Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт з заміною вікон
Очікувана вартість
410 680,00 UAH
UA-2019-10-10-002940-b 14b863ff7ccc4e7ebb989d74dd0265e2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Вікторівна Цемкалова

+380952020321 tender.mp2@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпровська міська поліклініка №2" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03568161
Місцезнаходження: 49100, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Героїв, буд. 22
Контактна особа: Світлана Вікторівна Цемкалова
+380952020321
tender.mp2@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 15:59
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:30
Очікувана вартість: 410 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Джерело фінансування - міський бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт з заміною вікон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:59
Проект Договору.docx
10 жовтня 2019 15:59
Тендерна документація вікна.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-002940-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41045252
Дата подання: 10 жовтня 2019 16:10
Необгрунтовані вимоги
III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, ч.1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції , Листа-гарантії, за підписом уповноваженої особи Учасника, щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, а саме: Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. №1644- VII; Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII; рішення РНБО України від19 березня 2019 року (Введено в дію Указом Президента України від 19 березня 2019 року № 82/2019); Постанови Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей»; Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»; Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації». Требуем исключить этот документ т.к. ЗУ "Про державні закупівлі" не предусмотренно его необходимость для участия в тендерах. Лишняя бумажка которая не на что не влияет. ч.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону Учасник на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям; Замовника надає у складі своєї пропозиції: Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про наявність необхідного обладнання та інструменту (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується), в тому числі зазначається інформація про наявність транспорту, адресу офісу та складських або виробничих приміщень учасника, контактні телефони офісу учасника. Договір оренди складських або виробничих приміщень, що вказаний в інформаційній довідці, терміном оренди не менше, ніж до 31.12.2019 р. (у разі якщо складські/виробничі приміщення не є власністю Учасника). Обов’язкова наявність наступного обладнання: зварювальний верстат 4-х головочний - не менше 1 шт., зварювальний верстат 2-х головочний – не менше 1 шт., 1- головочний верстат – не менше 1 шт., зачисні верстати – не менше 1 шт., фрезер верстат – не менше 1 шт. в довідці зазначити право користування. Обов’язкова наявність в Учасника двох автомобілів не менше 5т. та не менше 1,5т. для забезпечення виконання договірних зобов’язань відповідно до предмету закупівлі, власного, орендованого або за договором на надання транспортних послуг. Надати документи, що підтверджують наявність такого транспорту: паспорт транспортного засобу на власний транспорт або паспорт транспортного засобу та договір оренди / користування / надання послуг.Обов’язкова наявність у Учасника інженера з охорони праці та не менше 10 (десяти) працівників робочих спеціальностей (зокрема, але не виключно, не менше двох вантажників та не менше п’яти монтажників). Учасник надає копії документів, що підтверджують відповідну освіту спеціалістів учасника, зазначених в інформаційній довідці. Для підтвердження наявності працівників у Учасник надає трудові книжки / витяги з трудових книжок або договори цивільно-правового характеру / трудові договори співпраці Учасника з працівниками, або накази про прийняття на роботу щодо усіх вказаних в інформаційній довідці працівників. Учасник надає довідку в довільній формі де зазначає відповідальну особу за виконання договору з зазначенням ПІБ та контактного телефона (інженер з якості / майстер/ тощо). Ст17 ЗУ "Про держвані закупівлі" нету таких требований. Додаток 2. 2.1. Лист у довільній формі з обов’язковим зазначенням коду доступу за яким можливо здійснити пошук установчих документів юридичної особи (Статуту та/або останніх змін до Статуту (нова редакція), У разі реєстрації Статуту або внесення змін до Статуту (нова редакція) з 01.01.2016 відповідно ЗУ «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань. Государственные закупки регулируються ЗУ "Про державні закупівлі" при чем тут ЗУ "Про державну реєстрацію юр осб"? 3. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника щодо впровадження учасником заходів запобігання забруднення навколишнього середовища із обов’язковим зазначенням цих заходів. 4. З метою своєчасного виконання робіт та уникнення випадків недобросовісної конкуренції, учасники у складі своєї пропозиції повинні надати інформаційну довідку, складену в довільній формі, щодо можливості місцезнаходження машин та механізмів, в межах Дніпропетровської області, на час виконання робіт із зазначенням адреси. Не обоснованное требование ! 6. Копію звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, або лист – підтвердження з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України про те, що їх фінансова звітність не містить звіту про рух грошових коштів; Каким законом предусмотрено? Считаем что вышеуказанные требования не обоснованы и дискриминационными. Поэтому требуем внести изменения в Тендерную документацию путем их исключения.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 17:03
