Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нове будівництво водопровідних мереж господарчо-питного водопостачання в с. Котюржинці Полонського району Хмельницької області
Очікувана вартість
2 424 102,20 UAH
UA-2019-10-10-002549-b 2a034c37692f454ca60709793439685e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гогоц Наталія Миколаївна

+380384331003 mr_polonne@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ПОЛОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОБ'ЄДНАНОЇ ТЕРИТОРІАЛЬНОЇ ГРОМАДИ
Код ЄДРПОУ: 40220859
Вебсайт: http://polonne.km.ua
Місцезнаходження: 30500, Україна , Хмельницька обл., місто Полонне, ВУЛИЦЯ ЛЕСІ УКРАЇНКИ, будинок 113
Контактна особа: Гогоц Наталія Миколаївна
+380384331003
mr_polonne@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 15:06
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 18:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 13:39
Очікувана вартість: 2 424 102,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 424,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Джерело фінансування: бюджетні кошти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Нове будівництво водопровідних мереж господарчо-питного водопостачання в с. Котюржинці Полонського району Хмельницької області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт оплати Замовником, за умови отримання згоди головного розпорядника коштів, на підставі норм Постанови КМУ «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» №117 від 23 квітня 2014 р., попередньої оплати (авансу) на організацію виконання робіт та придбання матеріалів в розмірі не більше 30 (тридцяти) % від вартості робіт Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом п'яти робочих днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно-монтажних робіт: 20%
Понад 10 млн. гривень: 20%
Понад 7 млн. грн. до 10 млн. грн. включно: 15%
Понад 4 млн. грн. до 7 млн. грн. включно: 10%
Понад 1 млн. грн. до 4 млн. грн. включно: 5%
До 1 млн. грн. включно: 0%
Наявність кваліфікованих працівників: 10%
Понад 20 працівників: 10%
Від 15 до 20 працівників включно: 7%
Від 10 до 15 працівників включно: 5%
Від 5 до 10 працівників включно: 3%
До 5 працівників: 0%
10 жовтня 2019 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:06
ТД Будівництво водогін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо відповідності учасника ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі"
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:05
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:03
Гарантійний лист, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, що визначені у ч. 1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Питання: по перше - Чому вся ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі"? по друге - А як же відкриті реєстри??? по третє - А як же Роз'яснення МЕРТ щодо переліку таких реєстрів? по четверте - Як для переможця, то інформацію з відкритих реєстрів ви не вимагаєте, то чому в учасника вимагаєте? по п'яте - п.1 та п7 ч.1 ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" НЕ ВИМАГАЄТЬСЯ замовником на піставі абз.3 ч.3 ст.17 Закону. Тому, просимо тендерний комітет внести зміни в ТД та привести її у відповідність.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Щодо надання Гарантійного листа щодо ст.. 17 повідомляємо наступне:
Відповідно до ч.3 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах ПЕРШІЙ і ДРУГІЙ цієї статті, надається В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. Жодних підтверджуючих документів даної інформації для потенційних учасників не передбачено. Тобто, довідка в довільній формі із зазначенням підстав ч.1 та 2 даної статті не заборонена законом. Проте документальне підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав згідно ст..17 передбачено Законом лише для учасника-переможця. Замовник не вимагає від учасника документи які містяться у відкритих реєстрах.
У зв’язку із вищевикладеним замовник не вбачає підстав для внесення змін до тендерної документації.
щодо кваліфікаційних критеріїв
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:11
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:04
Відповідно до п. 3.5.2. тендерної документації (Інформаційна довідка про наявність обладнання, машин і механізмів для виконання робіт (п. 3.5.5 ч.5 розділу ІІІ ТД) "Інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). По техніці (транспортних засобах) чи потрібно до довідки додавати копії документів, що підтверджують право власності або користування нею. Якщо так то, чи потрібно надавати документи, що підтверджують право власності чи користування технікою та яким чином можуть вплинути на виконання Учасником тендерного договору? Чи можливо надати інформ. довідку без підтверджуючих документів?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено вимоги щодо інформації яка повинна містити тендерна документація, в тому числі один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством (п.2 ч.2 ст.22 Закону).
Також, частиною 3 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Разом з тим, повідомляємо Вас, що згідно із п.п. 3.5.5. п. 5 Розділу ІІІ ТД, Учасникам у складі пропозиції необхідно надати інформаційну довідка про наявність необхідного обладнання, машин і механізмів повинна містити інформацію про назву (тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучити до виконання робіт; зазначення приналежності (власне, орендоване чи буде залучене). Таким чином, по техніці (транспортних засобах) до довідки не вимагаються копії документів, що підтверджують право власності або користування нею, а тому надання таких документів не є обов’язковим.
