Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ
Очікувана вартість
1 689 370,00 UAH
UA-2019-10-10-002048-b ● 7c5aa97fad204425bcab9fc67aa06bbf
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Харківський слідчий ізолятор" |
Код ЄДРПОУ: | 08564587 |
Місцезнаходження: | 61093, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 99 |
Контактна особа: |
Дмитро Шомахов +380573726117,+380573723382 duksi27@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 14:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 жовтня 2019 17:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 14:28 |
Очікувана вартість: | 1 689 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 446,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 50600 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Джерело фінансування закупівлі -кошти Державного бюджету України.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
190 тисяча кубічних метрів
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
61093, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Полтавський шлях, буд. 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки замовника (Споживача) за поставлений природний газ здійснюються за розрахунковий період до 10 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу, на підставі виставленого Постачальником рахунку на оплату та Акту приймання-передачі газу. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 5-ти банківських днів з дати отримання замовником (Споживачем) на свій рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі. Джерело фінансування закупівлі – кошти Державного бюджету України | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 жовтня 2019 21:23 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 жовтня 2019 21:10 |
газ -нова редакція ТД.docx | |
18 жовтня 2019 21:10 |
газ-Перелік внесених змін_ нова редакція_ ТД.docx | |
10 жовтня 2019 14:07 |
Оголошення про пров. торгів.docx |
18 жовтня 2019 21:23 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
18 жовтня 2019 21:10 |
газ -нова редакція ТД.docx
|
||||
18 жовтня 2019 21:10 |
газ-Перелік внесених змін_ нова редакція_ ТД.docx
|
||||
10 жовтня 2019 14:07 |
Оголошення про пров. торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога щодо усунення порушень
Дата подання: 16 жовтня 2019 15:28
Дата відповіді: 21 жовтня 2019 13:15
Тендерним комітетом Замовника було оприлюднено оголошення про заплановану закупівлю природного газу та завантажено до системи електронних закупівель тендерну документацію.
Проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено факти, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель.
Так, згідно пункту 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою НКРЕКП № 2496 від 30.09.2015 року, договір постачання природного газу повинен містити такі умови, що є істотними та обов'язковими для цього виду договору: 1) місце і дата укладення договору, а також найменування/прізвища, імена, по батькові постачальника і споживача та їх EIC-коди як суб'єктів ринку природного газу; 2) предмет договору, відповідно до якого постачальник зобов’язується поставити споживачу природний газ в необхідних для нього об’ємах (обсягах); 3) ЕІС-код точки/точок комерційного обліку споживача, по яких буде здійснюватися постачання природного газу постачальником (за необхідності, якщо по інших точках комерційного обліку постачання газу здійснює інший постачальник); 4) найменування Оператора ГРМ/ГТС, з яким споживач уклав договір розподілу/транспортування природного газу; 5) річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення; 6) порядок перегляду та коригування підтверджених обсягів природного газу, у тому числі протягом розрахункового періоду; 7) режими постачання та споживання природного газу протягом розрахункового періоду; 8) ціна постачання природного газу за договором; 9) порядок та строки проведення розрахунків за поставлений природний газ; 10) порядок звіряння фактичного об’єму (обсягу) спожитого природного газу на певну дату чи протягом відповідного періоду; 11) відповідальність сторін за невиконання умов договору та підстави її застосування, у тому числі в разі перевищення споживачем підтверджених обсягів природного газу за відповідний період, а також механізми компенсації і повернення, які застосовуються, якщо рівні якості послуг постачальника за договором не виконуються, зокрема за неточності в рахунку чи його затримці (норма вноситься в договір за згодою сторін); 12) перелік випадків, коли постачання природного газу може бути обмежено/припинено споживачу, та порядок обмеження/припинення, а по споживачу, що не є захищеним відповідно до Правил про безпеку постачання природного газу, затверджених центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізацію державної політики в нафтогазовій галузі, додаткові вимоги, визначені в зазначених Правилах; 13) порядок зміни постачальника; 14) строк дії договору та умови і порядок його продовження, припинення чи розірвання, у тому числі інформація щодо можливості його одностороннього розірвання; 15) місцезнаходження/місце проживання, банківські реквізити сторін; 16) інформація, що стосується прав споживачів, у тому числі щодо розгляду скарг (вирішення спорів) постачальником, і засоби спілкування та/або публічного оголошення інформації, що подається постачальником згідно з цими Правилами; 17) порядок вирішення спорів відповідно до пункту 9 розділу VI цих Правил; 18) право споживача на отримання інформації, визначеної Законом України «Про особливості доступу до інформації у сферах постачання електричної енергії, природного газу, теплопостачання, централізованого постачання гарячої води, централізованого питного водопостачання та водовідведення».