Доброго дня!
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади регулюються нормами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) від 25.12.2015 № 922-VIII.
Даний Закон забезпечує ефективність та прозорість здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Закупівлі проводяться з метою відбору постачальників товарів, виконавців робіт і надавачів послуг для потреб Замовника та укладення з ними відповідних договорів.
Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Під час оголошення Закупівлі Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість Закупівлі, умови договору, порядок і умови проведення Закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка, на його думку, є необхідною для проведення Закупівлі. Інформація, зазначена під час оголошення Закупівлі, повинна збігатися з інформацією, що зазначена у прикріплених документах (за наявності). У разі невідповідності пріоритетною вважається інформація, зазначена Замовником під час оголошення Закупівлі.
Однією з основних процедур закупівлі, є процедура відкритих торгів (ч.1 Ст. 12, ч 1. Ст. 20 Закону).
Стаття 2 Закону визначає сферу застосування даного Закону.
Відповідно до Ст. 21 Закону, інформування про проведення процедури відкритих торгів здійснюється через Оголошення про проведення процедури відкритих торгів, що безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. Також, частина 2 Ст. 21 Закону, містить обов’язкову інформацію, що зазначається Замовником в Оголошенні.
Частина 2 Статті 22 Закону, встановлює вимоги до тендерної документації, які містять в тому числі посилання на наявність:
1) інструкції з підготовки тендерних пропозицій;
2) одного або декількох кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством;
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію зокрема п3) Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
9) перелік критеріїв та методику оцінки тендерних пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв.
Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити (частина 3 Статті 22 Закону).
Окрім того, норми Закону містять посилання на відповідності учасника певним критеріям оцінки. Так, статтею 16 Закону встановлені вимоги щодо підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям (надання письмового документального підтвердження), про що зазначається Замовником у тендерній документації, та які містять, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
• наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
• наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
• наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
На сьогоднішній день Закон не містить визначення терміну «дискримінаційні вимоги», оскільки це у кожному конкретному випадку залежить від предмету закупівлі і відповідного ринку. Встановлюючи вимоги до учасників, замовник має самостійно проаналізувати, яким чином та чи інша вимога вплине на проведення закупівлі, наскільки вона обгрунтована, які нормативно-правові акти її регулюють тощо. Іноді неможливо об᾿єктивно розмежувати необхідні, з точки зору замовника, вимоги до учасників та вимоги, які можуть бути розцінені як такі, що містять «дискримінаційні ознаки».
Отже, з урахуванням наведення правових підстав, аналізом дотримання вимог чинного законодавства з публічних закупівель, Замовник не обмежений рамками Закону щодо визначення у документації саме тих умов, які вважає за необхідне вказати у документації. Таким чином, вимоги, що встановлюються Замовником в таких випадках, не містять будь – яких дискримінаційних вимог до учасників, на які посилають учасники, як на дискримінаційні та дають можливість усім зацікавленим особам приймати участь у процедурах закупівлі, за умови їх відповідності заявленим вимогам.
Вимоги, визначені Замовником відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції повністю відповідають чинному Законодавству. Дані вимоги встановлено з метою залучення для виконання робіт більш досвідченого підрядника для можливості забезпечення якісного та своєчасного виконання робіт.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 300 000,00
UAH з ПДВ
300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ 409 000,00
UAH з ПДВ
409 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА" 410 300,00
UAH з ПДВ
410 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 410 650,00
UAH з ПДВ
410 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:38
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:26
Сертефикати.rar
25 жовтня 2019 14:42
Електронний підпис
25 жовтня 2019 14:38
Тендерна пропозиція.jpg
25 жовтня 2019 14:38
ДЦ.pdf
25 жовтня 2019 14:38
Відомості про уч.pdf
25 жовтня 2019 14:38
Довідка МВС.jpg
25 жовтня 2019 14:38
Тендер.rar