Порушення вимог чинного законодавства України
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:15
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:04
Доброго дня. Пунктом 6.2.5 тендерної документації визначено, що у складі Тендерної пропозиції подається копія документу, що посвідчує особу, уповноважену на підписання договору. Вважаємо таку вимогу надмірною та такою, що порушує права особи, володільця персональних даних, передбачених Законом України «Про захист персональних даних». Частина 2 ст.14 Закону визначає, що «поширення персональних даних дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини». Участь у публічних закупівлях не підпадає під вищезазначені критерії, а тому поширення персональних даних за допомогою системи ПРОЗОРРО є незаконною. Відповідно до ч. 2. ст.16 Закону: «Доступ до персональних даних третій особі не надається, якщо зазначена особа відмовляється взяти на себе зобов'язання щодо забезпечення виконання вимог цього Закону або неспроможна їх забезпечити». Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Виходячи з цього Замовником не забезпечується збереження персональних даних та їх захист від неправомірного використання та обробки. На підставі вищевикладеного, просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, видаливши умову щодо надання копії документу, що посвідчує особу підписанта Участинка юридичної особи на підписання договору та видалити умову вказання персональних даних підписанта (паспортні дані, ідентифікаційний код, адреса проживання) у листі-згоді на обробку персональних даних.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.1.5 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)..
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено вимоги до тендерної документації, зокрема частиною 2 передбачено 17 вимог до тендерної документації.
Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником торгів було вирішено включити до ТД вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції лист – згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції та копію документа (витягу із документа), що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, оскільки така особа підписує та завіряє копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Також така особа, як правило, підписує договір про закупівлю у разі обрання Учасника переможцем процедури закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою отримання всебічної інформації про уповноважену особу Учасника та для можливості в подальшому використовувати такі персональні дані особи під час проведення процедури закупівлі, а саме під час оприлюднення договору про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору.
Також, відповідно до вимог п.п. 3.5.8. п. 5 розділу ІІІ ТД Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен буде надати Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто, Замовник буде порівнювати інформацію яка вказана у тендерній пропозиції, в тому числі у листі – згоді, та у довідці (витягу) про те що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені вимоги щодо надання листа – згоди на обробку персональних даних особи, що підписала документи тендерної пропозиції Учасника.
вимога
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:17
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:05
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Відповідно до умов тендерної документації, Ціна тендерної пропозиції повинна бути чітко визначена та включати всі витрати на отримання дозволів, ліцензій, сертифікатів та інше, а також містити інформацію про врахування/неврахування податку на додану вартість. Таким чином, учасники подають свою тендерну пропозицію у відповідності до тієї системи оподаткування, яку вони обрали. У разі якщо учасник процедури не являється платником ПДВ ним подається тендерна пропозиція без ПДВ.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Враховуючи положення Закону Замовник не здійснює оцінку тендерних пропозицій. Така оцінка здійснюється електронною системою закупівель автоматично.
персональні дані
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:18
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:05
при ознайомлені з документацією конкурсних торгів, надалі – ДКТ виникли наступні питання, а саме: пунктом 3.1.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ДКТ, передбачено «3.1.5.На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий).» Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» просимо повідомити у яких саме базах даних буде зберігатися зазначена інформація та яким чином буде використовуватися та для яких цілей, оскільки будь-яка особа після розкриття документації учасника у електронній системі prozzoro може відкрито дізнатися інформацію про підписанта з місцем реєстрації, проживанням, паспортними даними та кодом підписанта, це є прямим порушенням Закону України «Про захист персональних даних», оскільки своєю вимогою Замовник вимагає розмістити персональні дані у відкритому доступі, зауважимо що з зазначеного питання є існуюча практика по притягненою членів тендерного комітету Замовника до відповідальності, вимагаємо видалити зазначений пункт з ДКТ, або назвати відповідальну особ(у) яка буде нести відповідальність за те шо у мережі Internet буде викладено паспортні дані посадової особи учасника, які можуть бути використані зловмисниками. Відтак Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо усунути порушення яке наявне під час проведення процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 3.1.5 п. 1 розділу ІІІ тендерної документації, на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий)..
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено вимоги до тендерної документації, зокрема частиною 2 передбачено 17 вимог до тендерної документації.
Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником торгів було вирішено включити до ТД вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції лист – згоду на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції та копію документа (витягу із документа), що посвідчує особу, уповноваженого на підписання договору, оскільки така особа підписує та завіряє копії документів, які подаються Учасником у складі тендерної пропозиції. Також така особа, як правило, підписує договір про закупівлю у разі обрання Учасника переможцем процедури закупівлі.
Дана вимога встановлена з метою отримання всебічної інформації про уповноважену особу Учасника та для можливості в подальшому використовувати такі персональні дані особи під час проведення процедури закупівлі, а саме під час оприлюднення договору про закупівлю, повідомлення про внесення змін до договору.
Також, відповідно до вимог п.п. 3.5.8. п. 5 розділу ІІІ ТД Учасник - переможець торгів у строк, що не перевищує 5 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір повинен буде надати Довідку (витягу), виданої уповноваженим органом, про те, що фізичну особу, яка є учасником, чи службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку станом не більше трьохмісячної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Тобто, Замовник буде порівнювати інформацію яка вказана у тендерній пропозиції, в тому числі у листі – згоді, та у довідці (витягу) про те що службову (посадову) особу учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не було засуджено за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі, чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені вимоги щодо надання листа – згоди на обробку персональних даних особи, що підписала документи тендерної пропозиції Учасника.
визначення предмета закупівлі
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:26
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:06
Добрий ранок. Поясніть будь ласка чи правильно визначено предмет закупівлі та чи правиль зазначений код державного класифікатора
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що предмет закупівлі визначено відповідно до умов чинного законодавства. При визначені предмета закупівлі Замовник керувався Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України
17.03.2016 № 454, а саме: «Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з пунктом 22 частини першої статті 1 Закону за об'єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників другої – п'ятої цифр Єдиного закупівельного словника.»
щодо проекту договору
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:28
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:06
надайте додатки до тендерної документації окремо. Поясніть чому все знаходиться в одному файлі????
Відповідь: Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Примірна тендерна документація містить:
• обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
• інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
• додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
У наказі № 680 від 13.04.2016 не встановлено імперативної норми, що додатки обов’язково повинні бути завантажені до електронної системи закупівель окремими файлами.
Окрім того, повідомляємо, що Наказ 680 від 13.04.2016 є підзаконним нормативно-правовим актом. При цьому, основним законом, який регулює засади здійснення закупівель, в тому числі вимоги до тендерної документації, є Закон України «Про публічні закупівлі», який вищу юридичну силу аніж підзаконний нормативно-правовий акт. Крім того, Наказ 680 від 13.04.2016, на даний час, всупереч вимогам Указу Президента України N 493/92 від 3 жовтня 1992 року «Про державну реєстрацію нормативно-правових актів міністерств та інших органів виконавчої влади», не зареєстрований в Міністерстві юстиції України.
Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України.
З дотриманням вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», для кращого використання та для зручного перегляду документів тендерної документації потенційними Учасниками процедури закупівлі, тендерні документації були оприлюднені із її додатками в одному файлі. Таке формування тендерної документації, на думку Управління, являється зручним та дозволяє максимально якісно підготувати пропозиції Учасниками закупівель.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що Замовником торгів було розроблено та оприлюднено тендерні документації із урахуванням та у відповідності до положень вимог ст.22 закону України «Про публічні закупівлі».
Введення в оману учасників процедури (щодо технічного завдання (додаток 2))
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:36
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:07
Добрий день. Скажіть будь-ласка Вашою установою вже була розпочата закупівля 24 вересня 2019 року за оголошенням UA-2019-09-24-002602-b, та також було технічне завдання (додаток 2), якщо предмет закупівлі той самий, бюджет закупівлі той самий, Замовник той самий, то чому таке різне технічне завдання та такі надмірні вимоги до учасників?! Чи ви надаєте правильне технічне завдання тільки певним учасникам?? Дайте чітку відповідь чи правильне технічне завдання оприлюднене до даної закупівлі???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, що Замовником згідно оголошення UA-2019-09-24-002602-b було розпочато процедуру Відкритих торгів на закупівлю робіт «НОВЕ БУДІВНИЦТВО ВОДОПРОВІДНИХ МЕРЕЖ ГОСПОДАРЧО-ПИТНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ В С. КОТЮРЖИНЦІ ПОЛОНСЬКОГО РАЙОНУ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ (кошти місцевого та обласного бюджету)». Однак, згідно протоколу засідання тендерного комітету від 04.10.2019 року Замовником прийнято рішення про відміну даної процедури закупівлі на підставі а.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель).