Однак, Замовник у порушення вищезазначених норм, що, також, передбачають Правила постачання природного газу, що затверджені Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2496 від 30.09.2015, Кодекс газотранспортної системи (затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №2493 від 30.09.2015), Кодекс газорозподільних систем (затверджений Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2494 від 30.09.2015 ), Постанова Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 5X0 від 22.04.2019 «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП» цивільного та господарського законодавства, Постанова Національної комісії, шо здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг № 2001 від 21.12-2018 року «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ» на послуги транспортування природного газу для точок входу і точок виходу на перший рік другого регуляторного періоду, та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов НКРЕКП»:
– не включив у ціну газу вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги постачання природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) за 1000 кубічних метрів на добу, що становить 157,19 грн. без ПДВ, що відповідає затвердженому тарифу Регулятором за Постановою НКРЕКП від 21.12.2018 №2001 «Про встановлення тимчасових тарифів для АТ «УКРТРАНСГАЗ»;
- не передбачив добові планові об’єми (обсяги) постачання/споживання природного газу за договором, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку, зокрема, у вигляді Графіку постачання газу та замовлення (бронювання) потужності за кожний період (визначено шляхом ділення днів у місяці, однак, не передбачено умов при нерівномірному споживанні).
Отже, тендерна документація не відповідає законодавству і підлягає зміні.
Виходячи з вищевикладеного, просимо усунути порушення, шляхом внесення змін у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! На Ваше звернення (вимогу) щодо положень проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації), відповідно до частини першої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами) (далі - Закон), надаємо відповідь про наступне.
По-перше, умови договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не суперечать вимогам пункту 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496 (із змінами) та відповідають вимогам чинного законодавства. При цьому, з урахуванням Вашого звернення (вимоги) до тендерної документації були внесені відповідні зміни, згідно з частиною другої статті 23 Закону.
По-друге, щодо окремих положень Вашого звернення (вимоги) стосовно внесення змін до тендерної документації, зазначаємо про таке. Національною комісією, шо здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) було прийнято постанову від 22.04.2019 № 580 «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП», якою були внесені зміни, зокрема до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС).
Згідно з пунктом 1 глави 1 розділу ІХ Кодексу ГТС (із змінами внесеними постановою НКРЕКП від 22.04.2019 № 580), оператор газотранспортної системи надає право користування потужністю точок входу/виходу на прозорих та недискримінаційних засадах відповідно до положень цього Кодексу та договору транспортування природного газу.
Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування. Відповідно до пункту 5 глави 1 Розділу І Кодексу ГТС замовник послуг транспортування – юридична особа або фізична особа підприємець, яка на підставі договору транспортування, укладеного з оператором газотранспортної системи, замовляє одну чи декілька складових послуг транспортування природного газу.
Згідно з положеннями пункту 10 глави 1 розділу IX Кодексу ГТС потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем надається замовникам послуг транспортування відповідно до вимог цього Кодексу на гарантованій основі.
Відповідно до пункту 1 глави 1 розділу VІІІ Кодексу ГТС одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі вчинення дій з врегулювання добового небалансу, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування.
Типовий договір транспортування природного газу затверджено постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497 (далі — Типовий договір).
Згідно з пунктом 2.1 розділу ІІ Типового договору, за цим Договором Оператор надає Замовнику послугу транспортування природного газу (далі – Послуга) на умовах, визначених у цьому Договорі, а Замовник сплачує Оператору встановлені в цьому Договорі вартість такої Послуги та плат (за їx наявності), якi виникають при його виконанні.
Таким чином, ураховуючи те, що відповідно до вимог чинного законодавства потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем (до споживача, який підключений до газорозподільної системи) надається замовнику послуг транспортування, а отже i вартість замовленої потужності має бути сплачена замовником послуг транспортування (постачальником природного газу) на користь Оператора ГТС.
Тобто вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС постачальником природного газу, який в свою чергу має право включати її до кінцевої вартості природного газу.
У зв’язку з чим, слід зазначити, що положеннями розділу ІІІ проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) було встановлено умови щодо місячної вартості газу, яка визначається, як добуток ціни газу та загального обсягу фактично поставленого (спожитого) газу, та витрат на послуги із транспортування природного газу. Звертаємо увагу на те, що 18.10.2019 року після внесення згідно із Законом змін до тендерної документації, розділ ІІІ проекту договору про закупівлю доповнено відповідними умовами, а саме: «п. 3.3. Ціна на товар (газ) включає складові послуги транспортування природного газу на підставі договору транспортування, укладеного Постачальником з Оператором ГТС, у тому числі витрати на бронювання/перевищення потужностей на точках виходу з ГТС (відповідно до Постанови НКРЕКП від 22.04.2019 № 580) та вартість позитивного/негативного небалансів (які можуть виникати відповідно до вимог Кодексу ГТС).».
По-перше, умови договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) не суперечать вимогам пункту 5 розділу ІІ Правил постачання природного газу, затверджених Постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 30.09.2015 № 2496 (із змінами) та відповідають вимогам чинного законодавства. При цьому, з урахуванням Вашого звернення (вимоги) до тендерної документації були внесені відповідні зміни, згідно з частиною другої статті 23 Закону.
По-друге, щодо окремих положень Вашого звернення (вимоги) стосовно внесення змін до тендерної документації, зазначаємо про таке. Національною комісією, шо здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі - НКРЕКП) було прийнято постанову від 22.04.2019 № 580 «Про затвердження Змін до деяких постанов НКРЕКП», якою були внесені зміни, зокрема до Кодексу газотранспортної системи, затвердженого постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2493 (далі – Кодекс ГТС).
