Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Детектор вибухових речовин
Очікувана вартість
1 848 200,00 UAH
UA-2019-10-10-002285-b f48e1bebf940499ea6bee0900bd8a4c6
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

Лашин Ігор Михайлович

380564405660 aerokwg@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Міжнародний аеропорт Кривий Ріг" Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 01173530
Місцезнаходження: 50000, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, Аеропорт
Контактна особа: Лашин Ігор Михайлович
380564405660
aerokwg@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 14:37
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2019 10:00
Початок аукціону: 21 листопада 2019 13:19
Очікувана вартість: 1 848 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 241,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 45000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38540000-2: Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Одиниця
Детектор вибухових речовин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50000, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Аеропорт
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 березня 2020
ДК 021:2015: 38540000-2 — Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості Товару проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником на розрахунковий/поточний рахунок Постачальника грошових коштів протягом трьох банківських днів з дати підписання акту прийому-передачі Товару та/або видаткової накладної на підставі виставленого рахунку. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:03
Лист зi змiнами.doc
04 листопада 2019 17:02
ТД нова редакція.docx
10 жовтня 2019 14:49
ТД 1.docx
04 листопада 2019 17:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 15:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2019 17:03
Лист зi змiнами.doc
04 листопада 2019 17:02
ТД нова редакція.docx
10 жовтня 2019 14:49
ТД 1.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-002285-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 10 жовтня 2019 18:35
Вимога щодо дискримінаційних умов
Назва: Щодо усунення дискримінаційних умов тендерної документації

Детально вивчивши тендерну документацію Замовника було встановлено, що Замовник висунув ряд дискримінаційних та безпідставних вимог. Відповідно до Закону України “Про публічні закупівлі” ч.4 ст. 22 Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників та відповідно до ст. 3 Замовник повинен дотримуватися принципу недискримінації учасників. У той же час Тендерна документація Замовника, зокрема технічне завдання (Додаток 3 до тендерної документації) містить ряд дискримінаційних вимог, які допускають до участі лише ті тендерні пропозиції, які містять лише єдину модель обладнання, а саме детектор вибухових речовин Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Технічне завдання Тендерної документації Замовника не допускає до участі окрім Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan жодне обладнання сертифіковане Державною авіаційною службою України, що порушує чинне законодавство.
Звертаємо увагу Замовника на наступні незаконні вимоги та вимагаємо внести відповідні корективи.

1. У Додатку 4 до Тендерної документації Замовник у технічній специфікації визначає технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема:

“Підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації. Оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті”

Тобто Замовник вимагає, щоб запропоноване обладнання мало можливість підключення носіїв на флеш пам'яті через USB для архівування і передачі інформації та можливість оновлення ПЗ приладу через USB з флеш пам'яті. Даній вимозі відповідає одна єдина модель детектора вибухових речовин, який відповідає даній вимозі замовника, має вагу менше 4.5 кг та є сертифікованим Державною авіаційною службою України, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тому дана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу Замовника, що різні виробники виготовляють детектори вибухових речовин, які мають реалізовані можливості архівування і передачі інформації та можливість оновлення ПЗ, але не за допомогою USB, а інших каналів передачі даних, наприклад, Wi-Fi. Тому визначення Тендерною документацією Замовника вимоги щодо архівування, передачі даних та оновлення саме з використанням USB є дискримінаційною, не має обгунтованої необхідності використання саме USB допускає до участі лише пропозиції, які містять єдину модель обладнання від одного виробника, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc.
Тому просимо Замовника вилучити дану вимогу щодо USB або надати інформацію про існування щонайменше двох детекторів вибухових речовин, які мають сертифікат відповідності, виданий Державною авіаційною службою України, та відповідає усім іншим вимогам Тендерної документації Замовника або надати інформацію про існування щонайменше двох детекторів вибухових речовин, які мають сертифікат відповідності, виданий Державною авіаційною службою України, та відповідає усім іншим вимогам Тендерної документації Замовника.


2. У Додатку 4 до Тендерної документації Замовник у технічній специфікації визначає технічні вимоги до предмету закупівлі, зокрема:

“Іонізатор Нікель 63, з активністю не більше 1 x108 Бк”
Тобто Замовник вимагає, щоб запропоноване обладнання містило радіоактивний ізотоп Нікель-63, який відповідно до конструкції буде іонізатором. Даній вимозі відповідає одна єдина модель детектора вибухових речовин, який відповідає даній вимозі замовника, має вагу менше 4.5 кг та є сертифікованим Державною авіаційною службою України, а саме Mobile Trace виробництва компанії Rapiscan Systems Inc. Тому дана вимога носить дискримінаційний характер та порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Звертаємо увагу Замовника, що різні виробники виготовляють детектори вибухових речовин, у яких іонізатор виконаний може бути як з використанням радіоактивних ізотопів, так і без, але у будь-якому випадку працює на основі технології спектрометрії іонної рухливості (Ion Mobility Spectrometry, ITMS). Тому вимога наявності в конструкції іонізатора радіоактивного ізотопу Нікель-63 є необгрунтованою та ніяким чином не впливає на критично важливі характеристики детекторів вибухових речовин. Крім того, Замовнику слід звернути увагу, що використання обладнання, в конструкції якого наявні радіоактивні ізотопи, вимагає отримання відповідних ліцензій та дозволів на ведення господарської діяльності по використанню такого обладнання.
Вимагаємо усунути дану дискримінаційну вимогу тендерної документації. Це дозволить взяти участь у процедурі закупівлі максимальної кількості учасників, які можуть пропонувати детектори вибухових речовин з ізотопами та без ізотопів. Допущення максимальної кількості учасників забезпечує можливість формування конкурентної ціни на пропоноване обладнання або надати інформацію про існування щонайменше двох детекторів вибухових речовин, які мають сертифікат відповідності, виданий Державною авіаційною службою України, та відповідає усім іншим вимогам Тендерної документації Замовника.


3. У Додатку 3 “Перелік документів, що вимагаються замовником та надаються учасником у складі тендерної пропозиції” до Тендерної документації Замовник у п.4.1 відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає перелік кваліфікаційних критеріїв. Так, Замовник визначає, що учасник повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору за період останніх неповних трьох років (2017-2019 рр.). Замовник дає роз’яснення:

“Аналогічним буде вважатись договір на поставку детекторів вибухових речовин.”

Таким чином, Замовник вимагає від учасника наявності виконання договору на поставку саме детекторів вибухових речовин саме за останні три роки (2017 - 2019 рр.). Така вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, а тому порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”. Враховуючи той факт, що за вказані роки в межах України серед сертифікованих на даний час детекторів вибухових речовин з вагою до 4.5 кг поставлялися лише прилади виробництва компанії Rapiscan Systems Inc., то дана вимога допускає до участі лише компанії, які є постачальниками обладнання виключно одного виробника, а саме Rapiscan Systems Inc. Враховуючи те, що на сьогодні в межах України ведуть успішну підприємницьку діяльність багато компаній, які є досвідченими постачальниками доглядового обладнання, то пропонуємо Замовнику змінити вимогу щодо предмету аналогічного договору на наступну редакцію:

“Аналогічним буде вважатись договір на поставку доглядового обладнання.”

Враховуючи той факт, що не може існувати об’єктивних причин та/або причин передбачених чинним законодавством, щоб Замовник мав право обмежити період виконання аналогічного договору проміжком часу саме за три останні роки (2017 - 2019 рр.), тому дана вимога є виключно дискримінаційною. Чому саме три роки? чому не п’ять? Щоб створити дискримінаційні умови та звузити коло потенційних учасників?
Тому вимагаємо від Замовника усунути часові обмеження періоду виконання аналогічного договору.


4. У Додатку 3 “Перелік документів, що вимагаються замовником та надаються учасником у складі тендерної пропозиції” до Тендерної документації Замовник у п.4.1 відповідно до ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі” визначає перелік кваліфікаційних критеріїв. Так, Замовник визначає, що учасник повинен надати інформацію про виконання аналогічного договору та лист-відгук. Замовник дає роз’яснення:


“...лист-відгук від замовника вказаного в таблиці, що містить характеристики стосовно поставленого товару та рекомендації щодо учасника, які підтверджують факт належного виконання аналогічного договору.”