Разом з тим, Замовником торгів 10.10.2019 року згідно оголошення UA-2019-10-10-002549-b було розпочато проведення процедури закупівлі робіт «Нове будівництво водопровідних мереж господарчо-питного водопостачання в с. Котюржинці Полонського району Хмельницької області». Варто зауважити, що при проведені процедури закупівлі згідно оголошення UA-2019-09-24-002602-b, Замовником було випадково надано у складі ТД не вірне технічне завдання. У зв’язку із вищевикладеним, при проведені процедури згідно оголошення UA-2019-10-10-002549-b Замовником було викладено додаток №2 до ТД (технічне завдання) у новій редакції.
банківська гарантія
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:39
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:07
чому такі вимоги до надання банківської гарантії? Я виконував роботи по оборонному комплексу, навіть там таких вимог не було? Дискридетуєте учасників!!! Дякую в вашій закупівлі приймати участь відмовляюсь.
Відповідь: Доброго дня. Повідомляємо Вас, згідно частини 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Умови, що викладені у ТД не являються дискримінаційними та відповідають чинному законодавству.
Згідно положень пункту 14 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, ВИД забезпечення тендерної документації та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів. Тендерним комітетом під час розробки тендерної документації було вирішено встановити видом забезпечення – електронна банківська гарантія.
Встановлення такого виду ніяким чином не порушує вимоги чинного законодавства оскільки як нами зазначалося ВИД забезпечення та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів.
щодо необгунтованих витрат (порушення)
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:44
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:08
На Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати в сумі 12 000,00 гривень (дванадцять тисяч гривень нуль копійок), на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України). Учасник має право ознайомитись з даним договором. Дані витрати сплачуються в наступному порядку: на рахунок Консультанта торгів, з яким Замовником укладено договір, з моменту укладення договору про закупівлю між Учасником-переможцем процедури закупівлі та Замовником протягом 5 робочих днів. Чи буде підставою для відхилення відмова від оплати даних послуг? Що це за договір, і як з ним можна ознайомитись? Надайте відповідь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Стандартною тендерною документацією, затвердженою Наказом Міністерства економічного розвитку та торгівлі України 13.04.2016р. № 680, передбачено, що в п. 2 розділу 5 тендерної документації («Інша інформація») замовник у тендерній документації може зазначити іншу інформацію відповідно до вимог законодавства, яку вважає за необхідне включити (а не виключно до Закону України «Про публічні закупівлі»).
Цивільним кодексом України та Господарським кодексом України передбачено принцип свободи договору.
Відповідно до ст. 204 ЦКУ правочин є правомірним, якщо його недійсність прямо не встановлена законом або якщо він не визнаний судом недійсним. Тому, права та обов’язки сторін договору, а також порядок розрахунків між ними визначається відповідно до його умов.
Законом не заборонено залучення Замовником на договірних засадах експертів та консультантів до роботи тендерного комітету. Права, обов’язки сторін договору, порядок розрахунків визначається відповідно до умов укладеного з ними договору.
Між Замовником та Консультантом укладено договір про надання юридичних послуг, в якому зазначено, що за домовленістю сторін, оплата послуг може здійснювати учасником-переможцем процедури закупівлі, про що повинно бути зазначено в тендерній документації.
У тендерній документації вказано, що на Учасника-переможця торгів відповідно до ст. 527, 528, 629, 636, 903, 904 ЦК України можуть покладатися витрати на оплату послуг Консультанта торгів, наданих Замовнику відповідно до укладеного між Замовником та Консультантом торгів договору про надання юридичних послуг (договір на користь третьої особи відповідно до ст. 636 Цивільного кодексу України).
Тобто, Учасник торгів, за його згодою може оплатити послуги консультанта. Жодної вимоги, що учасник зобов’язаний оплатити такі послуги тендерним комітетом не встановлено у ТД.
Тобто, на етапі між прийняттям рішення про намір укласти договір та укладенням договору про закупівлю жодних додаткових умов, не передбачених чинним законодавством, не встановлено.
Крім того, в разі несплати коштів переможцем процедури закупівлі, не погодження Учасником оплатити послуги не призводить до відхилення тендерної пропозиції учасника.
Тому, жодним чином не впливає на зміст предмету закупівлі, тендерної пропозиції та результатів торгів.
Крім того, відповідно до укладеного договору передбачено, що «Послуги, які надаються Консультантом, є безоплатними для Замовника в разі їх сплати учасником-переможцем торгів відповідної процедури закупівлі. Замовник має право оплатити вартість послуг самостійно». В разі необхідності Замовник має право оплатити вартість наданих послуг самостійно.
Правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в рішенні Господарського суду Одеської області від "25" лютого 2013 року по справі № 916/62/13-г, яке залишене в силі та без змін рішенням Одеського апеляційного господарського суду від "14" травня 2013 року по справі № 916/62/13-г.
Також, правомірність щодо можливості оплати послуг консультанта торгів переможцем відповідної процедури закупівлі визначена судом під час судового розгляду даного питання і викладена в постанові Вінницького апеляційного адміністративного суду від "22" травня 2017 року по справі № 127/15574/16-а, яким постанову Вінницького міського суду Вінницької області від 31 січня 2017 року в частині визнання протиправними та незаконними вимоги щодо включення зобов’язань по оплаті послуг консультанта торгів учасниками закупівлі скасовано.
Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, відповідно, внесення змін в Тендерну документацію не є необхідним.
оперативно-господарські санкції
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:45
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:08
На якій підставі ви вимагаєте лист-згоду про застосування оперативно-господарських санкцій (пп. 6.4.9 ТД), ? Це для того щоб до певних учасників, які могли порушити умови договору і до них нічого не застосовувалося?
Відповідь: Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити Згідно п.п. 6.4.9. п. 4 Розділу VI ТД, у разі невиконання або ж неналежного виконання умов договору про закупівлю, зокрема, виконання робіт/надання послуг з відхиленням від проектно-кошторисної документації, використання неякісних матеріалів та обладнання, порушення строків визначених Договором та недотримання інших взятих на себе зобов`язань, до учасника-переможця можуть бути застосовані оперативно-господарські санкції, що передбачені ст.ст.217, 235 та п.4 ч.1 ст.236 Господарського кодексу України про, що у складі тендерної пропозиції надається лист-згоду про можливе застосування оперативно-господарських санкцій. Дана вимога підтверджується Учасниками шляхом надання у складі пропозиції листа-згоди у довільній формі. Варто зазначити, відповідний лист вимагається не від певних учасників процедури закупівлі, а від усіх, що плануються приймати у ній участь, у випадку не надання вищевказаного листа, пропозиція такого Учасника буде відхилення.
строк дії пропозиції
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:47
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:09
Чому встановлено що строк дії пропозиції має бути 95 календарних днів, адже законом визначено 90 днів
Відповідь: Відповідно до п.п. 3.4.1. п. 4 Розділу ІІІ ТД, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом дев’яносто п’яти календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Разом з тим, згідно із п. 10 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (Тендерна документація повинна містити):
- «Строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але НЕ МЕНШЕ ніж 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій».
Таким чином, Замовником у повній мірі дотримано вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі», адже згідно п.п. 3.4.1. п. 4 Розділу ІІІ ТД, Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом дев’яносто п’яти календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, тобто не менше ніж 90 днів.
зміни
Дата подання: 11 жовтня 2019 11:48
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:09
Доброго дня. Пункт 2.2.1 частини 2 «Унесення змін » Розділу ІІ «Порядок унесення змін» тендерної документації не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» № 988-VIII від 25.12.2015 року (далі Закон), зокрема статті 7-1. Порядок здійснення моніторингу публічних закупівель. У вказаному пункті 2.2.1 частини 2 «Унесення змін » Розділу ІІ «Порядок унесення змін» тендерної документації відсутня підстава для внесення змін до тендерної документації на підставі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 Закону. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації, для того щоб Державна аудиторська служба не зобов'язала Вас потім відмінити процедуру закупівлі
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Наказом 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» передбачено, що примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Примірна тендерна документація містить:
• обов’язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі“1” зазначається нумерація, у графі “2” – перелік складових тендерної документації, у графі “3” – вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
• інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
• додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Зміст кожного розділу Примірної тендерної документації визначається замовником.
Таким чином, при розробці умов тендерної документації, Замовником у повній мірі дотримано Наказ 680 від 13.04.2016 Мінекономрозвитку України «Про затвердження примірної тендерної документації» та не порушено умови, що передбачені у ЗУ «Про публічні закупівлі». Варто зауважити, що порядок здійснення моніторингу публічних закупівель передбачений у Статті 7-1 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Разом з тим, згідно ч.2 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 7-1 цього Закону, або за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів.
Згідно із ст. 19 Конституції України, органи державної влади та їх посадові особи зобов’язанні діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що чітко передбачені Конституцією та Законами України.
Враховуючи вищевказане, вважаємо, що Замовником торгів було розроблено та оприлюднено тендерну документацію із урахуванням та у відповідності до положень вимог ст.22 закону України «Про публічні закупівлі».
