Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
66 200,00 UAH
UA-2019-10-10-002564-b 887d008528c84d08a00bd18045d1f627
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Валентина Филиппова

+380679357365 filippova.valya@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України»
Код ЄДРПОУ: 31406759
Місцезнаходження: 01014, Україна , Київська обл., Київ, вул. Болсуновська, 31/37
Контактна особа: Валентина Филиппова
+380679357365
filippova.valya@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 14:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 жовтня 2019 16:30
Очікувана вартість: 66 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 662,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Фотобарабани для принтера Xerox Phaser 7500, драм-картридж і тонер-картридж та комплект обслуговування (Maintenance KIT) для принтера Xerox Phaser 5550.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019  —  16 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться на підставі рахунку та накладної в безготівковій формі Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 15:10
Додаток 1.doc
10 жовтня 2019 15:10
Додаток 2.doc
10 жовтня 2019 15:10
Додаток 3.doc
10 жовтня 2019 15:10
Додаток 4.doc
10 жовтня 2019 15:10
ОГОЛОШЕННЯ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:45
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:57
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «В технічних вимогах документації (Додаток 1 до документації до закупівлі) вказано технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та приведено всі необхідні найменування, характеристики, тип обладнання, для товарів які можуть буті запропоновані учасником.
У документації до закупівлі (Додаток 4 до закупівлі) наведено зразок цінової пропозиції, де вказується учасником назва товару, його технічні характеристики, кількість і ціна пропозиції. Таким чином в складі документації закупівлі наявна достатня інформація, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати запропонований товар і пересвідчитися, що він відповідає вимогам Замовника.
Усі учасники будь-якої форми оподаткування рівні при подачі своїх пропозицій. Відповідно до статті 28 Закон України "Про публічні закупівлі" критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично.
Запитання
Дата подання: 15 жовтня 2019 11:34
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 10:32
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: «1. Відповідно до пунктів 5 та 6 розділу ІІ Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», затвердженої наказом Державного підприємства «Прозорро» від 19.03.2019 № 10 на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасник має можливість вносити зміни до поданої ним пропозиції в ЕСЗ.
Кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників або зміни до них, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
2. В технічних вимогах документації (Додаток 1 до документації до закупівлі) вказано технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі та приведено всі необхідні найменування, характеристики, тип обладнання, для товарів які можуть буті запропоновані учасником. При аналізі відповідності пропозиції учасника вимогам закупівлі буде оцінюватися, зокрема, відповідність встановленим в технічних вимогах критеріям закупівлі, що визначають найменування, характеристики та типи обладнання, котрим запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати.»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д." 57 672,00
UAH з ПДВ
57 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 16:26
ВВМ UA-2019-10-10-002564-b.pdf
21 жовтня 2019 16:26
ВВМ (Висновок СЕЕ Xerox).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
Переможець 57 672,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 09:23

Документи

24 жовтня 2019 09:22
протокол 2019 10 24.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 жовтня 2019 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Ворлдвайд Мануфакчурінг, І.Д."
#20028213
57 672,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 жовтня 2019 09:22
протокол 2019 10 24.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір № 617.pdf укладений
31 жовтня 2019 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 57 672,00
UAH (в тому числі ПДВ 9 612,00 UAH)