Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ( картриджі з тонером)
Очікувана вартість
20 000,00 UAH
UA-2019-10-10-001179-c 23a8c16eaec94558882238172806347a
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Різник Тетяна Іванівна

tanyrz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКА МІСЬКА СТУДЕНТСЬКА ПОЛІКЛІНІКА
Код ЄДРПОУ: 02125800
Місцезнаходження: 03056, Україна , місто Київ обл., м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Контактна особа: Різник Тетяна Іванівна
tanyrz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 17:48
Звернення за роз’ясненнями: до 15 жовтня 2019 17:50
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 жовтня 2019 17:55
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 15:02
Початок аукціону: 17 жовтня 2019 15:02
Очікувана вартість: 20 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 одиниця
30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку ( картриджі з тонером)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03056, Україна, місто Київ, м.Київ, Солом'янський район, ВУЛИЦЯ ПОЛІТЕХНІЧНА, будинок 25/29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті україни в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст.49 Бюджетного колексу України з відтермінуванням платежу 14 календарних днів. Оплата за поставлений товар здійснюється замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника згідно видаткових накладних. Пiсляоплата 14 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 17:52
Проект договору картриджі.doc
10 жовтня 2019 17:52
Оголошення- картриджі.doc
10 жовтня 2019 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 17:52
Проект договору картриджі.doc
10 жовтня 2019 17:52
Оголошення- картриджі.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:25
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 09:49
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Торгові марки і моделі чітко прописані нами в оголошені.В тендерній документації зазначена вимога щодо зазначення учасниками торгової марки, моделі товару, що пропонується ними в тендерній пропозиції. До участі в закупівлі допускаються учасники з будь-якою категорією платника податків, що відповідає чинному законодавству України. При участі у торгах фізичної особи-підприємця, що не є платником ПДВ, ціна його тендерної пропозиції після аукціону буде розглядатися як остаточна.
Запитання
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:10
Дата відповіді: 11 жовтня 2019 10:15
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" всі документи пропозиції повинні бути додані до пропозиції до кінця періоду подачі пропозицій. Після закінчення аукціону учасник має право завантажити тільки остаточну цінову пропозицію. 2. Учасник повинен в складі своєї пропозиції пропозиції вказати точні марки і виробників запропонованих товарів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 жовтня 2019 15:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ" 18 984,00
UAH з ПДВ
14 980,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС" 19 899,00
UAH з ПДВ
14 981,00
UAH з ПДВ
Документи
ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА 19 788,00
UAH з ПДВ
19 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 жовтня 2019 12:09
Електронний підпис
16 жовтня 2019 12:00
Гарантійний лист1.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Видаткова аудитори.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Договір Комел.pdf
16 жовтня 2019 12:00
9.2.Протокол.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Виписка.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Договір аудитори.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Сертифікація 1.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Наказ _1К.jpg
16 жовтня 2019 12:00
Сертифікація 3.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Гарантійний лист3.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Кваліфікація.pdf
16 жовтня 2019 12:00
4. Витяг платника ПДВ.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Накладна і договір НБ.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Гарантійний лист.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Витяг.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Гарантійний лист2.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Сертифікат НР.pdf
16 жовтня 2019 12:00
Сертифікація 2.pdf
16 жовтня 2019 12:00
8. Статут.pdf

Публічні документи

15 жовтня 2019 20:37
статут Ривалтекс.pdf
15 жовтня 2019 20:37
БАНК ИДЕА !.jpg
15 жовтня 2019 20:37
банк идеа 2.jpg
15 жовтня 2019 20:37
Виписка з ЄДР.pdf
15 жовтня 2019 19:09
RIVALTE.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РІВАЛТЕКС"

ОСАДЧА ОЛЕНА ЮРІЇВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
Переможець 14 980,00
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 14:52

Документи

18 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 14:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛЮКС-ПРІНТ"
#41460372
14 980,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 жовтня 2019 14:52
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 09:40
Договір 94 19 14980,00 грн.pdf укладений
05 листопада 2019 09:39