Згідно з пунктом 1 глави 1 розділу ІХ Кодексу ГТС (із змінами внесеними постановою НКРЕКП від 22.04.2019 № 580), оператор газотранспортної системи надає право користування потужністю точок входу/виходу на прозорих та недискримінаційних засадах відповідно до положень цього Кодексу та договору транспортування природного газу.
Договір транспортування є документом, який регулює правовідносини між оператором газотранспортної системи і окремим замовником послуг транспортування. Відповідно до пункту 5 глави 1 Розділу І Кодексу ГТС замовник послуг транспортування – юридична особа або фізична особа підприємець, яка на підставі договору транспортування, укладеного з оператором газотранспортної системи, замовляє одну чи декілька складових послуг транспортування природного газу.
Згідно з положеннями пункту 10 глави 1 розділу IX Кодексу ГТС потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем надається замовникам послуг транспортування відповідно до вимог цього Кодексу на гарантованій основі.
Відповідно до пункту 1 глави 1 розділу VІІІ Кодексу ГТС одержання доступу до потужності, надання послуг із транспортування, у тому числі вчинення дій з врегулювання добового небалансу, є складовими послуги транспортування природного газу та здійснюються виключно на підставі договору транспортування.
Типовий договір транспортування природного газу затверджено постановою НКРЕКП від 30.09.2015 № 2497 (далі — Типовий договір).
Згідно з пунктом 2.1 розділу ІІ Типового договору, за цим Договором Оператор надає Замовнику послугу транспортування природного газу (далі – Послуга) на умовах, визначених у цьому Договорі, а Замовник сплачує Оператору встановлені в цьому Договорі вартість такої Послуги та плат (за їx наявності), якi виникають при його виконанні.
Таким чином, ураховуючи те, що відповідно до вимог чинного законодавства потужність віртуальної точки виходу до газорозподільних систем (до споживача, який підключений до газорозподільної системи) надається замовнику послуг транспортування, а отже i вартість замовленої потужності має бути сплачена замовником послуг транспортування (постачальником природного газу) на користь Оператора ГТС.
Тобто вартість замовленої потужності сплачується Оператору ГТС постачальником природного газу, який в свою чергу має право включати її до кінцевої вартості природного газу.
У зв’язку з чим, слід зазначити, що положеннями розділу ІІІ проекту договору про закупівлю (додаток 4 до тендерної документації) було встановлено умови щодо місячної вартості газу, яка визначається, як добуток ціни газу та загального обсягу фактично поставленого (спожитого) газу, та витрат на послуги із транспортування природного газу. Звертаємо увагу на те, що 18.10.2019 року після внесення згідно із Законом змін до тендерної документації, розділ ІІІ проекту договору про закупівлю доповнено відповідними умовами, а саме: «п. 3.3. Ціна на товар (газ) включає складові послуги транспортування природного газу на підставі договору транспортування, укладеного Постачальником з Оператором ГТС, у тому числі витрати на бронювання/перевищення потужностей на точках виходу з ГТС (відповідно до Постанови НКРЕКП від 22.04.2019 № 580) та вартість позитивного/негативного небалансів (які можуть виникати відповідно до вимог Кодексу ГТС).».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-10-002048-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39590621
Дата подання: 11 жовтня 2019 14:10
Вимога
У тендерній документації поряд з інформацією про відповідність установленому кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, замовник вимагає від учасника Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку з вiдмiткoю контролюючого органу aбo з квитaнцiєю пpo пpийняття форми № 1ДФ в електронній формі.
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922) замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так, на виконання вказаного пункту Учасник повинен надати:
1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для постачання товару, з обов’язковим зазначенням кількості, прізвищ, ім’я, по-батькові (без скорочень) та посад працівників, рівня їх освіти, кваліфікації (спеціальності), стажу роботи цих працівників на вказаних посадах. Ця довідка, у тому числі повинна містити інформацію про наявність у учасника посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність з постачання природного газу, які мають ступінь вищої освіти, достатній для успішного виконання професійних обов'язків, у відповідності до умов постанови НРКЕКП від 16.02.2017 № 201;
2) Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку з вiдмiткoю контролюючого органу aбo з квитaнцiєю пpo пpийняття форми № 1ДФ в електронній формі.
При цьому, необхідний для подання Звiт містить інформацію, що відноситься до категорії персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних», зокрема: ІПН, сума доходу, нарахованого (сплаченого) на користь конкретної фізичної особи тощо.
Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку (далі – Звіт) ніяким чином не підтверджує кваліфікаційні критерії працівників учасника, що визначені ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ч.3 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки.