надмірна вимога (банківська гарантія)
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:43
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:09
Добрий день. Шановний тендерний коміте скажіть чому такі надмірні вимоги до банківської гарантії? Чим це зумовлено? Де в законі прописано, що Учасник повинен надати оригінал або нотаріально завірену копію довідки (довідок) з інформацією про відкриття рахунку учасника в банківській установі, яка видала банківську гарантію та учасник обслуговується у такій банківській установі (п. 3.2.8 ч.2 розділу ІІІ ТД), із зазначенням реквізитів такого рахунку та інформації про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами? Невже це входить до компетенції тендерного комітету?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно положень пункту 14 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, ВИД забезпечення тендерної документації та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів. Тендерним комітетом під час розробки тендерної документації було вирішено встановити видом забезпечення – електронна банківська гарантія.
Встановлення такого виду ніяким чином не порушує вимоги чинного законодавства оскільки як нами зазначалося ВИД забезпечення та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів.
надмірна вимога (банківська гарантія) 2
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:45
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:10
Учасник повинен надати у складі пропозиції копію договору або заяви про надання банківської гарантії (якщо така заява має силу договору про надання гарантії, а саме в заяві передбачені всі умови, за якими надається гарантія, і ця заява погоджена з банком-гарантом тобто містить підпис уповноваженої особи та відбиток печатки банка-гаранта), скажіть будь ласка, якщо тендерний комітет (рівним чином як і Замовник) не є стороною договору про надання банківської гарантії, то яке право ви маєте на вимагання такого договору? Це законно взагалі?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно положень пункту 14 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, ВИД забезпечення тендерної документації та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів. Тендерним комітетом під час розробки тендерної документації було вирішено встановити видом забезпечення – електронна банківська гарантія.
Встановлення такого виду ніяким чином не порушує вимоги чинного законодавства оскільки як нами зазначалося ВИД забезпечення та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів.
Строк дії забезпечення
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:55
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:10
Добрий день. Скажіть будь-ласка з якої дати рахувати "Строк дії забезпечення"? Не зрозуміло з ваших вимог? Де шукати в системі Prozozzo дату розкриття тендерних пропозицій, якщо вона вам відома, то чому не зазначено в тендерній документації? Дякую
Відповідь: Згідно п.п. 3.2.3. п.2 Розділу ІІІ ТД, Строк дії забезпечення: відповідно до п.3.4.1 розділу ІІІ тендерної документації.
забагато довідок, які по суті дублюють одна одну
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:03
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:10
Що це за вимога "Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію". Якщо банк має ліцензію, має уповноважену особу для підпису документів, в тому числі гарантій, для чого ще довідка?? Не зрозуміло.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно положень пункту 14 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати).
Статтею 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення процедури закупівлі та в тендерній документації вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції.
У разі якщо надання забезпечення тендерної пропозиції вимагається замовником, в тендерній документації повинні бути зазначені умови його надання, зокрема вид, розмір, строк дії та застереження щодо випадків, коли забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику. У такому разі учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції.
Враховуючи вищевказане, ВИД забезпечення тендерної документації та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів. Тендерним комітетом під час розробки тендерної документації було вирішено встановити видом забезпечення – електронна банківська гарантія.
Встановлення такого виду ніяким чином не порушує вимоги чинного законодавства оскільки як нами зазначалося ВИД забезпечення та УМОВИ його надання визначає Замовник торгів.
Разом з тим, згідно п.п. 3.2.7. п. 2 Розділу ІІІ ТД, чітко передбачено вимогу: «Грошове або інше забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку гаранта та підписом уповноваженої особи банку-гаранта з наданням підтвердження повноважень уповноваженої особи від банку, що видав таку гарантію.»
договір
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:06
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:11
Наше товариство планує прийняти участь у відкритих торгах, при ознайомлені з ТД виникли наступні питання, а саме: згідно п.п. «6.3.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений зі своєї сторони проект договору (сума та реквізити)» Просимо повідомити яким чином заповнювати договір, вказувати суму договору, податок на додану вартість, та іншу інформацію, оскільки у разі наявності мінімум двух учасників відбудеться аукціон на пониження вартості, та зазначена інформація не матиме сенсу. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог п.п. 6.3.2 п.3 розділу VІ тендерної документації Учасником в складі тендерної пропозиції надається заповнений зі своєї сторони проект договору (сума та реквізити)..