Публічні документи

22 жовтня 2019 10:38
Тендерна пропозиція.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут14.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут13.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут12.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут11.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут10.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут9.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут2.jpg
22 жовтня 2019 10:38
статут1.jpg
22 жовтня 2019 10:38
Реквізити 2.jpg
22 жовтня 2019 10:38
Реквізити 1.jpg
22 жовтня 2019 10:38
Перелік робіт.pdf
22 жовтня 2019 10:38
Ліцензія.pdf
22 жовтня 2019 10:38
Лист-згода.jpg
22 жовтня 2019 10:38
виписка 2стр.jpg
22 жовтня 2019 10:38
виписка 1стр.jpg

Публічні документи

06 листопада 2019 14:39
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:39
Налоговая по ДМП 2.pdf
06 листопада 2019 14:39
52.Справка МВД 11_10_19.pdf
06 листопада 2019 14:39
14.Корупция ВО_22_10_19.zip
06 листопада 2019 14:39
13.Корупція Горобець АК_22_10_19.zip
25 жовтня 2019 09:59
Електронний підпис
24 жовтня 2019 12:27
73. лист-пояснення.jpg
24 жовтня 2019 12:27
71. СЕС на піну.pdf
24 жовтня 2019 12:27
67. супровідний лист.jpg
24 жовтня 2019 12:27
65. Лист гарантія ДСТУ.jpg
24 жовтня 2019 12:27
62. акт обстеження.pdf
24 жовтня 2019 12:27
54-57 кошторис.rar
24 жовтня 2019 12:27
52.Справка МВД 11_10_19.pdf
24 жовтня 2019 12:27
50. довідка щодо сміття.jpg
24 жовтня 2019 12:27
48.Справка ПКБ 1.pdf
24 жовтня 2019 12:27
47.Справка ПКБ 2.pdf
24 жовтня 2019 12:27
46. довідка щодо машин.jpg
24 жовтня 2019 12:27
45. Довідка довкілля.jpg
24 жовтня 2019 12:27
43.2 Витяг з реєстру ПДВ.JPG
24 жовтня 2019 12:27
43.1. Опис ЄДРПОУ.PDF
24 жовтня 2019 12:27
43. Довідка про опис.jpg
24 жовтня 2019 12:27
40.ТЕНДЕРНА пропозиція.jpg
24 жовтня 2019 12:27
36.довідка щодо умов.jpg
24 жовтня 2019 12:27
29. довідка уточнення.jpg
24 жовтня 2019 12:27
27.довідка ціна.jpg
24 жовтня 2019 12:27
23.1 Витяг з реєстру ПДВ.JPG
24 жовтня 2019 12:27
22.2 Статут 2019.PDF
24 жовтня 2019 12:27
22.1 відомості Винтера.pdf
24 жовтня 2019 12:27
22. Інформаційний лист.jpg
24 жовтня 2019 12:27
19.довідка працівники.rar
24 жовтня 2019 12:27
19.2 накази и дипломы ч2.pdf
24 жовтня 2019 12:27
19.1 накази и дипломы ч1.pdf
24 жовтня 2019 12:27
17.4 ДОГОВІР облад.rar
24 жовтня 2019 12:27
15. Довідка АМКУ.jpg
24 жовтня 2019 12:27
14.Корупция ВО_22_10_19.zip
24 жовтня 2019 12:27
11. Лист-гарантія 90.jpg
24 жовтня 2019 12:27
7.ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.rar
24 жовтня 2019 12:27
3.6. Статут 2019.PDF
24 жовтня 2019 12:27
3.5. Витяг_ЄДР_04_06_19.zip
24 жовтня 2019 12:27
3.3. Протокол зборів.PDF
24 жовтня 2019 12:27
3.1. паспорт.rar
24 жовтня 2019 12:27
3. право підпису.jpg

Публічні документи

24 жовтня 2019 12:28
2019-07-26_183742.pdf
24 жовтня 2019 12:28
2019-07-23_133344.pdf
24 жовтня 2019 12:28
2019-07-22_163601.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ

ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"

ФОП "ЛИТВИНОВ МИКИТА ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Відхилено 300 000,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2019 10:51
ТОВ СК БЛАГОСТРОЙ
#41363172
Відхилено 409 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2019 16:43
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
Переможець 410 300,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 14:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 14:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІНТЕРА-ВІКНА"
#39762659
410 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 09:39
Електронний підпис укладений
25 листопада 2019 14:22
Договор 67.pdf укладений
25 листопада 2019 14:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 410 300,00
UAH (в тому числі ПДВ 68 383,33 UAH)