Відповідно до вищезазначеного просимо вилучити надання Звiту за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку з вiдмiткoю контролюючого органу aбo з квитaнцiєю пpo пpийняття форми № 1ДФ в електронній формі в тендерній пропозиції учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 (далі – Закон № 922) замовник наділений правом установлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Так, на виконання вказаного пункту Учасник повинен надати:
1) довідку, складену в довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, для постачання товару, з обов’язковим зазначенням кількості, прізвищ, ім’я, по-батькові (без скорочень) та посад працівників, рівня їх освіти, кваліфікації (спеціальності), стажу роботи цих працівників на вказаних посадах. Ця довідка, у тому числі повинна містити інформацію про наявність у учасника посадових осіб, під керівництвом яких здійснюється діяльність з постачання природного газу, які мають ступінь вищої освіти, достатній для успішного виконання професійних обов'язків, у відповідності до умов постанови НРКЕКП від 16.02.2017 № 201;
2) Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку з вiдмiткoю контролюючого органу aбo з квитaнцiєю пpo пpийняття форми № 1ДФ в електронній формі.
При цьому, необхідний для подання Звiт містить інформацію, що відноситься до категорії персональних даних в розумінні Закону України «Про захист персональних даних», зокрема: ІПН, сума доходу, нарахованого (сплаченого) на користь конкретної фізичної особи тощо.
Звiт за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку (далі – Звіт) ніяким чином не підтверджує кваліфікаційні критерії працівників учасника, що визначені ст. 16 Закону «Про публічні закупівлі».
Статтею 32 Конституції України проголошено право людини на невтручання в її особисте життя. Крім того, не допускається збирання, зберігання, використання поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.
Відповідно до ч.3 ст. 6 Закону України «Про захист персональних даних», склад та зміст персональних даних мають бути відповідними, адекватними та ненадмірними стосовно визначеної мети їх обробки.
Відповідно до вищезазначеного просимо вилучити надання Звiту за фopмою № 1ДФ зa oстaннiй звiтний квapтaл пoтoчнoгo poку з вiдмiткoю контролюючого органу aбo з квитaнцiєю пpo пpийняття форми № 1ДФ в електронній формі в тендерній пропозиції учасника.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 16:39
Доброго дня! З урахуванням Вашого звернення (вимоги), відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, з метою сприяння створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щодо дотримання мети Закону та принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом.
Номер вимоги: UA-2019-10-10-002048-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39590621
Дата подання: 11 жовтня 2019 15:05
Вимога
Відповідно до Додатку 3 тендерної документації Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції документи:
-Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, отримані учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів (для учасника - юридичної особи), (оригінал);
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки), міжнародний (міжнародні) банкiвський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), за яким (якими) буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів;
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) у учасника простроченої заборгованості за кредитами , у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.
Відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково, в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у разі потреби може самостійно перевірити дані які розміщені в загальнодоступних офіційних реєстрах. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас в п. 3,5,6 Додатку 3 тендерної документації замінити дату видачі документів, які повинні міститися в тендерній пропозиції Учасника, а саме:
-Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, отримані учасником не раніше одного місяця до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів (для учасника - юридичної особи), (оригінал);
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки), міжнародний (міжнародні) банкiвський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), за яким (якими) буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше одного місяця до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів;
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) у учасника простроченої заборгованості за кредитами , у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше одного місяця до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
-Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, отримані учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів (для учасника - юридичної особи), (оригінал);
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки), міжнародний (міжнародні) банкiвський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), за яким (якими) буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів;
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) у учасника простроченої заборгованості за кредитами , у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.
Відповідно до абзацу четвертого частини третьої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Міністерство економічного розвитку і торгівлі України як Уповноважений орган щороку до 20 січня та додатково, в разі потреби, оприлюднює інформацію про перелік відкритих єдиних державних реєстрів, доступ до яких є вільним. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Замовник у разі потреби може самостійно перевірити дані які розміщені в загальнодоступних офіційних реєстрах. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас в п. 3,5,6 Додатку 3 тендерної документації замінити дату видачі документів, які повинні міститися в тендерній пропозиції Учасника, а саме:
-Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у вигляді базових даних з реєстру, отримані учасником не раніше одного місяця до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів (для учасника - юридичної особи), (оригінал);
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відкритий (відкриті) поточний рахунок (рахунки), міжнародний (міжнародні) банкiвський (банківські) номер (номери) рахунку (рахунків) (IBAN), за яким (якими) буде здійснено розрахунок з учасником згідно з умовами договору про закупівлю, у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше одного місяця до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів;
- Оригінал чи засвідчена копія довідки з обслуговуючого банку учасника про відсутність (наявність) у учасника простроченої заборгованості за кредитами , у відповідності до відомостей, що зазначені учасником відповідно до вимог форми «Загальні відомості про учасника», згідно з додатком 5 до тендерної документації), не раніше одного місяця до дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів.
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 16:39
Доброго дня! З урахуванням Вашого звернення (вимоги) щодо прохання змінення строку видачі учаснику документів, необхідність подання яких учасником у складі тендерної пропозиції встановлено у пунктах 3, 5 та 6 таблиці «Інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції» додатку 3 до тендерної документації, відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, оскільки врахування положень звернення (вимоги) сприяє створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, що є метою Закону.