Статтею 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено вимоги до тендерної документації, зокрема пунктом 7 частиною 2 ст. 17 передбачено, що тендерна документація повинна містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Частиною 3 ст.22 Закону передбачено, що тендерна документація (далі - ТД) може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Замовником торгів було вирішено включити до ТД вимогу щодо надання Учасником у складі тендерної пропозиції заповнений зі своєї сторони проект договору (сума та реквізити). Така вимога встановлена для ознайомлення Учасників процедури закупівлі із проектом договору та зазначення суми та реквізитів. Таким чином, на виконання вимог п.п. 6.3.2 п.3 розділу VІ тендерної документації Учасникам у заповненому проекті договору, що буде надаватись у складі тендерної пропозиції достатньо буде зазначити початкову цінову пропозицію (суму договору) та свої реквізити.
Враховуючи вищевказане, тендерний комітет не вбачає порушення чинного законодавства, у тому числі законодавства у сфері публічних закупівель, при встановлені вимоги щодо надання заповненого проекту договору, передбаченого у Додатку № 3 ТД.
Не цінові критерії, це як?
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:16
Дата відповіді: 16 жовтня 2019 18:11
Шановний Замовник поясніть своє рішення, щодо застосування не цінових критерії до учасників. Чому для закупівлі у 2 424 102,20 UAH з ПДВ потрібен досвід понад 10 млн. гривень???? Яким чином тоді буде оцінюватися пропозиція новоствореної юридичної особи??? Тобто ви зазделегідь позбавляєте нас шансу на перемогу???Чому порушується принцип добросовісної конкуренції серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до абз.2 ч.1 ст.28 Закону України «Про публічні закупівлі», У разі якщо оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до норм частини четвертої статті 10 цього Закону, проводиться оцінка лише тих тендерних пропозицій, що не були відхилені згідно з цим Законом.
Критеріями оцінки є:
у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок, - ціна;
у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема, такими як: умови оплати, строк виконання, гарантійне обслуговування, експлуатаційні витрати, передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів.
Даний перелік не є виключним, кількість таких критеріїв необмежена. Кожен критерій має числове значення, що визначає його важливість в порівнянні з ціною.
Замовником встановлено критерії оцінки, оскільки роботи «Нове будівництво водопровідних мереж господарчо-питного водопостачання в с. Котюржинці Полонського району Хмельницької області» («Будівельні роботи та поточний ремонт» - код ДК 021:2015 - 45000000-7) мають складний, спеціалізований характер, оскільки виконується відповідно до окремо розробленого проекту, що пройшов експертизу.
Встановлення Замовником нецінових критеріїв оцінки є правом Замовника, що передбачене Законом. Тому, Замовник під час розроблення тендерної документації та оприлюднення оголошення про закупівлю мав право на встановлення нецінових критеріїв оцінки. Встановлення нецінових критеріїв оцінки не суперечить нормам ст.19 Конституції України.
Зазначена позиція викладена в роз’ясненні Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018.
Зокрема, Уповноваженим органом з питань закупівель зазначено, що Закон не містить поняття «закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер». Тому, віднесення предмету закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер здійснюється замовником самостійно у кожному конкретному випадку, керуючись обставинами і умовами такої закупівлі та виходячи із специфіки предмета закупівлі. Такі критерії мають обґрунтовано застосовуватись замовниками, тобто мати аргументовану потребу у їх встановленні та надавати об’єктивну додаткову перевагу під час здійснення оцінки пропозицій.
Отже, використання замовниками нецінових критеріїв оцінки є вагомим чинником для надання об’єктивної аргументованої переваги при здійсненні закупівель товарів, робіт або послуг, які мають складний або спеціалізований характер, тому учаснику, який запропонував найкращу приведену ціну.
При цьому, нецінові критерії, зазначені замовником у тендерній документації, дають можливість потенційному постачальнику, надавачу послуг або виконавцю робіт отримати додаткову перевагу на торгах, а замовникові можливість отримати товари, роботи або послуги, що максимально відповідають його фінансовим ресурсам та потребам.
Тому на виконання вимог Закону, керуючись роз’ясненням Мінекономрозвитку № 3304-04/44053-06 від 08.10.2018 Замовником застосовано нецінові критерії оцінки: «Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників». Також в п.п.5.1.4 п.1 Розділу V тендерної документації обґрунтовано застосування Замовником нецінових критеріїв оцінки. При цьому, чинний Закон не містить вимог щодо форми та змісту такого обґрунтування.
