Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монітори
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-10-10-001139-c ● 1c87b000dcfd4380baf5d48d92e85349
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Національний університет біоресурсів і природокористування України |
Код ЄДРПОУ: | 00493706 |
Місцезнаходження: | 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15 |
Контактна особа: |
Ткачук Вадим Анатолійович 380445278930 tender13@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 жовтня 2019 17:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 жовтня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 жовтня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 жовтня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 28 жовтня 2019 14:10 |
Очікувана вартість: | 16 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 160,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Монітори
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 жовтня 2019 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 жовтня 2019 17:19 |
Проект договору_152.doc | |
10 жовтня 2019 17:18 |
ТД__152.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:31
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації?
- Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі";
- Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару та його технічні характеристики.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість).
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару та його технічні характеристики.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість).
Запитання
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:24
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:12
Шановний Замовнику! Хочеться почути:
1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників
які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019 що регулює допорогові Закупівлі.
2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1) Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеної умовами тендерної документації.
2) Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником (ДОДАТОК № 1). Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з п. 3 частини другої статті 22 Закону. Замовником зазначено, що у разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент». При розгляді поданих тендерних пропозицій буде опрацьовуватись відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку № 1 до ТД. Разом із цим, тендерні пропозиції, що не відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 1 до ТД) будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
1) Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеної умовами тендерної документації.
2) Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником (ДОДАТОК № 1). Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з п. 3 частини другої статті 22 Закону. Замовником зазначено, що у разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент». При розгляді поданих тендерних пропозицій буде опрацьовуватись відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку № 1 до ТД. Разом із цим, тендерні пропозиції, що не відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 1 до ТД) будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ |
13 000,00
UAH з ПДВ
|
12 588,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" |
13 122,00
UAH з ПДВ
|
12 589,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" |
13 268,00
UAH з ПДВ
|
12 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ |
13 764,00
UAH з ПДВ
|
13 583,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" |
13 584,00
UAH з ПДВ
|
13 584,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" |
15 432,00
UAH з ПДВ
|
15 432,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Рішення скасоване |
12 588,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 11:00
|
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ #3208111017 |
Відхилено |
12 588,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2019 11:10
|
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" #42826827 |
Відхилено |
12 589,00
UAH з ПДВ
|
18 листопада 2019 16:19
|
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" #43120417 |
Переможець |
12 598,00
UAH з ПДВ
|
21 листопада 2019 16:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2020 22:26
|
Електронний підпис | укладений |
09 грудня 2019 09:59
|
Договір НУБіП № 1920.pdf | укладений |
09 грудня 2019 09:57
|