Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 код 39120000-9 Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи (столи письмові, тумбочки, книжкові шафи)
Очікувана вартість
137 500,00 UAH
UA-2019-10-10-001886-b ● eca6aa7f082f461ca7eb2556fe1134d6
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2" Дарницького району м.Києва |
Код ЄДРПОУ: | 38266365 |
Вебсайт: | http://e-tender.biz |
Місцезнаходження: | 02091, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Вербицького,5 |
Контактна особа: |
Борисова Галина Сергіївна 380445760330 gallla1973@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 жовтня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 21 жовтня 2019 11:46 |
Очікувана вартість: | 137 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 687,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
шафа для документів ( 3 полиці відкриті, 2 полиці закриті дверцятами)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, Вербицького буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
40 штуки
тумба з 3-ма висувними ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, вул.Вербицького,5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
15 штуки
стіл письмовий з 3-ма висувними ящиками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02091, Україна, Київська область, Київ, вул.Вербицького, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 13:42 |
Оголошення столи, шафи.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП та визначення його ціни
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:49
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2019-10-10-001886-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2215400215
Дата подання: 21 жовтня 2019 13:03
Невідповідність пропозиції Учасника умовам тендерної документації
Повідомляємо Вас, що в складі своєї тендерної пропозиції Учасника ФОП Новак М.В. було допущено ряд порушень умов тендерної документації, зокрема:
− Учасником не було надано копію висновку санітарно-екологічної експертизи на товар, що є невиконанням вимог пп. 7 п. 5 тендерної документації Замовника: «Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи»;
− Учасником не було надано документів, що підтверджують якість товару згідно діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, що є невиконанням вимог пп. 8 п. 5 тендерної документації Замовника: «Копію документу, що підтверджує якість товару згідно діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості»;
− Учасником не було надано Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, що є невиконанням вимог пп. 12 п. 5 тендерної документації Замовника: «Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа»;
Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Новак М.В., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
− Учасником не було надано копію висновку санітарно-екологічної експертизи на товар, що є невиконанням вимог пп. 7 п. 5 тендерної документації Замовника: «Копії висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи»;
− Учасником не було надано документів, що підтверджують якість товару згідно діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості, що є невиконанням вимог пп. 8 п. 5 тендерної документації Замовника: «Копію документу, що підтверджує якість товару згідно діючим на території України ГОСТ, ДСТУ, ТУ, вимогам до якості»;
− Учасником не було надано Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа, що є невиконанням вимог пп. 12 п. 5 тендерної документації Замовника: «Довідку про відсутність заборгованості з податків і зборів (обов’язкових платежів), видана відповідним органом Державної фіскальної служби, що діє станом на дату подання документа»;
Враховуючи вищенаведені порушення просимо тендерний комітет Замовника відхилити пропозицію Учасника ФОП Новак М.В., як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям та умовам тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 12:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
НОВАК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
92 250,00
UAH з ПДВ
|
91 562,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" |
116 500,00
UAH з ПДВ
|
92 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Трансметал" |
134 900,00
UAH з ПДВ
|
116 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАТРАН" |
137 220,00
UAH з ПДВ
|
137 220,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
НОВАК МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2999009534 |
Відхилено |
91 562,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:24
|
|
ФОП "КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ" #2215400215 |
Переможець |
92 000,00
UAH з ПДВ
|
22 жовтня 2019 16:27
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
161.pdf | укладений |
29 жовтня 2019 16:26
|