Номер вимоги: UA-2019-10-10-002048-b.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39590621
Дата подання: 11 жовтня 2019 16:52
Дискримінаційні умови
Згідно Додатку 1 до тендерної документації «Учасник повинен забепечити замовнику надійне та безперебійне постачання установлених обсягів природного газу, про що учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати окремий відповідний лист-гарантію; та в якості підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати оригінал або засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію довідки/листа, виданого оператором газотранспортної системи (ГТС) з інформацією станом на місяць оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який облікований в ПСГ АТ «УКРТРАНСГАЗ» і оригінал або засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію договору зберігання (закачування, відбору) природного газу, укладеного учасником з АТ «УКРТРАНСГАЗ».
Відповідно до п.2 Розділу ІІ «Правил постачання природного газу», затверджених Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., постачання природного газу споживачу здійснюється за договором постачання природного газу, який укладається відповідно до вимог Правил, за яким постачальник зобов'язаний поставити споживачу природний газ у необхідних для споживача об’ємах (обсягах), а споживач зобов'язаний своєчасно оплачувати постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені договором.
Відповідно до ст. 2 Розділу ІІ Кодексу Газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП №2493 від 30.09.2015р., обсяги природного газу, які постачаються споживачам, надходять через точки входу в газотранспортну систему і відбираються через точки виходу з газотранспортної системи.
У газотранспортній системі виділяються такі точки входу:
1) точки входу з фізичним розташуванням (далі - фізичні точки входу):
точки входу на міждержавних з’єднаннях;
точки входу від суміжних газовидобувних підприємств (через мережі яких може передаватися природний газ іншого газовидобувного підприємства чи групи газовидобувних підприємств);
точки входу з установок LNG;
точки входу з газосховищ;
2) віртуальні точки входу з невизначеним фізичним розташуванням (далі - віртуальні точки входу):
точки входу з газорозподільних систем (місце надходження газу від газовидобувного підприємства в точці його підключення до газорозподільної системи, через яку, у тому числі, може передаватися газ іншого газовидобувного підприємства чи групи газовидобувних підприємств);
точки входу з газосховища чи групи газосховищ;
точки входу з митного складу газосховища чи групи газосховищ;
точки входу від суміжних газовидобувних підприємств (через мережі яких може передаватися природний газ іншого газовидобувного підприємства чи групи газовидобувних підприємств);
точки входу на міждержавних з’єднаннях.
2. У газотранспортній системі виділяються такі точки виходу:
1) точки виходу з фізичним розташуванням (далі - фізичні точки виходу):
точки виходу на міждержавних з’єднаннях;
точки виходу до прямих споживачів;
точки виходу до газорозподільних систем;
точки виходу до газосховищ;
точка виходу до суміжного газовидобувного підприємства;
2) віртуальні точки виходу з невизначеним фізичним розташуванням (далі - віртуальні точки виходу):
точки виходу до газорозподільних систем;
точки виходу до газосховища чи групи газосховищ;
точки виходу до митного складу газосховища чи групи газосховищ;
точки виходу на міждержавних з’єднаннях;
точка виходу для операцій оператора газотранспортної системи, пов'язаних із закупівлею оператором газотранспортної системи природного газу для власних потреб та виробничо-технологічних витрат.
Отже, постачальник природного газу має право постачати природний газ з любої точки входу та з любої точки виходу природного газу, тому, якщо точка входу/виходу не є точкою входу/виходу в/з газосховища, природний газ не може обліковуватись у оператора ПСГ Укртрансгаз на підставі договору зберігання (закачування, відбору). А право власності на природний газ переходить постачальнику на підставі договорів купівлі-продажу природного газу чи інших правочинів.
Вимога про надання учасником у складі тендерної пропозиції оригінал або засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію довідки/листа, виданого оператором газотранспортної системи (ГТС) з інформацією станом на місяць оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який облікований в ПСГ АТ «УКРТРАНСГАЗ» носить дискримінаційний характер.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо вилучити з тендерної документації Замовника надання копії довідки/листа, виданого оператором газотранспортної системи (ГТС) з інформацією станом на місяць оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який облікований в ПСГ АТ «УКРТРАНСГАЗ»
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.2 Розділу ІІ «Правил постачання природного газу», затверджених Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., постачання природного газу споживачу здійснюється за договором постачання природного газу, який укладається відповідно до вимог Правил, за яким постачальник зобов'язаний поставити споживачу природний газ у необхідних для споживача об’ємах (обсягах), а споживач зобов'язаний своєчасно оплачувати постачальнику вартість природного газу у розмірі, строки та порядку, що визначені договором.
Відповідно до ст. 2 Розділу ІІ Кодексу Газотранспортної системи, затвердженого Постановою НКРЕКП №2493 від 30.09.2015р., обсяги природного газу, які постачаються споживачам, надходять через точки входу в газотранспортну систему і відбираються через точки виходу з газотранспортної системи.
