Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2019-10-10-001153-b 93555617e12d4ba0ba2ec2ff7301e94b
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Страшинська Аліна Миколаївна

380964414371 nvk-4@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад загальної середньої освіти Рожищенський ліцей №4 Рожищенської районної ради Волинської області
Код ЄДРПОУ: 20140766
Вебсайт: http://www.rozhysche-nvk4.edukit.volyn.ua/
Місцезнаходження: 45100, Україна , Волинська обл., Рожище, Кондратюка, 15
Контактна особа: Страшинська Аліна Миколаївна
380964414371
nvk-4@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 11:31
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 жовтня 2019 00:00
Початок аукціону: 22 жовтня 2019 15:37
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


в т.ч. Персональний комп'ютер вчителя у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу "миша" у кількості 1 шт. та персональні комп'ютери для учнів у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу "миша" у кількості 10 шт. Загальна кількість - 11 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 штуки
Персональний комп'ютер вчителя у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу "миша" у кількості 1 шт. та персональні комп'ютери для учнів у складі системного блоку, монітору, клавіатури, маніпулятора типу "миша" у кількості 10 шт. Загальна кількість - 11 шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45100, Україна, Волинська область, Рожище, Кондратюка,15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 жовтня 2019  —  15 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Фінансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету і співфінансування з місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
15 жовтня 2019 16:31
техн.опис.docx
15 жовтня 2019 12:07
техн.опис.docx
10 жовтня 2019 11:54
Проект договору комп.docx
15 жовтня 2019 16:31
техн.опис.docx
10 жовтня 2019 11:49
техн.опис.docx
15 жовтня 2019 12:07
техн.опис.docx
10 жовтня 2019 11:54
Проект договору комп.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:55
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 12:01
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усі учасники закупівлі, у тому числі й фізичні особи-підприємці не платники
ПДВ беруть участь на рівних умовах. Ціна вказана з врахуванням ПДВ. За
результатами аукціону визначається остаточна ціна пропозиції. До
остаточної ціни сума ПДВ додаватись не буде.
З метою запобігання закупівлі неофіційної програмної продукції Майкрософт
Дата подання: 11 жовтня 2019 10:57
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 12:13
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного партнера Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, який є офіційним партнером Майкрософт, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та
вимоги до предмета закупівлі Технічної документації додатковим пунктом доповнено
Документація
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 12:00
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Замовником в пункті 4 технічної документації передбачено, що технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиції учасник повинен чітко зазначити фірму виробника та модель пропонованого товару. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований замовником в технічній характеристиці , учасник подає порівняльну таблицю/характеристику запропонованого ним товару з відомостями щодо відповідності вимогам замовника. Порівняльна таблиця/характеристика повинна містити повну інформацію про відповідний товар, а саме: технічна назва вузла/підсистеми/блоку (за наявності такої у виробника), перелік наявних характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі. Підтвердження відповідності вимогам у Порівняльній таблиці/характеристиці у вигляді інформації «відповідає» або «так» не є прийнятним.
Документація
Дата подання: 11 жовтня 2019 12:57
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 10:48
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня ! Замовником в пункті 4 технічної документації передбачено, що технічні характеристики повинні відповідати технічним вимогам товару або бути кращими. В пропозиціях учасник повинен чітко зазначити фірму виробника та модель пропонованого товару. В разі подачі еквіваленту товару, що запропонований замовником в технічних характеристиках, учасник подає порівняльну характеристику запропонованого ним товару, або товару , що визначений в технічних характеристиках з відомостями щодо відповідності вимогам замовника. Порівняльна характеристика повинна містити повну інформацію про відповідну характеристику товару, що пропонується до закупівлі , а саме : технічна назва вузла/підсистеми/блоку (за наявності такої у виробника), перелік наявних характеристик/показників/функцій у відповідності до вимог до предмету закупівлі . Підтвердження відповідності вимогам у Порівняльній таблиці/характеристиці у вигляді інформації "відповідає" або "так" не є прийнятним. Пакет програмного забезпечення LibreOffice Замовником може розглядатись в пропозиціях.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 жовтня 2019 16:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кошлак Лариса Андріївна 120 000,00
UAH з ПДВ
109 089,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович 121 920,00
UAH з ПДВ
109 090,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КомпаКом" 125 466,00
UAH з ПДВ
109 098,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 жовтня 2019 14:08
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 14:08
уст.док ФО-П Кошлак Л.А..pdf
21 жовтня 2019 14:08
Наказ про директора.pdf
21 жовтня 2019 14:08
Інструкція ПК.PDF
21 жовтня 2019 14:08
Інструкція LG Монітор.pdf
21 жовтня 2019 14:08
Гарантійний лист.pdf
21 жовтня 2019 14:08
Витяг з ЄДР 15.10.2019.rtf
21 жовтня 2019 14:08
Висновок СЕС ПК.pdf
21 жовтня 2019 14:08
Висновок СЕС LG Монітор.PDF
21 жовтня 2019 14:08
Авторизаційний лист.PDF
21 жовтня 2019 14:08
Windows-10 Pro сертификат.PDF

Публічні документи

21 жовтня 2019 23:50
Інструкція_ПК.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Цінова пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Технічні вимоги.pdf
21 жовтня 2019 23:50
СЕС LG.pdf
21 жовтня 2019 23:50
сертифікат LG MP58.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Проект договору.pdf
21 жовтня 2019 23:50
паспорт.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Лист-згода.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Гарантійниий лист.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Гарантійний талон.pdf
21 жовтня 2019 23:50
витяг2.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Витяг.pdf
21 жовтня 2019 23:50
виписка.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Аналог_договір.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Альфа банк.pdf
21 жовтня 2019 23:50
Автор.-лист.pdf

Публічні документи

21 жовтня 2019 17:03
Пропозиція.pdf
21 жовтня 2019 17:03
Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кошлак Лариса Андріївна

ФОП Боднар Геннадій Олександрович

ТОВ "КомпаКом"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
Рішення скасоване 109 089,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 17:14
ФОП Кошлак Лариса Андріївна
#2262321143
Відхилено 109 089,00
UAH з ПДВ
24 жовтня 2019 17:38
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
Переможець 109 090,00
UAH з ПДВ
25 жовтня 2019 10:56

Документи

24 жовтня 2019 17:05
Doc1.docx

Документи

24 жовтня 2019 17:20
Doc1.docx

Документи

25 жовтня 2019 10:55
протокол10.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 жовтня 2019 10:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Боднар Геннадій Олександрович
#2751316311
109 090,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 жовтня 2019 10:55
протокол10.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 листопада 2019 15:50
Договір комп..docx укладений
31 жовтня 2019 12:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 жовтня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 109 090,00
UAH