Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 33612019 |
Місцезнаходження: | 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А |
Контактна особа: |
Олександр Панасенко +380997923071 stender-ukbg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 14:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 жовтня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 жовтня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 29 жовтня 2019 13:23 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 7 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 21000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 90 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 14:46 |
Додатки до ТД.docx | |
10 жовтня 2019 14:46 |
ТД.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-10-16-000034 ● 9ff958a913ee4b4d9271494042764fff
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2019 18:02 |
16.10.2019 № 178
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ
Витяг переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-10-10-002370-b 10.10.2019 Комунальне підприємство ПІДПРИЄМСТВО «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 33612019). Дані автоматичних індикаторів ризиків
(RISK1-5-2)
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-10-17 15:18:19
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-10-002370-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отримання пояснення такого питання.
Згідно з пунктом 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у paзi закупівлі закупівлі робіт або послуг учасник зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (для надання послуг, як співвиконавця) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Всупереч нормі пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), при закупівлі послуг з поточного ремонту, тендерна документація містить вимоги стосовно надання інформації про субпідрядника.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає спосіб документального підтвердження підстав згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема пунктами 3, 8 частини першої. Проте, у тендерній документації така інформація відсутня.
Чому умови тендерної документації не відповідають вимогам статті 22 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-10-17 17:39:00
Про надання пояснень
Доброго дня! Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке. Відповідо до п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) Замовник вказав вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Зазанчена вимога міститься у пункті 7 розділа ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Управління контролю за благоустроєм міста" Дніпровської міської ради від 10.10.2019 № 161 (далі - Тендерна документація). Також повідомляємо, що інформація відповідно до частини 3 статті 17 Закону щодо зазначення у тендерній документації способу документального підтвердження підстав згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема пунктами 3, 8 частини першої ст. 17 Закону міститься у п.п. 1.1.4 п. 1.1 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації та в абз. 4 ч. 1 розділа ІІ Додатка 3 до Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Доброго дня! Розглянувши висновок про результати моніторингу, повідомляємо, що надалі при підготовці тендерної документації про надання послуг Замовник врахує вимоги п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".
2019-11-06 11:37:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Ризики, що спрацювали
RISK1-5_2
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "КОМ+ТРАНС" #39583282 |
Переможець |
640 968,71
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2019 14:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 грудня 2019 10:26
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2019 17:17
|
Підписаний договір.pdf | укладений |
11 листопада 2019 17:16
|