У газотранспортній системі виділяються такі точки входу:
1) точки входу з фізичним розташуванням (далі - фізичні точки входу):
точки входу на міждержавних з’єднаннях;
точки входу від суміжних газовидобувних підприємств (через мережі яких може передаватися природний газ іншого газовидобувного підприємства чи групи газовидобувних підприємств);
точки входу з установок LNG;
точки входу з газосховищ;
2) віртуальні точки входу з невизначеним фізичним розташуванням (далі - віртуальні точки входу):
точки входу з газорозподільних систем (місце надходження газу від газовидобувного підприємства в точці його підключення до газорозподільної системи, через яку, у тому числі, може передаватися газ іншого газовидобувного підприємства чи групи газовидобувних підприємств);
точки входу з газосховища чи групи газосховищ;
точки входу з митного складу газосховища чи групи газосховищ;
точки входу від суміжних газовидобувних підприємств (через мережі яких може передаватися природний газ іншого газовидобувного підприємства чи групи газовидобувних підприємств);
точки входу на міждержавних з’єднаннях.
2. У газотранспортній системі виділяються такі точки виходу:
1) точки виходу з фізичним розташуванням (далі - фізичні точки виходу):
точки виходу на міждержавних з’єднаннях;
точки виходу до прямих споживачів;
точки виходу до газорозподільних систем;
точки виходу до газосховищ;
точка виходу до суміжного газовидобувного підприємства;
2) віртуальні точки виходу з невизначеним фізичним розташуванням (далі - віртуальні точки виходу):
точки виходу до газорозподільних систем;
точки виходу до газосховища чи групи газосховищ;
точки виходу до митного складу газосховища чи групи газосховищ;
точки виходу на міждержавних з’єднаннях;
точка виходу для операцій оператора газотранспортної системи, пов'язаних із закупівлею оператором газотранспортної системи природного газу для власних потреб та виробничо-технологічних витрат.
Отже, постачальник природного газу має право постачати природний газ з любої точки входу та з любої точки виходу природного газу, тому, якщо точка входу/виходу не є точкою входу/виходу в/з газосховища, природний газ не може обліковуватись у оператора ПСГ Укртрансгаз на підставі договору зберігання (закачування, відбору). А право власності на природний газ переходить постачальнику на підставі договорів купівлі-продажу природного газу чи інших правочинів.
Вимога про надання учасником у складі тендерної пропозиції оригінал або засвідчену підписом уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником) копію довідки/листа, виданого оператором газотранспортної системи (ГТС) з інформацією станом на місяць оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який облікований в ПСГ АТ «УКРТРАНСГАЗ» носить дискримінаційний характер.
Враховуючи вищенаведене, вимагаємо вилучити з тендерної документації Замовника надання копії довідки/листа, виданого оператором газотранспортної системи (ГТС) з інформацією станом на місяць оприлюднення оголошення про проведення цих відкритих торгів стосовно наявності на праві власності обсягу газу, що належить учаснику закупівлі та який облікований в ПСГ АТ «УКРТРАНСГАЗ»
Рішення замовника: Вимога задоволена
16 жовтня 2019 16:42
Доброго дня! З урахуванням Вашого звернення (вимоги), відповідно до частини другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. № 922-VIІI (зі змінами), (далі - Закон), до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни, з метою сприяння створенню конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, щодо дотримання мети Закону та принципів здійснення публічних закупівель, установлених Законом
Номер вимоги: UA-2019-10-10-002048-b.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:39590621
Дата подання: 05 листопада 2019 10:27
Неправомірне рішення Замовника
Відповідно до оголошення № UA-2019-10-10-002048-b , яке розміщене на авторизованому майданчику Державною установою "Харківський слідчий ізолятор" було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю газового палива (природного газу).
Протоколом №117 від 04.11.2019 року засіданням тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» ( код згідно з ЄДРПОУ – 41849377) було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛАГОГАЗ ЗБУТ»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, в процесі процедури закупівлі, на етапі подання Тендерної пропозиції і здійснення Замовником кваліфікації, у Учасника виникає обов’язок перед Замовником на підставі і в межах вимог, визначених Тендерною документацією.
Відповідно до пункту 6.3. Розділу 1 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію, складену у довільній формі з наведенням фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87. У складі тендерної пропозиції переможця ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" наявний гарантійний лист Вих. №2110/19-34 від 21. щодо відповідності товару вимогам ДСТУ (ГОСТ). Проте, даний гарантійний лист підтверджує відповідність запропонованого товару до вимог ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». Таким чином, тендерна пропозиція переможця ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» не відповідає всім вимогам тендерної документації Замовника.
Вимагаємо Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації та продовжити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства України.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що у випадку неналежного реагування на нашу вимогу щодо усунення порушень, ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», залишає за собою право звернення до контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Протоколом №117 від 04.11.2019 року засіданням тендерного комітету Замовника щодо розгляду тендерної пропозиції та прийняття рішення за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» ( код згідно з ЄДРПОУ – 41849377) було прийнято рішення визначити переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «БЛАГОГАЗ ЗБУТ»
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ» вважає, що замовником при прийнятті рішення про намір укласти договір з ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» порушено ст. 3 Закону України «Про Публічні закупівлі» принципи здійснення закупівель, а саме «відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель», «недискримінація учасників» та «об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій»
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.
Відповідно до ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Таким чином, в процесі процедури закупівлі, на етапі подання Тендерної пропозиції і здійснення Замовником кваліфікації, у Учасника виникає обов’язок перед Замовником на підставі і в межах вимог, визначених Тендерною документацією.
