Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки і відновлення картриджів та технічного обслуговування принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки.
Очікувана вартість
45 048,00 UAH
UA-2019-10-10-001908-b 076355e39cd74d978623067656402d07
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олійник Оксана Сергіївна

(056) 793-35-46 o.olijnyk@dp.uz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Регіональна філія «Придніпровська залізниця» ПАТ "Українська залізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081237
Місцезнаходження: 49600, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, пр. К.Маркса 108
Контактна особа: Олійник Оксана Сергіївна
(056) 793-35-46
o.olijnyk@dp.uz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 20 жовтня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 жовтня 2019 17:00
Початок аукціону: 31 жовтня 2019 15:35
Очікувана вартість: 45 048,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 230,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,51%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг – 23 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг – Технічне обслуговування Обладнання здійснюється на території Замовника, заправка на території Виконавця. Несправне Обладнання Виконавець забирає для надання послуг, та після надання послуг доставляє на територію Замовника за власний рахунок. Передавання Обладнання для надання послуг на території Виконавця оформлюється актами прийому – передачі Обладнання.
Адреса Замовника: м. Дніпро, вул. Академіка Белелюбського, 64.
Цінова пропозиція учасника не платника ПДВ не повинна перевищувати орієнтовну вартість закупівлі без урахування ПДВ. Джерело фінансування закупівлі - власні кошти.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
23 шт
Послуги з заправки і відновлення картриджів та технічного обслуговування принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Послуги з заправки і відновлення картриджів та технічного обслуговування принтерів, багатофункціональних пристроїв, копіювально-розмножувальної техніки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 13:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 13:46
ДОДАТОК_1_ДО_ДОГОВОРУ.xls
10 жовтня 2019 13:46
ДОДАТОК_4.doc
10 жовтня 2019 13:46
ДОДАТОК_3.doc
10 жовтня 2019 13:46
Додаток_1.doc
10 жовтня 2019 13:46
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 жовтня 2019 15:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ 36 540,00
UAH з ПДВ
36 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО" 43 831,80
UAH з ПДВ
43 831,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:23
ТУ1_СертификатДССЕ.pdf
30 жовтня 2019 11:23
КП Каширин Додаток_1.pdf
30 жовтня 2019 11:23
2.1.2_Витяг з ЄДР_Каширін.pdf
30 жовтня 2019 11:23
1.2_Довідка працівники.pdf
30 жовтня 2019 11:23
2.1.5_паспорт Каширін.pdf
30 жовтня 2019 11:23
1.3_Довідка обладнання.pdf
30 жовтня 2019 11:23
тех вимоги ДОДАТОК_3.pdf

Публічні документи

30 жовтня 2019 11:54
2.pdf
30 жовтня 2019 11:54
10.pdf
30 жовтня 2019 11:54
7.pdf
30 жовтня 2019 11:54
8.pdf
30 жовтня 2019 11:54
11.pdf
30 жовтня 2019 11:54
12.pdf
30 жовтня 2019 11:54
витяг ПДВ.pdf
30 жовтня 2019 11:54
6.pdf
30 жовтня 2019 11:54
1.pdf
30 жовтня 2019 11:54
виписка з ЄДР.pdf
30 жовтня 2019 11:54
9f.pdf
30 жовтня 2019 11:54
3.pdf
30 жовтня 2019 11:54
5.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОЯЛ ДНІПРО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
Переможець 36 540,00
UAH з ПДВ
14 листопада 2019 15:09

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 листопада 2019 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КАШИРІН ЕДУАРД СЕРГІЙОВИЧ
#3144913130
36 540,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2020 12:58
19901.jpeg укладений
01 квітня 2020 12:58
2.jpeg укладений
01 квітня 2020 12:58
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2019 08:18
Ду19901.doc зміни до договору
27 грудня 2019 08:18
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 16:38
автобаза 19901.doc укладений
26 листопада 2019 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода укладається на подовження строку дії договору згідно з п. 12.3 договору та ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ – дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою передбачається подовження терміну дії договору до 31.03.2020 зі збільшенням суми на 7 220,00 грн без ПДВ, що не перевищує 20% суми, визначеної в договорі та збільшення таким чином суми договору з 36 540,00 грн без ПДВ до 43 760,00 грн без ПДВ. Інші умови договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: №ПР/Автобаза-19901/НЮ
Договір:
Номер додаткової угоди: №ПР/Автобаза-19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2019 — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 43 760,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 293,34 UAH)