Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2019-10-10-002370-b 1f0cc603cadd4fafa967c369ffa61b04
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Панасенко

+380997923071 stender-ukbg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УПРАВЛІННЯ КОНТРОЛЮ ЗА БЛАГОУСТРОЄМ МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 33612019
Місцезнаходження: 49101, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Троїцька, буд. 22-А
Контактна особа: Олександр Панасенко
+380997923071
stender-ukbg@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 жовтня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 жовтня 2019 12:00
Початок аукціону: 29 жовтня 2019 13:23
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49101, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Троїцька, 22 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 14:46
Додатки до ТД.docx
10 жовтня 2019 14:46
ТД.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-10-16-000034 ● 9ff958a913ee4b4d9271494042764fff
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 жовтня 2019 18:02
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.10.2019 № 178

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В.о. начальника Валентин ДОВГИЙ


Витяг переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
19 UA-2019-10-10-002370-b 10.10.2019 Комунальне підприємство ПІДПРИЄМСТВО «Управління контролю за благоустроєм міста» Дніпровської міської ради (код за ЄДРПОУ 33612019). Дані автоматичних індикаторів ризиків
(RISK1-5-2)

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-17 15:18:19

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуга з поточного ремонту асфальтобетонного покриття, фігурних елементів мощення, бордюрів, вирівнювання просілих та заміни пошкоджених плит та інших елементів благоустрою у м. Дніпрі» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-10-10-002370-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», постала потреба в отримання пояснення такого питання.
Згідно з пунктом 7 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у paзi закупівлі закупівлі робіт або послуг учасник зазначає у тендерній пропозиції повне найменування та місцезнаходження кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт як субпідрядника (для надання послуг, як співвиконавця) в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Всупереч нормі пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), при закупівлі послуг з поточного ремонту, тендерна документація містить вимоги стосовно надання інформації про субпідрядника.
Відповідно до частини 3 статті 17 Закону, Замовник у тендерній документації зазначає спосіб документального підтвердження підстав згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема пунктами 3, 8 частини першої. Проте, у тендерній документації така інформація відсутня.
Чому умови тендерної документації не відповідають вимогам статті 22 Закону?

Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-17 17:39:00

Про надання пояснень

Доброго дня! Розглянувши Ваше питання повідомляємо таке. Відповідо до п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) Замовник вказав вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб'єкта господарювання, якого учасник планує залучити до виконання робіт як субпідрядника в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Зазанчена вимога міститься у пункті 7 розділа ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації, затвердженої протоколом засідання тендерного комітету Комунального підприємства "Управління контролю за благоустроєм міста" Дніпровської міської ради від 10.10.2019 № 161 (далі - Тендерна документація). Також повідомляємо, що інформація відповідно до частини 3 статті 17 Закону щодо зазначення у тендерній документації способу документального підтвердження підстав згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених, зокрема пунктами 3, 8 частини першої ст. 17 Закону міститься у п.п. 1.1.4 п. 1.1 розділу ІІІ "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" Тендерної документації та в абз. 4 ч. 1 розділа ІІ Додатка 3 до Тендерної документації.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Доброго дня! Розглянувши висновок про результати моніторингу, повідомляємо, що надалі при підготовці тендерної документації про надання послуг Замовник врахує вимоги п. 17 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-11-06 11:37:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 листопада 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-5_2

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 жовтня 2019 13:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС" 640 968,71
UAH з ПДВ
640 968,71
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАВТОБУД" 687 975,48
UAH з ПДВ
687 975,48
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 листопада 2019 15:34
Тендерна пропозиція 2.PDF
01 листопада 2019 15:34
Розрахунок вартості.pdf
01 листопада 2019 15:34
ДПІ.PDF
01 листопада 2019 15:33
Довідка про несудимість.PDF
01 листопада 2019 15:33
Довідка НАЗК підприємство.zip
01 листопада 2019 15:33
Довідка НАЗК 2019.директор.zip
28 жовтня 2019 08:40
Електронний підпис
28 жовтня 2019 08:38
Гарантия 14076.zip
28 жовтня 2019 08:38
8. Інші документи.PDF
28 жовтня 2019 08:38
4.1 Розрахунок вартості.pdf
28 жовтня 2019 08:38
1.Тендерна пропозиція.PDF
28 жовтня 2019 08:38
1.1 Реєстр документів.PDF

Публічні документи

27 жовтня 2019 17:51
Електронний підпис
27 жовтня 2019 17:50
Пропозиція, частина 3.pdf
27 жовтня 2019 17:50
пропозиція, частина 2.pdf
27 жовтня 2019 17:50
пропозиція 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КОМ+ТРАНС"

ТОВ "УКРАВТОБУД"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2019 14:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМ+ТРАНС"
#39583282
640 968,71
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 грудня 2019 10:26
Електронний підпис укладений
11 листопада 2019 17:17
Підписаний договір.pdf укладений
11 листопада 2019 17:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 листопада 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 618 843,20
UAH (в тому числі ПДВ 103 140,53 UAH)