Відповідно до пункту 6.3. Розділу 1 Тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати інформацію, складену у довільній формі з наведенням фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87. У складі тендерної пропозиції переможця ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" наявний гарантійний лист Вих. №2110/19-34 від 21. щодо відповідності товару вимогам ДСТУ (ГОСТ). Проте, даний гарантійний лист підтверджує відповідність запропонованого товару до вимог ДСТУ 5542-87 «Гази горючі природні для промислового і комунально-побутового призначення. Технічні умови». Таким чином, тендерна пропозиція переможця ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ» не відповідає всім вимогам тендерної документації Замовника.
Вимагаємо Тендерний комітет Замовника скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «БЛАГОГАЗ ЗБУТ», тендерна пропозиція якого не відповідає всім вимогам тендерної документації та продовжити процедуру закупівлі відповідно до чинного законодавства України.
Звертаємо також Вашу увагу на те, що у випадку неналежного реагування на нашу вимогу щодо усунення порушень, ТОВ «ХАРКІВГАЗ ЗБУТ», залишає за собою право звернення до контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 листопада 2019 10:26
За таких умов підпункту 7.1 пункту 7 розділу І тендерної документації, цим учасником у складі тендерної пропозиції надано (завантажено) гарантійний лист щодо відповідності товару вимогам ДСТУ (ГОСТ) Вих. № 2110/19-34т від 21.10.2019 р. складений у довільній формі з наведенням фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності ДСТУ 5542-87 українською мовою.
Номер вимоги: UA-2019-10-10-002048-b.c5
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 13 листопада 2019 13:48
ВИМОГА ЗАМОВНИКУ
Тендерна пропозиція ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації в частині:
1) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів, (оригінал).
В складі тендерної пропозиції Переможця надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів, що не ОРИГІНАЛОМ, а завірений підписом та печаткою директора, тобто є завіреною копією.
2) В п. 6.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку/окрему інформацію/окремий документ (документи), щодо умов кожного з нижченаведених підпунктів:
інформацію, складену в довільній формі з наведенням фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87;
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній документи, що містив би фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87/
3) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі Копія податкової декларації з податку на прибуток (або копія декларації платників єдиного податку) за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття, або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи).
Пунктом 137.4 статті 137 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 – VI (далі – ПК України) податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств визначено календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Це означає, що за загальним правилом декларацію з податку на прибуток підприємств (далі – декларація) потрібно подавати щокварталу.
Кінцева дата подання тендерних пропозицій 26 жовтня 2019 року. Отже, останнім звітним періодом для податкової декларації з податку на прибуток буде третій квартал 2019 року.
В складі тендерної пропозиції Переможця не надано копію податкової декларації з податку на прибуток за третій квартал 2019 року.
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути відхиленою. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково зауважуємо, що наступний учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації, в частині:
1) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі Копія податкової декларації з податку на прибуток (або копія декларації платників єдиного податку) за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття, або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи).
Пунктом 137.4 статті 137 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 – VI (далі – ПК України) податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств визначено календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Це означає, що за загальним правилом декларацію з податку на прибуток підприємств (далі – декларація) потрібно подавати щокварталу.
Кінцева дата подання тендерних пропозицій 26 жовтня 2019 року. Отже, останнім звітним періодом для податкової декларації з податку на прибуток буде третій квартал 2019 року.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не надано копію податкової декларації з податку на прибуток за третій квартал 2019 року. До того ж подана податкова декларація підписана головним бухгалтером, проте в складі тендерної документації не надано документи, що повноваження підпису головним бухгалтером документів тендерної пропозиції.
2) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі:
12 Копія Звіту про фінансові результати і Балансу за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття (для учасника - юридичної особи). Графа «Чистий прибуток» Звіту про фінансові результати має засвідчувати позитивне значення
13 Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття; або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи)
В ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
В тендерній документації встановлено вимогу щодо надання документів за останній звітній період, тобто за останній календарний рік.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не надано вказані вище документи за останній календарний рік (2018 рік).
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути
Згорнути
1) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів, (оригінал).
В складі тендерної пропозиції Переможця надано Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, отриманий учасником не раніше дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цих відкритих торгів, що не ОРИГІНАЛОМ, а завірений підписом та печаткою директора, тобто є завіреною копією.
2) В п. 6.3 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку/окрему інформацію/окремий документ (документи), щодо умов кожного з нижченаведених підпунктів:
інформацію, складену в довільній формі з наведенням фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87;
В складі тендерної пропозиції Переможця відсутній документи, що містив би фізико-хімічних показників природного газу щодо відповідності вимогам ГОСТ 5542-87/
3) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі Копія податкової декларації з податку на прибуток (або копія декларації платників єдиного податку) за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття, або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи).
Пунктом 137.4 статті 137 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 – VI (далі – ПК України) податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств визначено календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Це означає, що за загальним правилом декларацію з податку на прибуток підприємств (далі – декларація) потрібно подавати щокварталу.
