Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі)
Очікувана вартість
121 000,00 UAH
UA-2019-10-10-001107-b 497e68543c564369a21d579e35dd01dc
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михайло Книш

+380972216347 crlpustlv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "Пустомитівська центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01998035
Місцезнаходження: 81100, Україна , Львівська обл., м. Пустомити, вул. Грушевського, 7
Контактна особа: Михайло Книш
+380972216347
crlpustlv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 10 жовтня 2019 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 16 жовтня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 жовтня 2019 19:00
Початок аукціону: 21 жовтня 2019 12:52
Очікувана вартість: 121 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 210,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10800 кілограм
ДК 021:2015 код 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (овочі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81100, Україна, Львівська область, М.Пустомити , Грушевського,7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 жовтня 2019 11:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 жовтня 2019 11:25
д- 20 ТД (овочі).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-10-10-001107-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП Моцьо Л.В., Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:04
Вимога про скасування рішення
Тендерному комітету
КНП Пустомитівської районної ради
"ПУСТОМИТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Вих.№12 від 23.10.2019р.
ФОП Моцьо Людмила Василівна

UA-2019-10-10-001107-b від 10.10.2019р.

Вимога
про скасування рішення щодо визнання

ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА переможцем закупівлі

Тендерний комітет КНП Пустомитівської районної ради "ПУСТОМИТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
оголосив допорогову закупівлю
Місце поставки товарів:
81100, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 7

Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи за номером оголошення
UA-2019-10-10-001107-b
, що оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
22 жовтня 2019 року тендерний комітет Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "ПУСТОМИТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
виніс Протокол №д-20/1, відповідно до якого визнав переможцем закупівлі учасника ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА.
З вказаним рішенням не погоджуємося та вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА не відповідає кваліфікаційним критеріям документації з наступних підстав:

1.Згідно розділу 8 пункту 4 учасник повинен надати «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та правомочність на укладення договору про закупівлю (протокол рішення засновників, наказ про призначення керівника на посаду, наказ або доручення щодо повноваження особи або представника учасника). (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)
Учасником ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА надано Витяг ЄДР, копію паспорта та ІПН.
Учасником ФОП Антосюк М.Б. не подано лист-роз’яснення згідно вимог розділу 8 пункту 4 Тендерної документації: «у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.»
2.Згідно пункту 3 розділу 8 Тендерної документації Учасник має подати «Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)» Згідно вимог «Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити печатки Учасника.»
Витяг ЄДР створений та поданий Учасником не завірений згідно вимог Тендерної документації, не підписаний Учасником та не містить печатки Учасника.
3.Згідно розділу 8 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі pdf з:
15 . Переможець торгів надає підписаний договір в 3(трьох) примірниках згідно Додатку 4 цієї документації, додатками до нього та заповненою специфікацією відповідно до тендерної пропозиції.
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Учасником ФОП Антосюк М.Б. подано лист у довільній формі про згоду з умовами договору, та з суті довідки невідомо, який саме договір погоджує учасник.
ФОП Антосюк М.Б. не подано у складі своєї пропозиції погоджений «Проект договору» згідно Додатку 4 Тендерної документації.
4.Учасник ФОП Антосюк М.Б. не надав документів щодо системи оподаткування, не підтвердив документально відсутність ПДВ в розрахунку ціни і суми Тендерної пропозиції.
5.Згідно Витягу поданого Учасником ФОП Антосюк М.Б. у складі Тендерної пропозиції, відсутній вид діяльності (КВЕД), що дає право учаснику заключати та здійснювати постачання товару поза спеціалізованими магазинами.Квед 47.21 передбачає торгівлю лише в магазинах, та 47.19 у неспеціалізованих магазинах, що суперечить умовам тендерної документації, а саме постачання товару до замовника згідно пункту 8 розділу 8 тендерної документації.
Відсутність відповідного коду КВЕД (виду діяльності) у відомостях ЄДР не дає права суб’єкту господарювання ФОП Антосюк М.Б. на укладання правочину(договору), що не відповідає виду діяльності та підтвердження реальності правочину.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, максимальної економії та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника (стаття 11 Закону).
П . 6.2. Порядку №35 наголошує, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись чинним законодавством України
Просимо:
Зважающи на те, що рішення було винесено дуже швидко, на протязі одного дня, припускаємо , що Замовник опустив перелічені вище факти. Просимо переглянути своє рішення щодо визнання ФОП Антосюк М.Б. переможцем. Сподіваємося на ваше виважене рішення.

З повагою, Учасник закупівлі ФОП Моцьо Л.В.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 23 жовтня 2019 11:10
Причина: помилково завантажено дві
Номер вимоги: UA-2019-10-10-001107-b.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Моцьо Л.В., Код ЄДРПОУ:3565608144
Дата подання: 23 жовтня 2019 11:09
Вимога про скасування рішення
Тендерному комітету
КНП Пустомитівської районної ради
"ПУСТОМИТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
Вих.№12 від 23.10.2019р.
ФОП Моцьо Людмила Василівна

UA-2019-10-10-001107-b від 10.10.2019р.