Таким чином, Замовник вимагає надати лист-відгук, який містить досить специфічну інформацію, зокрема характеристики поставленого товару та рекомендації щодо учасника. По-перше, звертаємо увагу, що Замовник не є компетентною особою підтверджувати або спростовувати характеристики обладнання. По-друге, рекомендації Замовника щодо учасника є суб’єктивними. Наприклад, було поставлене якісне обладнання, але Замовник вимагав надати йому неправомірну винагороду, а постачальник відмовився. У такому випадку потенційний учасник не зможе надати позитивні рекомендації щодо належного виконання аналогічного договору. Крім того законодавством не передбачено, що лист-відгук є підтвердженням виконання аналогічного договору. На виконання вимог ч.2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі” у частині наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору такими документами можуть бути акти прийому передачі, видаткові накладні або інші документи, які були передбачені умовами договору, який надає учасник на підтвердження виконання досвіду аналогічного договору. Вказані документи (акти, видаткові накладні тощо) у повній мірі дають можливість Замовнику оцінити наявність досвіду у потенційного учасника успішного виконання аналогічного договору.
Така вимога є дискримінаційною та суттєво звужує коло потенційних учасників даної процедури закупівлі, а тому порушує ст. 3 та ч.4 ст.22 Закону України “Про публічні закупівлі”.
Тому вимагаємо від Замовника усунути вимогу щодо надання листу-відгуку щодо виконання аналогічного договору.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 жовтня 2019 17:03
Тендерний комітет комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» криворізької міської ради керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2019-10-10-002285-b.b1 від 10.10.2019 р. повідомляє наступне:
1. USB це інтерфейс, який дає можливість легко підключити накопичувач інформації, є цілком безпечним та простим у використанні, не потребує додаткового адміністрування . Проведений аналіз показав що цей інтерфейс використовує дуже багато виробників обладнання. Наприклад Smiths Detection Inc., Rapiscan Systems Inc., L3Harris Security & Detection Systems, і т.д.
Wi-Fi це радіочастотний канал передачі інформації, який не є безпечним в силу своєї відкритості, не дуже простий у застосуванні, так як вимагає використання додаткового обладнання (Wi-Fi адаптери, Wi-Fi роутери і т.д.), паролів, алгоритмів шифрування, мережевого адміністрування, додаткових заходів з захисту інформації і т.д.
Також маємо зауважити, що виробник обладнання самостійно приймає рішення про отримання сертифікату відповідності, який видає Державна авіаційна служба України. Замовник жодним чином не може впливати на цей процес. Тому замовник планує закупівлю виходячи з власних потреб та аналізу існуючого на ринку обладнання.
2. Використання ізотопного джерела має ряд суттєвих переваг перед іншими технологіями, зокрема такими як коронарний розряд та ультрафіолетовий випромінювач.
Всі виробники приладів з ізотопним джерелом дають гарантію на це джерело на весь строк використання приладу. Жодна інша технологія на сьогодні не може забезпечити такої надійності.
Всі провідні виробники цього обладнання: Smiths Detection Inc., Rapiscan Systems Inc., L3Harris Security & Detection Systems, і т.д. випускають обладнання як з ізотопними джерелами так і без їх використання.
Також маємо зауважити, що виробник обладнання самостійно приймає рішення про отримання сертифікату відповідності, який видає Державна авіаційна служба України. Замовник жодним чином не може впливати на цей процес. Тому замовник планує закупівлю виходячи з власних потреб та аналізу існуючого на ринку обладнання.
3. Відповідно до ч. 3. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Інформація та перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлюється замовником виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Період виконання аналогічного договору з проміжком часу саме за три останні роки (2017 - 2019 рр.) встановлений з метою отримання актуальної інформації щодо здійснення поставки аналогічного предмету закупівлі (детектору вибухових речовин) та задля того, щоб впевнитися, що учасник нещодавно мав досвід поставки такого товару відповідної якості. Крім того замовником визначено, що аналогічним договором буде вважатись договір на поставку саме детектору вибухових речовин, оскільки замовник має на меті впевнитися, що учасник мав досвід з завезення на митну територію України саме такого обладнання, адже враховуючи його специфіку, це потребує належного оформлення певних документів для здійснення митних процедур. Вважаємо вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації недоцільними та такими, що можуть вплинути на якість та своєчасність поставки товару, що є предметом цієї закупівлі.
4. Умова викладена Замовником у тендерній документації стосовно надання учасником листа-відгуку встановлена з дотриманням ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право Замовнику, на його власний розсуд включити до умов тендерної документації інформацію, яку Замовник вважає за необхідне та, здебільшого, з метою отримання актуальної інформації щодо учасника, що характеризує його добросовісність. Разом з цим повідомляється, що лист-відгук, пишеться в довільній формі та містить інформацію щодо оцінки діяльності тієї чи іншої організації. Метою такого листа є письмове підтвердження професійних навичок, вмінь, досягнень працівників, або загалом організацій, які були виявлені під час співпраці і в цілому пишеться для інших компаній, так як підтверджує позитивний/негативний досвід роботи з замовником, який його написав. Враховуючи викладене усунення вимоги в тендерній документації щодо надання листа-відгука щодо виконання аналогічного договору, на думку Замовника є недоцільним, в зв’язку з чим така вимога задоволенню не підлягає.