Кінцева дата подання тендерних пропозицій 26 жовтня 2019 року. Отже, останнім звітним періодом для податкової декларації з податку на прибуток буде третій квартал 2019 року.
В складі тендерної пропозиції Переможця не надано копію податкової декларації з податку на прибуток за третій квартал 2019 року.
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та мала б бути відхиленою. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково зауважуємо, що наступний учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації, в частині:
1) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі Копія податкової декларації з податку на прибуток (або копія декларації платників єдиного податку) за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття, або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи).
Пунктом 137.4 статті 137 Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2755 – VI (далі – ПК України) податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств визначено календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Це означає, що за загальним правилом декларацію з податку на прибуток підприємств (далі – декларація) потрібно подавати щокварталу.
Кінцева дата подання тендерних пропозицій 26 жовтня 2019 року. Отже, останнім звітним періодом для податкової декларації з податку на прибуток буде третій квартал 2019 року.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не надано копію податкової декларації з податку на прибуток за третій квартал 2019 року. До того ж подана податкова декларація підписана головним бухгалтером, проте в складі тендерної документації не надано документи, що повноваження підпису головним бухгалтером документів тендерної пропозиції.
2) В Додатку 3 тендерної документації вказані інші документи, які необхідно подати учаснику у складі тендерної пропозиції, в тому числі:
12 Копія Звіту про фінансові результати і Балансу за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття (для учасника - юридичної особи). Графа «Чистий прибуток» Звіту про фінансові результати має засвідчувати позитивне значення
13 Копія Звіту про рух грошових коштів за останній звітний період, з відміткою контролюючого органу або з квитанцією про прийняття; або лист – пояснення щодо ненадання такої звітності відповідно до законодавства (для учасника - юридичної особи)
В ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» встановлено, що звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців.
В тендерній документації встановлено вимогу щодо надання документів за останній звітній період, тобто за останній календарний рік.
В складі тендерної пропозиції ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не надано вказані вище документи за останній календарний рік (2018 рік).
Враховуючи вище викладене, тендерна пропозиція ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" не відповідає вимогам тендерної документації та має бути відхиленою. Звертаємось до Замовника з вимогою виправити допущене порушення та відхилити тендерну пропозицію ТОВ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі».
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2019-10-10-002048-b.b6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39796845
Дата подання: 14 листопада 2019 11:23
Дата подання: 14 листопада 2019 11:23
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 листопада 2019 10:13
Рішення від 18.11.2019 №16817+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 листопада 2019 10:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 04.12.2019 №17994 .pdf
Дата публікації: 05 грудня 2019 16:41
рішення від 04.12.2019 №17994 .pdf
Дата публікації: 09 грудня 2019 21:55
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 15:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" |
1 094 400,00
UAH з ПДВ
|
1 068 750,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДІЛЬНІСТЮ "ХАРКІВГАЗ ЗБУТ" |
1 116 972,00
UAH з ПДВ
|
1 074 552,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
1 143 800,00
UAH з ПДВ
|
1 094 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗЕНЕРГОПРОЕКТ" |
1 404 024,00
UAH з ПДВ
|
1 404 024,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ" #41849377 |
Переможець |
1 068 750,00
UAH з ПДВ
|
04 листопада 2019 11:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
19 січня 2021 16:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:26
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2019 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:34
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
16 грудня 2019 16:32
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2019 16:12
|
К-1.pdf | укладений |
16 грудня 2019 15:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 1.1 розділу І викласти в наступній редакції: «Постачальник зобов’язується поставити (передати у власність) Споживачу до 31 грудня 2019 року, а саме протягом грудня 2019 року природний газ (код за ДК 021:2015 – 09120000-6 – Газове паливо (природний газ)) (далі – газ/товар) належної якості та кількості у порядку, передбаченому Договором, а Споживач зобов’язується прийняти і оплатити газ в розмірах, строки та порядку, визначених Договором». Пункт 1.2 розділу І викласти в наступній редакції: «Плановий обсяг постачання газу – 50 тис. куб. м.». Пункт 1.2.1 розділу І викласти в наступній редакції: «Планові обсяги постачання газу по місяцях (в тис. куб. м.) грудень – 50». Пункт 3.1 розділу ІІІ викласти в наступній редакції: «Ціна цього Договору становить 281 250,00 грн. (двісті вісімдесят одна тисяча двісті п`ятдесят гривень, нуль копійок), у тому числі ПДВ 46 875,00 гривень,». Пункт 3.2 розділу ІІІ викласти в наступній редакції: «Ціна природного газу становить 5 625,00 грн. за 1000 куб. м., з ПДВ». Пункт 11.1 розділу ХІ викласти в наступній редакції: «Цей Договір набуває чинності з дати його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє в частині постачання газу з 16.12.2019 року до 31 грудня 2019 року, але в будь-якому випадку до моменту остаточного виконання Сторонами взятих за цим Договором зобов'язань. |
Номер договору про закупівлю: | К-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 1 до "Договору про постачання природного газу № К-1 від 16.12.2019 року" від 16.12.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | К-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Додаткова угода № 2 до "Договору на постачання природного газу № К-1 від 16.12.2019 року" від 21.12.2019 року |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |