Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поточного ремонту в приміщенні Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за адресою м. Київ, вул. Московська 8, корп.30
Очікувана вартість
1 437 693,00 UAH
UA-2019-10-10-002873-b a6f9816c65e0495e95a0b47168ba17e5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Терещенко

+380938113904
+380442808451
oleksandr.tereshchenko@nssmc.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку
Код ЄДРПОУ: 37956207
Вебсайт: http://www.nssmc.gov.ua
Місцезнаходження: 01010, Україна , Київ обл., м. Київ, вул. Московська, 8, корпус 30
Контактна особа: Олександр Терещенко
+380938113904,+380442808451
oleksandr.tereshchenko@nssmc.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 21 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 жовтня 2019 16:00
Початок аукціону: 01 листопада 2019 14:09
Очікувана вартість: 1 437 693,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 43 130,79 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 204230.62 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45430000-0: Покривання підлоги та стін


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з поточного ремонту в приміщенні Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку за адресою м. Київ, вул. Московська 8, корп.30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01010, Україна, Київ, м.Київ, вул.Московська 8, корп.30
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2019  —  30 грудня 2019
ДК 021:2015: 45430000-0 — Покривання підлоги та стін

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-03-000035 ● ee36e946c79440c7bcd5774ab2e96855
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2019 16:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


02.12.2019 № 343

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
02.12.2019 № 343

Перелік
процедур закупівель


№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
75 UA-2019-10-10-002873-b 10.10.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Національна комісія з цінних паперів та фондового ринку (далі – НКЦПФР) щодо висновку Державної аудиторської служби України оприлюдненого 24 грудня 2019 року о 19:43 в електронній системі закупівель повідомляє про неможливість розірвання договору про надання послуг з поточного ремонту приміщень НКЦПФР від 10 грудня 2019 року № 122/15 (далі – Договір) між НКЦПФР та ТОВ «ІБК ПЛЮС», оскільки даний Договір був виконаний сторонами в повному обсязі, що підтверджується Актом здачі-приймання робіт (надання послуг).

2020-01-08 18:42:28


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 грудня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-8_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 листопада 2019 14:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС" 1 204 888,00
UAH з ПДВ
1 204 888,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ « ТРЕЙД ІНН» 1 430 500,00
UAH з ПДВ
1 430 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 16:46
Електронний підпис
30 жовтня 2019 16:18
Кошторис.rar
30 жовтня 2019 16:18
Документи.rar
30 жовтня 2019 16:18
Додаток 1 ч. 5.rar
30 жовтня 2019 16:18
Додаток 1 ч. 4.rar
30 жовтня 2019 16:18
Додаток 1 ч. 3.rar
30 жовтня 2019 16:18
Додаток 1 ч. 2.rar
30 жовтня 2019 16:18
Додаток 1 ч. 1.rar
30 жовтня 2019 16:18
Банківська гарантія.rar

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІБК ПЛЮС"

ТРЕЙД ІНН

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
Переможець 1 204 888,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2019 17:13

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2019 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ІБК ПЛЮС"
#40728354
1 204 888,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 10:51
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 14:10
Додаткова ремонт 2019.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 14:06
Електронний підпис укладений
11 грудня 2019 12:10
Дог.Послуг.з пот.ремонту.PDF укладений
11 грудня 2019 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Додатки 1-6 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 122/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 87
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 204 888,00
UAH (в тому числі ПДВ 200 814,67 UAH)