Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Монітори
Очікувана вартість
16 000,00 UAH
UA-2019-10-10-001139-c 1c87b000dcfd4380baf5d48d92e85349
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ткачук Вадим Анатолійович

380445278930 tender13@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний університет біоресурсів і природокористування України
Код ЄДРПОУ: 00493706
Місцезнаходження: 03041, Україна , Київська обл., Київ, Героїв Оборони, 15
Контактна особа: Ткачук Вадим Анатолійович
380445278930
tender13@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 17:16
Звернення за роз’ясненнями: до 17 жовтня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 жовтня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 жовтня 2019 14:00
Початок аукціону: 28 жовтня 2019 14:10
Очікувана вартість: 16 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 160,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Монітори
Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Монітори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03041, Україна, місто Київ, Київ, пров. Сільськогосподарський, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після поставки Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 17:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 17:19
Проект договору_152.doc
10 жовтня 2019 17:18
ТД__152.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 11 жовтня 2019 06:31
Дата відповіді: 15 жовтня 2019 13:45
- Чи допускаєте Ви на торги товари, торгові марки або моделі яких відрізняються від торгових марок або моделей, вказаних Вами в тендерній документації? - Просимо Замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку чи модель запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу точно ідентифікувати його і пересвідчитися, що запропонований товар відповідає вимогам Замовника. Така вимога забезпечить дотримання всіма учасниками закупівель ПРИНЦИПУ ВІДКРИТОСТІ ТА ПРОЗОРОСТІ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленого статтею 3 ЗУ "Про публічні закупівлі"; - Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Тендерна документація на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) відповідає вимогам ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922–VІІІ від 25.12.2015 р. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відображена у ДОДАТКУ №1 тендерної документації. У разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент».
2) Форма тендерної пропозиції згідно з ДОДАТКОМ № 2 тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) передбачає зазначення учасником конкретного найменування запропонованого товару та його технічні характеристики.
3) При провадженні діяльності у сфері публічних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Оцінка ж тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. При вивченні ж тендерних пропозицій замовник забезпечує однаковий підхід до учасників, а отже тендерний комітет замовника не застосовує до пропозиції постачальника, який не є платником ПДВ, інші критерії, аніж до пропозиції учасника платника податку на додану вартість).
Запитання
Дата подання: 17 жовтня 2019 13:24
Дата відповіді: 18 жовтня 2019 14:12
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону. Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, а також наказу Наказ ДП "Прозорро" № 10 від 19.03.2019  що регулює допорогові Закупівлі. 2. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиці Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
1) Учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеної умовами тендерної документації.
2) Відповідно до п. 1 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації на закупівлю 30230000-0 Комп’ютерне обладнання (Монітори) учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам по предмету закупівлі, встановленим замовником (ДОДАТОК № 1). Замовником зазначаються вимоги до предмета закупівлі згідно з п. 3 частини другої статті 22 Закону. Замовником зазначено, що у разі, якщо у тендерній документації міститься посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - читати «або еквівалент». При розгляді поданих тендерних пропозицій буде опрацьовуватись відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником, відповідно до Додатку № 1 до ТД. Разом із цим, тендерні пропозиції, що не відповідають технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником (Додаток № 1 до ТД) будуть відхилені як такі, що не відповідають вимогам тендерної документації, на підставі ст. 30 ЗУ «Про публічні закупівлі».

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 жовтня 2019 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 13 000,00
UAH з ПДВ
12 588,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА" 13 122,00
UAH з ПДВ
12 589,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД" 13 268,00
UAH з ПДВ
12 598,00
UAH з ПДВ
Документи
ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ 13 764,00
UAH з ПДВ
13 583,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС" 13 584,00
UAH з ПДВ
13 584,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 15 432,00
UAH з ПДВ
15 432,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 жовтня 2019 12:22
Електронний підпис
25 жовтня 2019 12:22
Довідка про товар.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Інформаційна довідка.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Висновок СЕС.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Аналог.договір.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Лист-гарантія.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Технічні вимоги.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Витяг.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Виписка.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Тендерна пропозиція.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Проект договору.pdf
25 жовтня 2019 12:22
ІПН.pdf
25 жовтня 2019 12:22
Паспорт.pdf

Публічні документи

11 жовтня 2019 18:37
Довідка ст. 17.pdf
11 жовтня 2019 18:37
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
11 жовтня 2019 18:37
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2019 19:31
Електронний підпис
26 листопада 2019 19:30
Довідка ДФС .pdf
26 листопада 2019 19:30
Довідка МВС.pdf
18 листопада 2019 16:34
Цінова пропозиція оновлена.pdf
26 жовтня 2019 23:03
Електронний підпис
26 жовтня 2019 23:03
Цінова пропозиція.pdf
26 жовтня 2019 23:03
Установчі документи.pdf
26 жовтня 2019 23:03
сес1.pdf
26 жовтня 2019 23:03
сес.pdf
26 жовтня 2019 23:03
сертифікат1.pdf
26 жовтня 2019 23:03
сертифікат.pdf
26 жовтня 2019 23:03
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
26 жовтня 2019 23:03
Довідка щодо товару.pdf

Публічні документи

27 жовтня 2019 00:18
Тех. вимоги.pdf
27 жовтня 2019 00:18
Пропозиція монитори.pdf
27 жовтня 2019 00:18
Тех. хар. монітор.pdf
27 жовтня 2019 00:18
Проект договору.pdf
27 жовтня 2019 00:18
Установчі док.(підпис).pdf
27 жовтня 2019 00:18
Аналог.дог. відгук.pdf
27 жовтня 2019 00:18
Довідка без печатки.pdf
27 жовтня 2019 00:18
Відомості ФОП Виничук.pdf

Публічні документи

26 жовтня 2019 15:14
Лист гарантія.pdf
26 жовтня 2019 15:14
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
26 жовтня 2019 15:14
ІСТОТНІ УМОВИ.pdf
26 жовтня 2019 15:14
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
26 жовтня 2019 15:14
проект.pdf
26 жовтня 2019 15:14
samsung_monitor1.jpg
26 жовтня 2019 15:14
Гарантійний лист.pdf
26 жовтня 2019 15:14
Уставні_завірені.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"

ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"

ВИНИЧУК АРТЕМ ЮРІЙОВИЧ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАРДЕН ЕЛЕКТРОНІКС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Рішення скасоване 12 588,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:00
ФОП СТАРИНСЬКИЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ
#3208111017
Відхилено 12 588,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2019 11:10
ТОВ "БЮДЖЕТНА ЗАКУПКА"
#42826827
Відхилено 12 589,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2019 16:19
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
Переможець 12 598,00
UAH з ПДВ
21 листопада 2019 16:04

Документи

04 листопада 2019 15:46
Електронний підпис
04 листопада 2019 15:45
152_ПРОТОКОЛ_договір.doc

Документи

12 листопада 2019 11:03
Електронний підпис
12 листопада 2019 11:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

18 листопада 2019 16:18
Електронний підпис
18 листопада 2019 16:17
152_ПРОТОКОЛ_відхилення.doc
12 листопада 2019 11:36
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 листопада 2019 16:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАВЕРТРЕЙД"
#43120417
12 598,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2020 22:26
Електронний підпис укладений
09 грудня 2019 09:59
Договір НУБіП № 1920.pdf укладений
09 грудня 2019 09:57

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 12 598,00
UAH