підпис
04 грудня 2019 15:03
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 грудня 2019 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФАБРИКА МЕБЛІВ "ДИНАСТІЯ"
#41676695
1 938 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 30 березня 2020 16:42
Коментар щодо відміни: На виконання вимог абзацу 2, частини1, статті 31 Закону України « Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Документи:
30 березня 2020 16:41
Рішення