Розгорнути Згорнути
Тендерний комітет комунального підприємства «Міжнародний аеропорт Кривий Ріг» криворізької міської ради керуючись положеннями ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на вимогу №UA-2019-10-10-002285-b.b1 від 10.10.2019 р. повідомляє наступне:
1. USB це інтерфейс, який дає можливість легко підключити накопичувач інформації, є цілком безпечним та простим у використанні, не потребує додаткового адміністрування . Проведений аналіз показав що цей інтерфейс використовує дуже багато виробників обладнання. Наприклад Smiths Detection Inc., Rapiscan Systems Inc., L3Harris Security & Detection Systems, і т.д.
Wi-Fi це радіочастотний канал передачі інформації, який не є безпечним в силу своєї відкритості, не дуже простий у застосуванні, так як вимагає використання додаткового обладнання (Wi-Fi адаптери, Wi-Fi роутери і т.д.), паролів, алгоритмів шифрування, мережевого адміністрування, додаткових заходів з захисту інформації і т.д.
Також маємо зауважити, що виробник обладнання самостійно приймає рішення про отримання сертифікату відповідності, який видає Державна авіаційна служба України. Замовник жодним чином не може впливати на цей процес. Тому замовник планує закупівлю виходячи з власних потреб та аналізу існуючого на ринку обладнання.
2. Використання ізотопного джерела має ряд суттєвих переваг перед іншими технологіями, зокрема такими як коронарний розряд та ультрафіолетовий випромінювач.
Всі виробники приладів з ізотопним джерелом дають гарантію на це джерело на весь строк використання приладу. Жодна інша технологія на сьогодні не може забезпечити такої надійності.
Всі провідні виробники цього обладнання: Smiths Detection Inc., Rapiscan Systems Inc., L3Harris Security & Detection Systems, і т.д. випускають обладнання як з ізотопними джерелами так і без їх використання.
Також маємо зауважити, що виробник обладнання самостійно приймає рішення про отримання сертифікату відповідності, який видає Державна авіаційна служба України. Замовник жодним чином не може впливати на цей процес. Тому замовник планує закупівлю виходячи з власних потреб та аналізу існуючого на ринку обладнання.
3. Відповідно до ч. 3. ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник самостійно визначає один або декілька кваліфікаційних критеріїв та зазначає в тендерній документації спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Інформація та перелік документів для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановлюється замовником виходячи зі специфіки предмету закупівлі. Період виконання аналогічного договору з проміжком часу саме за три останні роки (2017 - 2019 рр.) встановлений з метою отримання актуальної інформації щодо здійснення поставки аналогічного предмету закупівлі (детектору вибухових речовин) та задля того, щоб впевнитися, що учасник нещодавно мав досвід поставки такого товару відповідної якості. Крім того замовником визначено, що аналогічним договором буде вважатись договір на поставку саме детектору вибухових речовин, оскільки замовник має на меті впевнитися, що учасник мав досвід з завезення на митну територію України саме такого обладнання, адже враховуючи його специфіку, це потребує належного оформлення певних документів для здійснення митних процедур. Вважаємо вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації недоцільними та такими, що можуть вплинути на якість та своєчасність поставки товару, що є предметом цієї закупівлі.
4. Умова викладена Замовником у тендерній документації стосовно надання учасником листа-відгуку встановлена з дотриманням ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», що надає право Замовнику, на його власний розсуд включити до умов тендерної документації інформацію, яку Замовник вважає за необхідне та, здебільшого, з метою отримання актуальної інформації щодо учасника, що характеризує його добросовісність. Разом з цим повідомляється, що лист-відгук, пишеться в довільній формі та містить інформацію щодо оцінки діяльності тієї чи іншої організації. Метою такого листа є письмове підтвердження професійних навичок, вмінь, досягнень працівників, або загалом організацій, які були виявлені під час співпраці і в цілому пишеться для інших компаній, так як підтверджує позитивний/негативний досвід роботи з замовником, який його написав. Враховуючи викладене усунення вимоги в тендерній документації щодо надання листа-відгука щодо виконання аналогічного договору, на думку Замовника є недоцільним, в зв’язку з чим така вимога задоволенню не підлягає.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-10-10-002285-b.c2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ Проектно-Технічний Центр, Код ЄДРПОУ:36303986
Дата подання: 23 жовтня 2019 16:42
СКАРГА
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації відкритих торгів, затвердженої рішенням тендерного комітету (протокол № 2 від 10.10.2019) ідентифікатор закупівлі (http://prozorro.gov.ua): UA-2019-10-10-002285-b предмет закупівлі: ДК 021:2015-38540000-2 Випробувальні та вимірювальні пристрої і апарати (Детектор вибухових речовин) (кількість 1 шт.)
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 жовтня 2019 22:08
рішення від 28.10.2019 № 15490 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 жовтня 2019 22:08
рішення від 13.11.2019 № 16610.pdf
Дата публікації: 18 листопада 2019 22:37

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 16:42
Скарга

Документи подані замовником

07 листопада 2019 17:56
лист.doc