Вимога
про скасування рішення щодо визнання

ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА переможцем закупівлі

Тендерний комітет КНП Пустомитівської районної ради "ПУСТОМИТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
оголосив допорогову закупівлю
Місце поставки товарів:
81100, Україна, Львівська область, м. Пустомити, вул. Грушевського, 7

Класифікація за ДК 021:2015: 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи за номером оголошення
UA-2019-10-10-001107-b
, що оприлюднено в електронній системі публічних закупівель Prozorro.
22 жовтня 2019 року тендерний комітет Комунальне некомерційне підприємство Пустомитівської районної ради "ПУСТОМИТІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ
виніс Протокол №д-20/1, відповідно до якого визнав переможцем закупівлі учасника ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА.
З вказаним рішенням не погоджуємося та вважаємо, що тендерна пропозиція ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА не відповідає кваліфікаційним критеріям документації з наступних підстав:

1.Згідно розділу 8 пункту 4 учасник повинен надати «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та правомочність на укладення договору про закупівлю (протокол рішення засновників, наказ про призначення керівника на посаду, наказ або доручення щодо повноваження особи або представника учасника). (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)
Учасником ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА надано Витяг ЄДР, копію паспорта та ІПН.
Учасником ФОП Антосюк М.Б. не подано лист-роз’яснення згідно вимог розділу 8 пункту 4 Тендерної документації: «у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.»
2.Згідно пункту 3 розділу 8 Тендерної документації Учасник має подати «Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)» Згідно вимог «Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити печатки Учасника.»
Витяг ЄДР створений та поданий Учасником не завірений згідно вимог Тендерної документації, не підписаний Учасником та не містить печатки Учасника.
3.Згідно розділу 8 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі pdf з:
15 . Переможець торгів надає підписаний договір в 3(трьох) примірниках згідно Додатку 4 цієї документації, додатками до нього та заповненою специфікацією відповідно до тендерної пропозиції.
Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари.
Згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Учасником ФОП Антосюк М.Б. подано лист у довільній формі про згоду з умовами договору, та з суті довідки невідомо, який саме договір погоджує учасник.
ФОП Антосюк М.Б. не подано у складі своєї пропозиції погоджений «Проект договору» згідно Додатку 4 Тендерної документації.
4.Учасник ФОП Антосюк М.Б. не надав документів щодо системи оподаткування, не підтвердив документально відсутність ПДВ в розрахунку ціни і суми Тендерної пропозиції.
5.Згідно Витягу поданого Учасником ФОП Антосюк М.Б. у складі Тендерної пропозиції, відсутній вид діяльності (КВЕД), що дає право учаснику заключати та здійснювати постачання товару поза спеціалізованими магазинами.Квед 47.21 передбачає торгівлю лише в магазинах, та 47.19 у неспеціалізованих магазинах, що суперечить умовам тендерної документації, а саме постачання товару до замовника згідно пункту 8 розділу 8 тендерної документації.
Відсутність відповідного коду КВЕД (виду діяльності) у відомостях ЄДР не дає права суб’єкту господарювання ФОП Антосюк М.Б. на укладання правочину(договору), що не відповідає виду діяльності та підтвердження реальності правочину.
Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються з дотриманням принципів недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, максимальної економії та ефективності.
Тендерний комітет діє на засадах неупередженості, Уповноважена особа (особи) під час організації та проведення процедур закупівель повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість під час процесу організації та проведення процедур закупівлі в інтересах замовника (стаття 11 Закону).
П . 6.2. Порядку №35 наголошує, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• максимальна економія та ефективність;
• відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
• недискримінація учасників;
• об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій;
• запобігання корупційним діям і зловживанням.
Керуючись чинним законодавством України
Просимо:
Зважающи на те, що рішення було винесено дуже швидко, на протязі одного дня, припускаємо , що Замовник опустив перелічені вище факти. Просимо переглянути своє рішення щодо визнання ФОП Антосюк М.Б. переможцем. Сподіваємося на ваше виважене рішення.

З повагою, Учасник закупівлі ФОП Моцьо Л.В.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 жовтня 2019 16:19
Вимога Учасника
1.Згідно розділу 8 пункту 4 учасник повинен надати «Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції конкурсних торгів та правомочність на укладення договору про закупівлю (протокол рішення засновників, наказ про призначення керівника на посаду, наказ або доручення щодо повноваження особи або представника учасника). (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf) Учасником ФОП АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА надано Витяг ЄДР, копію паспорта та ІПН. Учасником ФОП Антосюк М.Б. не подано лист-роз’яснення згідно вимог розділу 8 пункту 4 Тендерної документації: «у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів.

