Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
32550000-3 Телефонне обладнання ІР конференцсистеми телефонного зв’язку (hi-end)
Очікувана вартість
303 550,00 UAH
UA-2019-10-10-002496-b ● ce0e6eb66fb94e7b89580146d4af000b
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Лисицький Денис Геннадійович (44) 249-15-17 LYSYTSKYI.DH@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 13:24 |
Очікувана вартість: | 303 550,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 035,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32550000-3: Телефонне обладнання
Джерело фінансування - кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
32550000-3 Телефонне обладнання ІР конференцсистеми телефонного зв’язку (hi-end)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 32550000-3 — Телефонне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата здійснюється протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Акту приймання-передачі Товару та за наданим (після підписання Акту) Рахунком. Джерело фінансування - кошти підприємства. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 15:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 15:00 |
ТД 01 073663 IP зв'язок hi-end public.doc | |
10 жовтня 2019 15:00 |
ТД титул IP conf hi-end.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:45
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 11:13
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянувши питання учасника повідомляємо наступне:
1) у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», немає посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника, тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації;
2) також у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» прописано:
На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»
У разі надання учасником еквіваленту предмету закупівлі необхідно надати порівняльну таблицю (Таблиця 1, Додатку 3 Тендерної документації) з технічними параметрами (характеристиками) предмету закупівлі та еквіваленту. Технічні параметри (характеристики) еквіваленту не повинні бути гіршими ніж в предметі закупівлі. Також, учасник має заповнити Таблицю 2, Додатку 3 Тендерної документації, де повинен вказати конкретну модель, марку та виробника товару.
Це зобов'язує всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечує дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) щодо питання допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, так всі потенційні учасники торгів можуть приймати участь у закупівлі не залежно від того платники вони ПДВ чи ні. Слід зазначити, що оголошення торгів, аукціон та оцінка пропозицій учасників здійснюється без врахування ПДВ, тобто у всіх учасників торгів -платників ПДВ, або не платників ПДВ рівні умови. При укладанні договору з переможцем торгів укладається договір з ПДВ або без ПДВ, в залежності від податкового статусу переможця.
1) у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ», немає посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, тип обладнання або модель, джерело його походження або виробника, тому потенційні учасники можуть подавати свої пропозиції на постачання товарів, які вказані у додатку, або на аналог предмету закупівлі, з характеристиками, не гірше, ніж ті, які вказано у Додатку 3 тендерної документації;
2) також у Додатку 3 до тендерної документації «ОПИС ТА ОСНОВНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ» прописано:
На виконання вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону, після посилання у цьому додатку на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент»
У разі надання учасником еквіваленту предмету закупівлі необхідно надати порівняльну таблицю (Таблиця 1, Додатку 3 Тендерної документації) з технічними параметрами (характеристиками) предмету закупівлі та еквіваленту. Технічні параметри (характеристики) еквіваленту не повинні бути гіршими ніж в предметі закупівлі. Також, учасник має заповнити Таблицю 2, Додатку 3 Тендерної документації, де повинен вказати конкретну модель, марку та виробника товару.
Це зобов'язує всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечує дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
3) щодо питання допуску до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, так всі потенційні учасники торгів можуть приймати участь у закупівлі не залежно від того платники вони ПДВ чи ні. Слід зазначити, що оголошення торгів, аукціон та оцінка пропозицій учасників здійснюється без врахування ПДВ, тобто у всіх учасників торгів -платників ПДВ, або не платників ПДВ рівні умови. При укладанні договору з переможцем торгів укладається договір з ПДВ або без ПДВ, в залежності від податкового статусу переможця.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
289 428,80
UAH
|
286 300,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ЕНТЕРПРАЙЗ ТЕКНОЛОДЖІЗ" |
295 833,33
UAH
|
288 000,00
UAH
|
Документи |
ПРАТ "ЛИТЕР" |
303 500,00
UAH
|
303 500,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» #31091208 |
Переможець |
286 300,00
UAH
|
04 листопада 2019 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 січня 2020 13:43
|
Електронний підпис | укладений |
15 листопада 2019 15:03
|
ДОГОВІР 01 073663 hi-end IT Integrator.pdf | укладений |
15 листопада 2019 15:03
|