Також пояснюємо, що застосування опцій оцінки, зокрема, «Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно-монтажних робіт», «Наявність кваліфікованих працівників» необхідними у зв’язку із специфікою об’єкта будівництва, обсягу робіт, наявності кількості працівників для виконання робіт у встановлені строки. Зокрема, опція «Обсяг виконаних (реалізованих) учасником будівельно-монтажних робіт» понад 10 млн. грн. за 2018 рік вказує, що учасники, які мають такі обсяги можуть виконати відповідні роботи упродовж двох років. «Наявність кваліфікованих працівників» підтверджує, що в учасника наявні працівники, необхідні для виконання робіт на об’єкті будівництва, окрім того, такому учаснику, у разі його перемоги в торгах, не потрібно буде шукати кваліфікованих працівників після укладання договору про закупівлі. Пошук таких працівників затримуватиме початок будівництва.
Враховуючи вищевикладене вважаємо, що Замовником законно застосовано зазначені нецінові критерії оцінки. Зазначені критерії не призвели до обмеження конкуренції та не дискримінують учасників закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 19 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ" 2 273 104,00
UAH з ПДВ
2 273 104,00
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 591 172.80 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД" 1 698 514,00
UAH з ПДВ
1 253 862,90
UAH з ПДВ
1.1 1 139 875.36 Документи
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" 2 047 163,00
UAH з ПДВ
1 800 000,00
UAH з ПДВ
1.3285714286 1 354 838.71 Документи

Публічні документи

06 листопада 2019 14:28
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:27
Електронний підпис
06 листопада 2019 14:27
Електронний підпис
05 листопада 2019 17:32
Договірна ціна.pdf
01 листопада 2019 16:48
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 16:58
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:57
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:56
Підписаний_G1019-8521-GL_tender.pdf
25 жовтня 2019 16:56
Підписаний_Лицензия.pdf
25 жовтня 2019 16:56
Паспорт директора.pdf
25 жовтня 2019 16:56
Листи-відгуки.pdf
25 жовтня 2019 16:55
Копія статуту.pdf
25 жовтня 2019 16:55
Копія витягу ЄДРПОУ.pdf
25 жовтня 2019 16:55
Звіт 1-ДФ.pdf
25 жовтня 2019 16:55
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2019 16:54
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:43
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:41
Лист відгук.pdf
25 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:33
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Паспорт директора.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Ліцензія + дозвола.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Лист щодо зміни назви.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Лист підтв.відпов.ДСТУ.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Лист згода.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Довідка про винагор..pdf
25 жовтня 2019 16:33
Відгук (Оригінал).pdf
25 жовтня 2019 16:33
Аналогічний договір.pdf
25 жовтня 2019 16:33
200.imd
25 жовтня 2019 16:33
Кошторис частина2.pdf
25 жовтня 2019 16:33
Кошторис частина1.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 16:37
Електронний підпис
25 жовтня 2019 16:06
довідка статистика.jpg
25 жовтня 2019 16:06
довідка.jpg
25 жовтня 2019 15:43
Ліцензія (лист).pdf
25 жовтня 2019 15:43
код.jpg
25 жовтня 2019 15:30
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Субпідряд.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Статут.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 15:30
План фінансування.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Підпис Шпак.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Наявність працівників.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Ліцензія.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Ліцензія Жмеринка.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Лист (істотні умови).pdf
25 жовтня 2019 15:30
квитанція №2.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Календарний графік.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Договірна ціна.pdf
25 жовтня 2019 15:30
довідка ( про Статут).pdf
25 жовтня 2019 15:30
декларація.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Гарантійний лист ст.17.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Відгуки.pdf
25 жовтня 2019 15:30
Витяг Жмеринка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"

ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УЮТСПЕЦБУД"
#42613505
Відхилено 1 253 862,90
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:10
ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс"
#35651353
Відхилено 1 800 000,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:21
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ"
#01039607
Переможець 2 273 104,00
UAH з ПДВ
01 листопада 2019 11:49

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 листопада 2019 11:49

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СПЕЦІАЛІЗОВАНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ВОДПРОЕКТ"
#01039607
2 273 104,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:15
Електронний підпис укладений
20 листопада 2019 14:12
підсумкова укладений
20 листопада 2019 13:53
договірна ціна укладений
20 листопада 2019 13:53
план фін укладений
20 листопада 2019 13:53
план викон укладений
20 листопада 2019 13:53
договірна ціна укладений
20 листопада 2019 13:53
Договір укладений
20 листопада 2019 13:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 листопада 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 178 800,00
UAH (в тому числі ПДВ 29 800,00 UAH)