Відповідь Замовника
Дана вимога не стосується фізичних осіб-підприємців так, як підтверджуючими документами для них є копія паспорта та ІПН.
Вимога Учасника
2. Згідно пункту 3 розділу 8 Тендерної документації Учасник має подати «Повний витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань. (завантажується в електронну систему закупівель у вигляді файлу кольорової сканкопії документа в форматі pdf)» Згідно вимог «Якщо замовником вимагається завантаження в електронну систему закупівель електронних файлів кольорових сканкопій оригіналів документів, створених безпосередньо Учасником (довідок, листів, договорів, сертифікатів, паспортів, інструкцій та ін.), то такий документ, має бути перед кольоровим скануванням підписаний уповноваженою особою Учасника та містити печатки Учасника.» Витяг ЄДР створений та поданий Учасником не завірений згідно вимог Тендерної документації, не підписаний Учасником та не містить печатки Учасника

Відповідь Замовника

П.8 тендерної документації. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - відсутність нумерації сторінок, підписів, печаток на окремих документах, технічні помилки та описки.
Вимога Учасника
3.Згідно розділу 8 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів в форматі pdf з: 15 . Переможець торгів надає підписаний договір в 3(трьох) примірниках згідно Додатку 4 цієї документації, додатками до нього та заповненою специфікацією відповідно до тендерної пропозиції. Згідно Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) договір про закупівлю - це договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає надання послуг, виконання робіт або набуття права власності на товари. Згідно статті 22 Закону тендерна документація має містити проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Учасником ФОП Антосюк М.Б. подано лист у довільній формі про згоду з умовами договору, та з суті довідки невідомо, який саме договір погоджує учасник. ФОП Антосюк М.Б. не подано у складі своєї пропозиції погоджений «Проект договору» згідно Додатку 4 Тендерної документації. 4.Учасник ФОП Антосюк М.Б. не надав документів щодо системи оподаткування, не підтвердив документально відсутність ПДВ в розрахунку ціни і суми Тендерної пропозиції.

Відповідь Замовника
Додаток 3 п. 2.5 . Тендерної документації «Учасник повинен в складі пропозиції лист –згоду в довільній формі з умовами договору».
Даним листом учасник дотримав вимог тендерної документації.
Основним критерієм оцінки у допорогових закупівлях є ціна та умови поставки. Учасник ФОП Антосюк М.Б.запропонував нижчу ціну , чим зекономив бюджетні кошти виділені Замовником на закупівлю овочів та погодився з умовами поставки на умовах визначеними Замовником.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи подані скаржником

23 жовтня 2019 11:09
Вимога Замовнику

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 21 жовтня 2019 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА" 115 000,00
UAH з ПДВ
113 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Моцьо Л.В. 116 200,00
UAH з ПДВ
114 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 жовтня 2019 14:07
умови договору.pdf
18 жовтня 2019 14:07
сертифікат.pdf
18 жовтня 2019 14:07
розвантаження.pdf
18 жовтня 2019 14:07
реалізація товару.pdf
18 жовтня 2019 14:07
придатність товару.pdf
18 жовтня 2019 14:07
паспорт.pdf
18 жовтня 2019 14:07
наявність транспорту.pdf
18 жовтня 2019 14:07
ін.pdf
18 жовтня 2019 14:07
захист довкілля.pdf
18 жовтня 2019 14:07
доставка товару.pdf
18 жовтня 2019 14:07
додаток 3.pdf
18 жовтня 2019 14:07
гмо.pdf
18 жовтня 2019 14:07
витяг.pdf

Публічні документи

18 жовтня 2019 16:09
Цінова пропозиція.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Технічне завдання.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Сертифікати якості.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Проект договору.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Паспорт Моцьо Л.В..PDF
18 жовтня 2019 16:09
Лист-гарантія санкції.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Лист ціна без ПДВ.PDF
18 жовтня 2019 16:09
ІПН Моцьо Л.В..PDF
18 жовтня 2019 16:09
Довідка 90_ терміну.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Гарантійний лист 2 дні.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Витяг ЄДР.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Витяг Єдиний податок.PDF
18 жовтня 2019 16:09
Виписка з ЄДРПОУ.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА"

ФОП Моцьо Л.В.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА"
#3318702627
Переможець 113 790,00
UAH з ПДВ
22 жовтня 2019 12:39

Документи

22 жовтня 2019 12:39
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 жовтня 2019 12:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "АНТОСЮК МАР'ЯНА БОГДАНІВНА"
#3318702627
113 790,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 жовтня 2019 12:39
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 жовтня 2019 14:49
Договір.pdf укладений
31 жовтня 2019 14:49