Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Багатофункціональні пристрої та картриджі для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Очікувана вартість
317 400,00 UAH
UA-2019-10-10-002395-b 9ebc1c63da5049a3b923471b3b2187fe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козюля Ксенія Олександрівна

+380542650126 k.koziulia@sm.minjust.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Код ЄДРПОУ: 34933040
Місцезнаходження: 40030, Україна , Сумська обл., Суми, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, буд. 28
Контактна особа: Козюля Ксенія Олександрівна
+380542650126
k.koziulia@sm.minjust.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 жовтня 2019 16:00
Очікувана вартість: 317 400,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

10 жовтня 2019 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення технічних характеристик
Дата подання: 11 жовтня 2019 13:31
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 15:01
Доброго дня! Шановний Замовник, підскажіть будь ласка , на скільки актуально вам наявність факса у моделі БФП що пропонується ? Чи вважатиметься еквівалентом БФП, з технічними параметрами які повністю відповідають, а деякі є кращими відповідно вимогам вашої тендерної документації, крім наявності факса? Завчасно дякуємо за відповідь!
Відповідь: Тендерною документацією передбачена закупівля Лот 1 - Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M426fdn (F6W14A) або еквівалент. Під еквівалентом розуміється товар, технічні характеристики якого відповідають зазначеним у Додатку 4 до тендерної документації або є кращими. Наявність факсу є обов’язковим.
ЛОТ1
Дата подання: 15 жовтня 2019 12:48
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 15:25
ДОброго дня. Вимога технічна : інтерполірований дозвіл 9600х9600 - не відповідає заявленій моделі HP m426fdn. Як у такому випадку буде виглядати порівняльна таблиця або вдповідність. Вимагаємо пояснень або внесення змін.
Відповідь: Інтерполірований дозвіл 9600х9600 відповідає заявленій моделі HP m426fdn, оскільки дана технічна характеристика є технічною характеристикою функції "сканера", а не функції "принтера".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-002395-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЗУМНЕ РІШЕННЯ", Код ЄДРПОУ:40044829
Дата подання: 30 жовтня 2019 11:21
Невідповідність Учасника - ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" кваліфікаційним вимогам Замовника - Головне територіальне управління юстиції у Сумській області
Відповідно до «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» : Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів із сканованими копіями нижчезазначених документів:
1) «Тендерною пропозицією», яка складена і заповнена за формою, що наведена у Додатку 1 до Тендерної документації. Тендерна пропозиція повинна містити точну і повну інформацію про товари, що пропонуються. …
Також на Запитання: Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Питання по лоту "Картриджі з тонером (для принтерів та багатофункціональних пристроїв)" від
11.10.2019 06:46:44
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; …
Відповідь Організатора:
Від 11.10.2019 14:10:11
1) Тендерною документацією на закупівлю по Лот 2 передбачено закупівлю конкретно вказаних картриджів або їх еквівалентів, які за технічними характеристиками, зазначеними у Додатку 4 не є гіршими. 2) Тендерною документацією на закупівлю по Лоту 2 передбачена необхідність Учасником вказувати у своїй комерційній пропозиції назву конкретного товару та модель. Слід розуміти, що під час пропозиції еквіваленту товару має бути також зазначена конкретна його назва та модель. ….
Відповідь Організатора: від 11.10.2019 14:10:11
1) Тендерною документацією на закупівлю по Лот 2 передбачено закупівлю конкретно вказаних картриджів або їх еквівалентів, які за технічними характеристиками, зазначеними у Додатку 4 не є гіршими. 2) Тендерною документацією на закупівлю по Лоту 2 передбачена необхідність Учасником вказувати у своїй комерційній пропозиції назву конкретного товару та модель. Слід розуміти, що під час пропозиції еквіваленту товару має бути також зазначена конкретна його назва та модель. 3) До участі у закупівлі допускаються як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці, незалежно від того є учасник платником ПДВ чи ні. Оцінка пропозицій буде здійснюватися за остаточною ціновою пропозицією.
Тому відповідно до імперативу вимог встановлених Замовником та умовам тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» «Відхилення тендерних пропозицій» Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Додатком 2 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії, встановлені замовником відповідно до статті 16 Закону» Перелік документів та інформації, необхідні для оцінки відповідності учасників встановленим критеріям
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору Замовник вимагає надати На підтвердження виконання аналогічного договору надається копія одного вказаного у довідці договору.
На виконання данної вимоги учасник надав оригінал аналогічного договору. - умовами тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції» Відхилення тендерних пропозицій Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо: - не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону;
Просимо дискваліфікувати Учасника - ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" виходячи з вище перелічених підстав.





Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2019 16:43
Пропозиції Учасників на закупівлю "Багатофункціональних пристроїв та картриджів для багатофункціональних пристроїв та принтерів ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" тендерний комітет Головного територіального управління юстиції у Сумській області розглядає у визначені законодавством терміни. Вашу вимогу можна вважати тиском на тендерний комітет і спробу впливу на прийняття рішення.
Тендерна пропозиція ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК", з урахуванням тенденої документації та сталої практики, в тому числі судової, викладена без порушень і підстави для дискваліфікації Учасника відсутні.

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M426fdn (F6W14A) або еквівалент
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 375,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 28 жовтня 2019 14:32
Закінчення: 28 жовтня 2019 14:59
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

25 шт
Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M426fdn (F6W14A) або еквівалент
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40003, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 28
Дата доставки: 31 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно заявок Замовника протягом 10 календарних днів з дати заявки Пiсляоплата 10 Календарні 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП, визначення його ціни та назви товару (ТМ)?
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:46
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 14:09
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерною документацією на закупівлю по Лоту 1 передбачена необхідність Учасником вказувати у своїй комерційній пропозиції назву конкретного товару та модель: Багатофункціональний пристрій HP LaserJet Pro M426fdn (F6W14A) або його еквівалент. Слід розуміти, що під час пропозиції еквіваленту товару має бути також зазначена конкретна його назва та модель.
2) До участі у закупівлі допускаються як юридичні особи так і фізичні особи-підприємці, незалежно від того є учасник платником ПДВ чи ні. Оцінка пропозицій буде здійснюватися за остаточною ціновою пропозицією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:59

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 254 250,00
UAH з ПДВ
236 779,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" 274 678,00
UAH з ПДВ
236 780,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 271 450,00
UAH з ПДВ
271 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 10:11
Електронний підпис
01 листопада 2019 10:09
Документи на переможця
25 жовтня 2019 12:26
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:25
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 12:25
Технічний опис.zip
25 жовтня 2019 12:25
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:38
статут Ривалтекс.pdf
25 жовтня 2019 15:38
БАНК ИДЕА !.jpg
25 жовтня 2019 15:38
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

25 жовтня 2019 15:59
Електронний підпис
25 жовтня 2019 15:48
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Переможець 236 779,00
UAH з ПДВ
31 жовтня 2019 15:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 жовтня 2019 15:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
236 779,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 грудня 2019 10:07
Електронний підпис укладений
22 листопада 2019 13:41
БФП додаткова.pdf зміни до договору
22 листопада 2019 13:40
Електронний підпис укладений
14 листопада 2019 07:59
БФП додатк.pdf зміни до договору
14 листопада 2019 07:57
Електронний підпис укладений
13 листопада 2019 12:11
Договір укладений
13 листопада 2019 12:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: 779
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 779
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 236 770,50
UAH (в тому числі ПДВ 39 461,75 UAH)